Wel iets gezakt.quote:Op maandag 30 december 2024 18:22 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Vind het best verrassend dat deze nog zo hoog staat
Ik doe vaker de nummers die wat lager staan bij Supertramp. Vaak doe ik Logical Song of Breakfast In Americaquote:Op maandag 30 december 2024 18:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb net gecheckt op welke ik heb gestemd. Ook Fool's Overture
Supertramp met pijn in het hart als een van de laatste van mn lijstje geschrapt dit jaar....quote:Op maandag 30 december 2024 18:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Trouwenquote:Op maandag 30 december 2024 18:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Snap er nog steeds niks van, maar bedanktquote:Op maandag 30 december 2024 18:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gelukkig nieuwjaar namens Mw Mex.
Stromae levert altijdquote:Op maandag 30 december 2024 18:23 schreef Zwansen het volgende:
Weer eentje waar iedereen het over eens is?
Stromae
Hoe kun je dat doenquote:Op maandag 30 december 2024 18:23 schreef Isorden het volgende:
[..]
Supertramp met pijn in het hart als een van de laatste van mn lijstje geschrapt dit jaar....
QFTquote:Op maandag 30 december 2024 18:23 schreef essnhills het volgende:
Hmm nope
Ik ben geen fan van Stromae
formidable vind jk ronduit verschrikkelijk. Papa ou te gaat nog wel
Dit vind ik niks
quote:Op maandag 30 december 2024 18:23 schreef Isorden het volgende:
[..]
Supertramp met pijn in het hart als een van de laatste van mn lijstje geschrapt dit jaar....
Yupquote:Op maandag 30 december 2024 18:24 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Depressie kan ook wel echt als de hel voelen
Ik heb liever een lekkere pizzaquote:Op maandag 30 december 2024 18:24 schreef PippenScottie het volgende:
Er zit een gruwelijke pizza in de oven![]()
Voor de bierliefhebbers: Halderbergs Quadrupel
Ik snap het opzich wel. Het is vrij specifieke muziek. Ik vind de melodieën icm de synths en electronische effecten zelf erg fijn.quote:Op maandag 30 december 2024 18:23 schreef essnhills het volgende:
Hmm nope
Dit vind ik niks
quote:Op maandag 30 december 2024 18:23 schreef essnhills het volgende:
Hmm nope
Dit vind ik niks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |