SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door _UserName_ op 30-12-2024 17:41:01 ]Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Maar dat is hier van geen invloed op het openen van het nieuwe topicquote:Op maandag 30 december 2024 17:36 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Daarom wilde ik de vorige ook vol maken
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
quote:Op maandag 30 december 2024 16:45 schreef mario390 het volgende:
wat en lied daar slapt mijn swans ein![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Nee oke, maar hij staat in ieder gevalquote:Op maandag 30 december 2024 17:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar dat is hier van geen invloed op het openen van het nieuwe topic
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
squote:Op maandag 30 december 2024 17:36 schreef MizzezAmy het volgende:
Niet zo nietszeggend als de vorige TT
Soms kan je beter niets zeggen
Spuit 11Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op maandag 30 december 2024 17:38 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nee oke, maar hij staat in ieder geval![]()
![]()
Ook geen inspiratie voor een plaatje in de op zie ikquote:Op maandag 30 december 2024 17:38 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nee oke, maar hij staat in ieder geval
Die heeft JK mij zojuist gegevenquote:Op maandag 30 december 2024 17:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ook geen inspiratie voor een plaatje in de op zie ikTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
quote:quote:Op maandag 30 december 2024 17:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
s
Soms kan je beter niets zeggen
Spuit 11
quote:![]()
Ik dacht dat deze man geen land heeft
Edit: ik zie het al
Al die vuurwerk schomps een dikke vuurpijl in de reet steken.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Jawel, beter dan met moeders de vrouw. Vanochtend aanval 4 deze maandquote:
Ja was bezig voor Fok! en ik kwam terug bij waar ik gebleven was. Dan ben je nog wel eens als mosterd na de maaltijd met je antwoordenquote:
Ik Kan Geen TopicTitel Bedenkenquote:Op maandag 30 december 2024 17:41 schreef ToT het volgende:
ikgttb?
I Know Gebrokenglas Tries To Bolk?
@:gebrokenglas
quote:Op maandag 30 december 2024 17:42 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik Kan Geen TopicTitel BedenkenAh!
![]()
![]()
O vreselijk ....quote:Op maandag 30 december 2024 17:41 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Jawel, beter dan met moeders de vrouw. Vanochtend aanval 4 deze maand
Nog even volhouden jullie!!!![]()
![]()
![]()
I Know GeileToTbolkquote:Op maandag 30 december 2024 17:41 schreef ToT het volgende:
ikgttb?
@:gebrokenglasWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Idd, maar elke week een aanval hoeft ook weer niet, steeds op (dra)maandag ookTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Maar ook je ninja was te laatquote:Op maandag 30 december 2024 17:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja was bezig voor Fok! en ik kwam terug bij waar ik gebleven was. Dan ben je nog wel eens als mosterd na de maaltijd met je antwoorden![]()
![]()
Wrijf het er maar goed inquote:
Op je feestje nog wat gescoord die de volgende ochtend pas naar huis is gegaan?quote:Op maandag 30 december 2024 17:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Er zit een cavia me heel angstig aan te kijken hier!They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik zit even op mijn handen nuquote:Op maandag 30 december 2024 17:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Er zit een cavia me heel angstig aan te kijken hier!
quote:Op maandag 30 december 2024 17:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja hier in de binnenstad kan ik geen kippen houden.
[ afbeelding ]
Er bleven 2 personen slapen en ik had geen zin in een trio!quote:Op maandag 30 december 2024 17:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Op je feestje nog wat gescoord die de volgende ochtend pas naar huis is gegaan?![]()
![]()
Gemiste kansquote:Op maandag 30 december 2024 17:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Er bleven 2 personen slapen en ik had geen zin in een trio!
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Natte kietelaar, gaaf nummer ja!quote:Op maandag 30 december 2024 17:47 schreef maily het volgende:
[..]
Gewoon ne kitte pas opzetten van Brel
Toch? @:mario390![]()
![]()
Staat ikgttb daar voor?quote:Op maandag 30 december 2024 17:41 schreef ToT het volgende:
ikgttb?
@:gebrokenglasAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Doeti wel jaquote:Op maandag 30 december 2024 17:48 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dat moet je JK vragen, daar weet ik niks van af![]()
quote:
Tssssquote:Op maandag 30 december 2024 17:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee, hij kon geen topictitel bedenken.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op maandag 30 december 2024 17:53 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
* Monsterkoekie kromt haar tenen en vingers![]()
![]()
![]()
Courgette met aardappelkroketjes en een boomstammetjeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Oh heb je een bever als huisdier?quote:Op maandag 30 december 2024 17:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
Courgette met aardappelkroketjes en een boomstammetje![]()
Ik noemde jou geen ventje, knul.quote:Op maandag 30 december 2024 17:53 schreef ToT het volgende:
Tegen me zeggen dat het fout is, okee, maar me dan nog ventje noemen?![]()
Geen idee.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op maandag 30 december 2024 17:54 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik noemde jou geen ventje, knul.![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 30 december 2024 17:56 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Je weet dat je oud bent wanneer je er vanuit gaat dat iedereen hier jonger is dan jij![]()
![]()
quote:Op maandag 30 december 2024 17:41 schreef ToT het volgende:
ikgttb?
@:gebrokenglasquote:Waarom wisten alleen @MizzezAmy en ik dat?quote:![]()
![]()
Omdat jullie M2B zijnquote:Op maandag 30 december 2024 17:57 schreef JustinK het volgende:
[..]
[..]
[..]
Waarom wisten alleen @:MizzezAmy en ik dat?![]()
Wel een konijnquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Kevin duutThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nieuwjaarsduik is afgelast en sommige vreugdesvuren zijn vervroegd naar vanavond i.v.m. de harde windWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Welke pony doet kunstjes dan?quote:Op maandag 30 december 2024 18:02 schreef roos94 het volgende:
Vroeg t al laatst maar waarom heeft dit toppa zoveel OTP'S(onetrickpony)
![]()
Die enequote:Op maandag 30 december 2024 18:02 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Welke pony doet kunstjes dan?![]()
Harde woeiquote:Op maandag 30 december 2024 18:02 schreef Dotteke het volgende:
Nieuwjaarsduik is afgelast en sommige vreugdesvuren zijn vervroegd naar vanavond i.v.m. de harde windThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ohjeequote:Op maandag 30 december 2024 18:03 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Volgens mij ken ok Roos van vroeger![]()
![]()
Kom je uit Rotterdamquote:Op maandag 30 december 2024 18:03 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Volgens mij ken ok Roos van vroeger![]()
In Praag waren er bevers!
Wij deden een rondvaart met zo'n audioguide in meerdere talen. De kapitein had de Engelse variant luid staan en door de oortjes hoorde ik de Nederlandse versie.
In het Nederlands hadden ze het over de bevers op het eilandje. In het Engels hadden ze het over otters
Dit hoort niet in de top 2000They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nee nooit.quote:Op maandag 30 december 2024 18:06 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nee maar jij zat vroeger op bokt he?
Enige forums waar ik op heb gezeten is Reddit, 24baby, Kindertent, League of Legends boards en Viva.![]()
Dan ben je het nietquote:Op maandag 30 december 2024 18:07 schreef roos94 het volgende:
[..]
Nee nooit.
Enige forums waar ik op heb gezeten is Reddit, 24baby, Kindertent, League of Legends boards en Viva.![]()
![]()
ik ben jarig maar ik leef nogquote:![]()
Met jou? Ik zie jou niet zo vaak meer
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
quote:Op maandag 30 december 2024 18:09 schreef Puzzie het volgende:
[..]
ik ben jarig maar ik leef nog![]()
Met jou? Ik zie jou niet zo vaak meergefeliciteerd!
Gefeliquote:Op maandag 30 december 2024 18:09 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Met jou? Ik zie jou niet zo vaak meer![]()
![]()
![]()
Zelfs KLB en VBL zijn nog normalerquote:Op maandag 30 december 2024 18:08 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik heb daar 5 jaar fulltime gezeten.sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Kindertentquote:Op maandag 30 december 2024 18:07 schreef roos94 het volgende:
[..]
Nee nooit.
Enige forums waar ik op heb gezeten is Reddit, 24baby, Kindertent, League of Legends boards en Viva.
:')![]()
Gefeliciteerd Puzziequote:Op maandag 30 december 2024 18:09 schreef Puzzie het volgende:
[..]
![]()
Gefeliciteeerd vrouwquote:Op maandag 30 december 2024 18:09 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Met mij gaat het wel goed. Minder tijd op fok inderdaadsinterklaaskapoentje
![]()
Gefeliciteerd!!quote:Op maandag 30 december 2024 18:09 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik morgen:')![]()
Gefeliciteerdquote:Op maandag 30 december 2024 18:12 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Aww ik voel me ineens jarig![]()
![]()
DankjewelThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hier ook, heb er zelf niet zo last van. Maar die arme dieren.quote:
Ben vannacht wel wakker geworden het ging echt te keer, dacht even het is nieuwjaarsnachtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gefeliciteerd Puzziequote:Op maandag 30 december 2024 18:09 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hier ook heel even vannacht..quote:Op maandag 30 december 2024 18:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier ook, heb er zelf niet zo last van. Maar die arme dieren.
Ben vannacht wel wakker geworden het ging echt te keer, dacht even het is nieuwjaarsnacht
Altijd blij als t weer voorbij is oud en nieuw"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Lekker rommeltje daar ook Geen wonder dat er daar ratten zijn.quote:Op maandag 30 december 2024 18:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[ link | afbeelding ]
Vond t net een waterratWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op maandag 30 december 2024 18:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!!
Ik morgenlol
![]()
![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Voor mij zelf maakt het niet uit. Maar soms zijn ze zo hard dat je bijna tegen het plafond aan zitquote:Op maandag 30 december 2024 18:14 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hier ook heel even vannacht..
Altijd blij als t weer voorbij is oud en nieuw![]()
Ik denk altijd aan de diertjes
Zitten ook bijna geen vogels in de tuin nu overdag. Omdat ze gewoon doorknallenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, maar ze gooiden er ook nog eens bergen brood in het water, alsof ze de meeuwen en duiven wilden lokken.quote:Op maandag 30 december 2024 18:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker rommeltje daar ook Geen wonder dat er daar ratten zijn.
Wel ook nog een ijsvogel gezien en ze zeggen toch dat die alleen bij schoon water zitten.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Ja die harde knallen is niks, zeker niet als je ligt te slapenquote:Op maandag 30 december 2024 18:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voor mij zelf maakt het niet uit. Maar soms zijn ze zo hard dat je bijna tegen het plafond aan zit![]()
Ik denk altijd aan de diertjes
Zitten ook bijna geen vogels in de tuin nu overdag. Omdat ze gewoon doorknallen
Zag vanmorgen een roodborstje, maar er zit nu ook elke keer een kat hier dus dan zie je de vogels ook bijna niet.."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
O dat is mooi een ijsvogeltjequote:Op maandag 30 december 2024 18:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, maar ze gooiden er ook nog eens bergen brood in het water, alsof ze de meeuwen en duiven wilden lokken.
Wel ook nog een ijsvogel gezien en ze zeggen toch dat die alleen bij schoon water zitten.
Die zie je niet vaakWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die ijsvogel zit hier ook regelmatig in de tuin terwijl ik de sloten hier volgens Fransje Timmermans vol gif zittenquote:Op maandag 30 december 2024 18:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, maar ze gooiden er ook nog eens bergen brood in het water, alsof ze de meeuwen en duiven wilden lokken.
Wel ook nog een ijsvogel gezien en ze zeggen toch dat die alleen bij schoon water zitten.![]()
![]()
Ja ook zoietsquote:Op maandag 30 december 2024 18:17 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja die harde knallen is niks, zeker niet als je ligt te slapen
Zag vanmorgen een roodborstje, maar er zit nu ook elke keer een kat hier dus dan zie je de vogels ook bijna niet..
Bolk gewoon terug
Hmm hier bij de Maas hebben we ze wel eens gezien tijdens de lunchwandeling. Ik weet eigenlijk ook niet of dat zulk schoon water isquote:Op maandag 30 december 2024 18:18 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Die ijsvogel zit hier ook regelmatig in de tuin terwijl ik de sloten hier volgens Fransje Timmermans vol gif zitten
Huilend kind en boos schreeuwende ouders hier op straat
Geniet0nquote:Op maandag 30 december 2024 18:23 schreef MizzezAmy het volgende:
Huilende kind en boos schreeuwende ouders hier op straat![]()
Jazeker, want het is niet mijn kind!quote:
Het klonk als een zeur huilCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Een paar klappen lost zo'n zeurhuilbeurt wel opquote:Op maandag 30 december 2024 18:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jazeker, want het is niet mijn kind!
Het klonk als een zeur huil![]()
![]()
Ze zijn met de auto weggereden, de stilte is weder gekeerdquote:Op maandag 30 december 2024 18:26 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Een paar klappen lost zo'n zeurhuilbeurt wel opCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Feest!quote:Op maandag 30 december 2024 18:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ze zijn met de auto weggereden, de stilte is weder gekeerd![]()
quote:Op maandag 30 december 2024 18:25 schreef mario390 het volgende:
im element mann of vrouw is niet zeker
[ afbeelding ]
R.I.P DTS.![]()
Party hardI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
nou heb er eentje dichtbij nu gekozen, dus paar km. mss is het wel druk jaquote:Do what you love, love what you do!![]()
Denk t wel.. ze komen denk ik 5 over 7quote:Op maandag 30 december 2024 18:37 schreef kree het volgende:
[..]
nou heb er eentje dichtbij nu gekozen, dus paar km. mss is het wel druk ja
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Zwaait beleefd terugquote:Op maandag 30 december 2024 18:39 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Eventjes zwaaien naar Liev
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
ongeveer. maar ik al te watertanden natuurlijk.quote:Op maandag 30 december 2024 18:39 schreef Lovely het volgende:
[..]
Denk t wel.. ze komen denk ik 5 over 7Do what you love, love what you do!![]()
Als het vlees van het bot af valt en er saus over heen zit, is t wel lekker..maar is niet overal zo helaasquote:Op maandag 30 december 2024 18:40 schreef kree het volgende:
[..]
ongeveer. maar ik al te watertanden natuurlijk."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Goed goed, hoe is t daar?quote:Op maandag 30 december 2024 18:41 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]grote blij
Hoe is het daar ?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
ok bezorgd al, moet zeggen want bestelde weer eens wat willekeurig, een gepofte aardappel in spek. jam.Do what you love, love what you do!![]()
Welke film ga je kijken?quote:Op maandag 30 december 2024 18:42 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Goed hoor, zo naar de bios"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
TatertotI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Bios zijn heul geldverspillingquote:Op maandag 30 december 2024 18:42 schreef AardappelSchotel het volgende:
Weet niet eens naar welke film![]()
Ik hou wel van verharenquote:Op maandag 30 december 2024 18:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb daar een review van gezien!
Bijzonder verhaar!![]()
Net de trailer bekeken leuke film welquote:Op maandag 30 december 2024 18:45 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Kraven The Hunter, geen ideeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op maandag 30 december 2024 18:45 schreef Lovely het volgende:
[..]
Net de trailer bekeken leuke film welBekijk deze YouTube-videoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Echt wel!quote:Op maandag 30 december 2024 18:47 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Pitch Meetingik lig altijd helemaal krom van die filmpjes
Honest trailers was ook altijd wel erg goed, maar lang niet meer naar gekeken.![]()
CinemaSins was ook altijd geweldig!
Bekijk deze YouTube-video
Dit vind ik echt hun allerbeste review!God, wat baalt die vent dat hij deze review moet doen!
![]()
![]()
Wat? Een telefoontje?quote:Op maandag 30 december 2024 18:36 schreef kree het volgende:
wat denken jullie. krijg ik het binnen half uur?![]()
Teven Tottegemse Totten Touden Tondags Twemmen Tonder Twembroek.quote:
Te Tijn Tot Teker?
Te Tullen Tinken!
#Urbanus![]()
![]()
Er is een hottenToT op m'n oto gebotst, goddomme!quote:Op maandag 30 december 2024 18:58 schreef maily het volgende:
[..]
Teven Tottegemse Totten Touden Tondags Twemmen Tonder Twembroek.
Te Tijn Tot Teker?
Te Tullen Tinken!
#Urbanus![]()
Het is wel een bijzondere TT hoor, die ikgttb.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.sinterklaaskapoentje
![]()
* gebrokenglas bolkt ToT sinterklaaskapoentje. It's that simple
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik proest op jouquote:Op maandag 30 december 2024 19:06 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas bolkt ToT. It's that simple![]()
![]()
Faal!quote:Op maandag 30 december 2024 19:06 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas bolkt ToT sinterklaaskapoentje. It's that simple![]()
![]()
![]()
Tsja, daar viel niet tegenop te bolkenquote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Morgen ziek. Hoef ik niet naar kantoor .
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nou joepiequote:Op maandag 30 december 2024 19:07 schreef gebrokenglas het volgende:
Morgen ziek. Hoef ik niet naar kantoor .![]()
![]()
Squid gamesThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja, dat ziek zijn is niks, da's waar.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.sinterklaaskapoentje
![]()
"ziek" ?quote:Op maandag 30 december 2024 19:07 schreef gebrokenglas het volgende:
Morgen ziek. Hoef ik niet naar kantoor .:')![]()
Hoe durf je! En je collega's buiten in de kou laten staan!quote:Op maandag 30 december 2024 19:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, dat ziek zijn is niks, da's waar.![]()
![]()
Geen lege TT shaming aubquote:Op maandag 30 december 2024 17:36 schreef MizzezAmy het volgende:
Niet zo nietszeggend als de vorige TT![]()
![]()
quote:Op maandag 30 december 2024 19:11 schreef maily het volgende:
[..]
Hoe durf je! En je collega's buiten in de kou laten staan!
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Goed voor zijn weerstand.quote:Op maandag 30 december 2024 19:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Er zit iemand 'm keihard in zijn bakkes te proesten!![]()
me volgevreten aan thy8isbezorgd wel. enne dan nu nog?quote:
heb ik hier zin in om uur te bellen.Do what you love, love what you do!![]()
al op rest in de koelkast.quote:Op maandag 30 december 2024 19:15 schreef maily het volgende:
[..]
Ga eerst maar eten. Straks is het koud.
Do what you love, love what you do!![]()
heb eigelijk niet zo zin in uur bellen,,,,,, rnaarhja zal maar toch?Do what you love, love what you do!![]()
Met dat ene mokkeltje weer wiens punani je wil binnenglijden?quote:Op maandag 30 december 2024 19:18 schreef kree het volgende:
heb eigelijk niet zo zin in uur bellen,,,,,, rnaarhja zal maar toch?![]()
Een film over DTS?quote:Op maandag 30 december 2024 19:16 schreef ToT het volgende:
[..]
The Hunter.
Een ernstig wazige film waarin de logica aan alle kanten rammelt.![]()
zo heb ik het nooit gezegd iigquote:Op maandag 30 december 2024 19:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Met dat ene mokkeltje weer wiens punani je wil binnenglijden?
Do what you love, love what you do!![]()
Over 2627 uur gaat het daar nog over, en heeft ie nog niet durven bellenquote:Op maandag 30 december 2024 19:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Met dat ene mokkeltje weer wiens punani je wil binnenglijden?![]()
hoho mijn beste, ik was al zover dat we onderhand zowat dagelijks bellen.quote:Op maandag 30 december 2024 19:20 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Over 2627 uur gaat het daar nog over, en heeft ie nog niet durven bellenDo what you love, love what you do!![]()
Een prehistorische jager (geloof ik) die gedood wordt, maar van een grietje een toverdrankje krijgt waardoor hij weer tot leven komt en de beste jager ooit wordt met superkrachten, maar het moeilijke werk moet hij toch wel aan anderen overlaten.quote:
En hij komt geloof ik naar het hier en nu toe om een misdaad op te lossen of zo.![]()
Doe maarquote:Op maandag 30 december 2024 19:18 schreef kree het volgende:
heb eigelijk niet zo zin in uur bellen,,,,,, rnaarhja zal maar toch?![]()
![]()
Als DAT geen neuken wordt!quote:Op maandag 30 december 2024 19:21 schreef kree het volgende:
[..]
hoho mijn beste, ik was al zover dat we onderhand zowat dagelijks bellen.![]()
![]()
SpannendThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ooook niet helemaal, maar komt meer in de buurt.quote:Op maandag 30 december 2024 19:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Okee, die tedere jongedame die in een moeilijke relatie zit, die hem wel voor jou mag dumpen!Do what you love, love what you do!![]()
![]()
R.I.P DTS.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: