Raar... doe dan iets over vliegtuigen.quote:Op maandag 30 december 2024 16:39 schreef Mansjester het volgende:
Dit nummer draaide ze altijd in de Transavia vliegtuigen. Echt honderden keren gehoord toen ik ze moest schoonmaken,kan het echt niet meer aanhoren
Nee ik heb ja niks te klagnquote:Op maandag 30 december 2024 16:38 schreef LTVDK het volgende:
Oh weer van dit onverstaanbare gebrabbel
Van helloFresh?quote:Op maandag 30 december 2024 16:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Oh en ik heb ook wel echt eten in de vorm van een venkelrisotto die ik zou kunnen maken.
Dat klinkt bewerkelijk.quote:Op maandag 30 december 2024 16:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Oh en ik heb ook wel echt eten in de vorm van een venkelrisotto die ik zou kunnen maken.
Blijft een ontzettend sympathiek nummer.quote:Op maandag 30 december 2024 16:39 schreef spapaars het volgende:
Het bewijs dat onze medelanders ergens ver in het oosten ook stemmen.
Verspakket van de appie gespotquote:Op maandag 30 december 2024 16:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Beetje half uurtje in een pan roeren, valt best meequote:
Dat was eerst Free Fallin' maar vond men toch wat ongepast.quote:Op maandag 30 december 2024 16:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Raar... doe dan iets over vliegtuigen.
Wordt nog een tijdje in de keuken staan danquote:
Nee, zelfbedacht.quote:Op maandag 30 december 2024 16:40 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Verspakket van de appie gespot
Wel erg lekker trouwens
Is het ook.quote:Op maandag 30 december 2024 16:40 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Blijft een ontzettend sympathiek nummer.
Klinkt als prima avondetenquote:Op maandag 30 december 2024 16:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb nog stokbrood, kaasstengels, wraps met zalm, worst, kaas. Dat soort dingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |