Die labrador van eerder vanmiddag misschien?quote:Op maandag 30 december 2024 17:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
there's something jumping in your shirt ??
WIe weet...quote:Op maandag 30 december 2024 17:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die labrador van eerder vanmiddag misschien?
Nog lang niet ver genoeg.quote:Op maandag 30 december 2024 17:55 schreef Scorpion_17 het volgende:
Bankzitters zijn wel wat aan het terugvallen he? Heel mooi
Van de bank gevallen?quote:Op maandag 30 december 2024 17:55 schreef Scorpion_17 het volgende:
pomquote:
Ja straks de laatste gelukkig.quote:Op maandag 30 december 2024 17:55 schreef Scorpion_17 het volgende:
Misschien vind je de originele versie beter? De bekende is eigenlijk een remix van de plaat.quote:Op maandag 30 december 2024 17:50 schreef DecoAoreste het volgende:
Waarom ze niet meer hebben gedaan met die melodielijn is me echt een raadsel
Het had echt nog wel een mooi nummer kunnen worden.
quote:Op maandag 30 december 2024 17:54 schreef MTheBassman het volgende:
[..]Maar heb je ook Tusk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Piepjong Nederland heeft weer een nieuwe Tiktok-hype gevonden.quote:Op maandag 30 december 2024 17:55 schreef Scorpion_17 het volgende:
Die lijkt er niet eens opquote:Op maandag 30 december 2024 17:56 schreef kipknots het volgende:
[..]
Misschien vind je de originele versie beter? De bekende is eigenlijk een remix van de plaat.
Jaquote:Op maandag 30 december 2024 17:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik haat jullie peer presure. Sta ik toch te koken, terwijl ik ook op een stokbroodje had kunnen leven.
Dit is jullie stiekeme plan om mij groenten te laten eten he?
Denk niet dat ze daar blij mee is.quote:
Sowieso.quote:Op maandag 30 december 2024 17:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik haat jullie peer presure. Sta ik toch te koken, terwijl ik ook op een stokbroodje had kunnen leven.
Dit is jullie stiekeme plan om mij groenten te laten eten he?
Maybe! Die wil ik wel eens een eerlijke kans geven.quote:Op maandag 30 december 2024 17:56 schreef kipknots het volgende:
[..]
Misschien vind je de originele versie beter? De bekende is eigenlijk een remix van de plaat.
Pure techno vind ik wat te saai, ik heb liever wat meer variatiequote:Op maandag 30 december 2024 17:52 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Eens, techno is heerlijk om een beetje mee weg te dromen. Ook is het zowat de enige achtergrondmuziek waarmee ik me kan focussen. Techno mixje op, oordopjes in en thuiswerken![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had zo'n moment toen mijn dochter (toen 13) vroeg of we Smells Like Teen Spirit kenden.quote:Op maandag 30 december 2024 17:54 schreef Evenstar het volgende:
Dochter: Ok, wanneer is Ace of Spades.
Ik: Over 9 nummers
Dochter: LEKKER!
Ik denk dat ik klaar ben met opvoeden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |