Nee, net zo min als je tegen Israël uitspreken een antisemiet maakt. Beide onterechte kortzichtige aannames zie ik regelmatig langskomen in de discussie.quote:Op donderdag 5 juni 2025 21:17 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Dus een keppeltje dragen of een Israëlische vlag tonen maakt je een supporter van de huidige regering?
@Richestoragsquote:Op maandag 16 juni 2025 12:35 schreef Qarrad het volgende:
https://www.ad.nl/amsterd(...)rdam-noord~a1200b01/
De politie pakt het toch wel op
Hij kan in ieder geval niet meer vernielingen aanbrengen aan HaCarmel, want die zijn al sinds 2022 definitief gesloten.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:15 schreef Qarrad het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)ijdbom/72389449.html
De (tweevoudig) vernieler (zonder spijt en met aankondiging het weer te willen doen) van het Israëlische restaurant HaCarmel mag op proefverlof vanaf deze maand.
What could possibly go wrong?
Gedaan, nog geen antisemiet genoemd.quote:Op maandag 16 juni 2025 13:04 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Nee, net zo min als je tegen Israël uitspreken een antisemiet maakt. Beide onterechte kortzichtige aannames zie ik regelmatig langskomen in de discussie.
quote:
quote:De student en zijn familie heeft wel meer te stellen in de buurt. Zo ‘grapte’ de huisbaas dat hij de huur voor ze wilde verdubbelen ‘uit compensatie voor Gaza’. “Eigenlijk moeten we gewoon weg uit deze buurt, we zijn dringend op zoek. Dat blijkt gemakkelijker gezegd dan gedaan. Maar als iemand een tip heeft? We horen het graag.”
https://niw.nl/vandalisme-met-een-randje-onvervalste-jodenhaat/
Tja, geen reden voor urgentie dus die zitten er nog wel even.quote:
Oei, toevallig gewist. Is de buurman een NSB-er die de Gestapo niet wil verlinken? Ik zie hier een anti-Joods complot. Ik zou die buurman een enkeltje Israël geven. Daar weten ze wel raad met dit soort smiechten.quote:
Raar. Ik wel. Notabene op Fok!quote:Op dinsdag 17 juni 2025 21:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Gedaan, nog geen antisemiet genoemd.
Ja of hoezeer schijt Douwe Bob heeft aan door wie hij eigenlijk geboekt is. Ik weet niet hoor, als artiest weet je toch waar en voor wie je gaat optreden?quote:Op zondag 29 juni 2025 13:36 schreef HowardRoark het volgende:
Je zou zeggen dat dit toch niets met Israël te maken heeft, maar goed. Het laat weer eens zien wat men echt bedoelt met het woord 'Zionist(en)'
[ twitter ]
Hij verdiende blijkbaar niet genoeg aan zijn liedjes met reclame voor D-reizen.quote:Op zondag 29 juni 2025 13:43 schreef Qarrad het volgende:
Dit riekt naar oftewel totale desinteresse dan wel een opzettelijk gecreëerde situatie zodat hij even wat spotlight kon genereren.
Dat laatste zou mij niet verbazen, het is inmiddels in de media & entertainment contreien erg hip om openlijk Israël-haat en zogenaamde 'solidariteit' met de Palestijnen te verkondigen. Dat levert meteen bonuspunten op.quote:Op zondag 29 juni 2025 13:43 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ja of hoezeer schijt Douwe Bob heeft aan door wie hij eigenlijk geboekt is. Ik weet niet hoor, als artiest weet je toch waar en voor wie je gaat optreden?
Dit riekt naar oftewel totale desinteresse dan wel een opzettelijk gecreëerde situatie zodat hij even wat spotlight kon genereren.
Zie ook dit incident op Glastonbury:quote:Op zondag 29 juni 2025 13:47 schreef HowardRoark het volgende:
Dat laatste zou mij niet verbazen, het is inmiddels in de media & entertainment contreien erg hip om openlijk Israël-haat en zogenaamde 'solidariteit' met de Palestijnen te verkondigen. Dat levert meteen bonuspunten op.
Het lijkt me niet echt een jongen die veel verstandige beslissingen neemt in het leven zeg maar. Drie kinderen verwekt binnen een korte tijd waarvan hij er geen meer ziet bijvoorbeeld. Hij komt op mij over als iemand die nul besef heeft van een normaal bestedingspatroon en dus ondanks een mooi inkomen toch ineens op zwart zaad zit tot zijn eigen verbazing.quote:Op zondag 29 juni 2025 13:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij verdiende blijkbaar niet genoeg aan zijn liedjes met reclame voor D-reizen.
Correct.quote:Op zondag 29 juni 2025 13:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Zie ook dit incident op Glastonbury:
BBC verwijdert beelden optreden Glastonbury om pro-Palestina-leuzen - https://nos.nl/l/2572910
quote:Op zondag 29 juni 2025 13:43 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ja of hoezeer schijt Douwe Bob heeft aan door wie hij eigenlijk geboekt is. Ik weet niet hoor, als artiest weet je toch waar en voor wie je gaat optreden?
Ah, erg benieuwd om welke 'zionistische' posters en pamfletten het dan ging.quote:Op zondag 29 juni 2025 15:11 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Of het is allemaal iets genuanceerder dan die hitsende Wierd Dukjes van deze wereld je doen laten geloven
Op het moment dat populistische volksmenners als Wierd Duk iets vinden moet je eigenlijk nagenoeg altijd aan de andere kant van die mening gaan staan.quote:Op zondag 29 juni 2025 15:16 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ah, erg benieuwd om welke 'zionistische' posters en pamfletten het dan ging.
En wat heeft Wierd Duk hier eigenlijk verder mee te maken?
Komt ook nog netjes uitleg geven, chapeau.quote:Op zondag 29 juni 2025 15:19 schreef HowardRoark het volgende:
We hebben trouwens ook beelden:
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |