Gifs? Capje?quote:Op maandag 30 december 2024 17:35 schreef Melleyn het volgende:
Niemand de hitlergroet gezien op de stream?
Hier nog wat venkelpasta, en ik heb nog wat eend met pruimensaus van gisteren.quote:Op maandag 30 december 2024 17:36 schreef essnhills het volgende:
Ik heb nog gemarineerde kipkluifjes
Dat is wel fijn bij avondeten.quote:
Re…quote:Op maandag 30 december 2024 17:35 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Sowieso Lindeman solo met echt vis t publiek in schieten
Als oudere millennial begrijp ik de meeste muziek voor mensen van onder de 30 weer niet.quote:Op maandag 30 december 2024 17:36 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Sowieso de gemiddelde mens van onder de 30 niet, gok ik (al weet ik je leeftijd niet).
Sommigen zouden 'boomerkitsch' zeggen, al vind ik het wel mooi.
Een steekje los levert vaak goede muziek op.quote:Op maandag 30 december 2024 17:37 schreef Bugno3 het volgende:
Leuk plaatje hoor, maar wel een vrij overrated zuiplap. Beetje zoals The Lau.
We deden deze met Zing je Sterkquote:Op maandag 30 december 2024 17:36 schreef LTVDK het volgende:
Zing, vecht, huil, bid, lach, werk & bewonder
Drukke bedoening allemaal
Hij had nogal wat slechte gebruiken, maar een mooi mens was het wel.quote:Op maandag 30 december 2024 17:37 schreef Bugno3 het volgende:
Leuk plaatje hoor, maar wel een vrij overrated zuiplap. Beetje zoals The Lau.
Dan zou ik het bidden en werken overslaanquote:Op maandag 30 december 2024 17:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
We deden deze met Zing je Sterk
Maar dat is nogal een lange zin als je kortademig bent. Dus dan moest je maar 2 woordjes overslaan
Al besproken. Maar geniale tv inderdaadquote:Op maandag 30 december 2024 17:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het origineel van Kopspijkers is beter.
Dan is het te hopen dat je geen arts of journalist bent.quote:Op maandag 30 december 2024 17:38 schreef Felagund het volgende:
Hier klinkt het als de Gazastrook nu.
Oh dat zal, maar dat gedweep met hem, met name in intellectuele kringen trek ik slecht.quote:Op maandag 30 december 2024 17:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Hij had nogal wat slechte gebruiken, maar een mooi mens was het wel.
Woonde jij niet in Noorwegen?quote:Op maandag 30 december 2024 17:38 schreef Felagund het volgende:
Nee dat is Ramsesquote:Op maandag 30 december 2024 17:38 schreef Felagund het volgende:
Ik ben net 30 geworden. Ramses Shaffy kan ik wel waarderenquote:Op maandag 30 december 2024 17:36 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Sowieso de gemiddelde mens van onder de 30 niet, gok ik (al weet ik je leeftijd niet).
Sommigen zouden 'boomerkitsch' zeggen, al vind ik het wel mooi.
Jammerrrrquote:Op maandag 30 december 2024 17:38 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ja ik kan hier niet terugspoelen maar op de playbackplek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |