Niks mis met Denemarkenquote:Op maandag 30 december 2024 18:25 schreef spapaars het volgende:
[..]
DK staat voor Denemarken, niet doen dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Deze is ook briljant qua beats, dat ongemakkelijke tempoquote:Op maandag 30 december 2024 18:23 schreef Zwansen het volgende:
Weer eentje waar iedereen het over eens is?
Stromae
Snap ik wel als die midden in de nacht langskomtquote:Op maandag 30 december 2024 18:26 schreef Dagoduck het volgende:
"Quiet in the city"
Niemand in de stad?
Daar hebben Nederlandse artiesten sowieso wel een handje van.quote:Op maandag 30 december 2024 18:26 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Oh ja, die hadden ze ook geimiteerd.
Ik zie trouwens dat ik Thinking of a Place heb gemist.quote:Op maandag 30 december 2024 18:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
De hoogste van The War on Drugs dit.
Dat was weer ouderwets genieten jaquote:Op maandag 30 december 2024 18:27 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik zie trouwens dat ik Thinking of a Place heb gemist.
Jaquote:
Joker Out had ik nog geloofdquote:Op maandag 30 december 2024 18:28 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, als ze uit Slovenië kwamen, had niemand erop gestemd.
Ja die was vannacht, en twee nummers er na Major Tom, twee stemplaten gemistquote:Op maandag 30 december 2024 18:27 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Tianjin.gifquote:
Ik ook ja. Dat is wel by far hun bestequote:Op maandag 30 december 2024 18:27 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |