Heerlijk om helemaal in de muziek te zijnquote:Op maandag 30 december 2024 17:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat techno (echte techno, niet de algemene term) ook gewoon vreselijk saai is. Dat is de kabbelende muziek in de housemuziek
Daar hou ik wel vanquote:Op maandag 30 december 2024 17:50 schreef Perrin het volgende:
Werkt zo heerlijk desorienterend op de dansvloer.
Ik wil ook Cowgirl in the Sand in de lijst.quote:Op maandag 30 december 2024 17:51 schreef MadMaster het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sfeerimpressie, omdat Cowgirl er niet in staat:
[ afbeelding ]
2001-2003 was de beste tijd imoquote:Op maandag 30 december 2024 17:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja een Sven Väth liveset is gewoon een uur lang hetzelfde ritme met af en toe was toonwisselingen (en nee dit zeg ik niet om te haten, maar gewoon een feitelijke constatering). Sowieso de meeste techno begin '00's was heet erg eentonig
Ik ben meer van de frenchtek (Franse technoquote:
Die voelt zich best wel wauw.quote:
Eens, techno is heerlijk om een beetje mee weg te dromen. Ook is het zowat de enige achtergrondmuziek waarmee ik me kan focussen. Techno mixje op, oordopjes in en thuiswerkenquote:Op maandag 30 december 2024 17:51 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Heerlijk om helemaal in de muziek te zijn![]()
Weinig saais aan zo op zijn tijd, De échte techno dan
Vraag voor vanavond aan de mannen: heb je een paddenstoel of meer een aubergine?quote:
Heb ik ook zeker wel een paar van gezien vroegerquote:
Same, ik werk daar heerlijk op.quote:Op maandag 30 december 2024 17:52 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Eens, techno is heerlijk om een beetje mee weg te dromen. Ook is het zowat de enige achtergrondmuziek waarmee ik me kan focussen. Techno mixje op, oordopjes in en thuiswerken![]()
Dat was voor mij meer de Bitte ein Beat! tijd toenquote:
Toch niet die hardtecho van tegenwoordig hè? Schrans was echt wel tofferquote:Op maandag 30 december 2024 17:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben meer van de frenchtek (Franse techno) en schranz als ik toch techno moet luisteren
Ik ook, maar ik ging naar Thunderdome en consorten, techno is niet mijn dingquote:Op maandag 30 december 2024 17:52 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Heb ik ook zeker wel een paar van gezien vroeger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |