SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door _UserName_ op 30-12-2024 17:41:01 ]Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Maar dat is hier van geen invloed op het openen van het nieuwe topicquote:Op maandag 30 december 2024 17:36 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Daarom wilde ik de vorige ook vol maken
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
quote:Op maandag 30 december 2024 16:45 schreef mario390 het volgende:
wat en lied daar slapt mijn swans ein![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Nee oke, maar hij staat in ieder gevalquote:Op maandag 30 december 2024 17:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar dat is hier van geen invloed op het openen van het nieuwe topic
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
squote:Op maandag 30 december 2024 17:36 schreef MizzezAmy het volgende:
Niet zo nietszeggend als de vorige TT
Soms kan je beter niets zeggen
Spuit 11Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op maandag 30 december 2024 17:38 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nee oke, maar hij staat in ieder geval![]()
![]()
Ook geen inspiratie voor een plaatje in de op zie ikquote:Op maandag 30 december 2024 17:38 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nee oke, maar hij staat in ieder geval
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Die heeft JK mij zojuist gegevenquote:Op maandag 30 december 2024 17:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ook geen inspiratie voor een plaatje in de op zie ikTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
quote:quote:Op maandag 30 december 2024 17:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
s
Soms kan je beter niets zeggen
Spuit 11
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:![]()
Ik dacht dat deze man geen land heeft
Edit: ik zie het al
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Forum Opties Forumhop: Hop naar: