Daar krijg ik verkeerde kippevel van, hoe goed gezongen ook.quote:Op maandag 30 december 2024 16:26 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Die met Floorgodin en Henkgod is wel![]()
![]()
Tonic is optioneel.quote:Op maandag 30 december 2024 16:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga even googelen in welke verhouding ik een gin tonic hoor te maken.
Die eerder vandaag die niet als een ABBA plaat klonk was wel primaquote:Op maandag 30 december 2024 16:25 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ja maar wel een van hun betere, en dat zeg ik als iemand die ABBA grotendeels niet uit kan staan
Respectabele keuzequote:Op maandag 30 december 2024 16:25 schreef PippenScottie het volgende:
Mensen vragen wel eens wat mijn favoriete ABBA is. Dan zeg ik Eagle. En dan ga ik door met mijn leven
Zoals ik al dacht dus. Hebben er wel eens minder tussen deze en Dancing Queen gestaanquote:
Ja, mee eens. Elke gemeente heeft zijn eigen (wan)beleid. Mijn oom heeft ook wel eens een vuilniszak vol klusafval bij me meegenomen om in zijn gemeente weg te gooien, omdat het daar gratis is.quote:Op maandag 30 december 2024 16:24 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hoe dan ook, evengoed vind ik dat zoiets gewoon landelijk standaard zou moeten zijn. Aangepast per situatie natuurlijk, Sommige plekken hebben kliko's anderen hebben centraal afvalzakkendumppunt, maar verder ...
Nou ja wij staan er inderdaad ook symbool voorquote:Op maandag 30 december 2024 16:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
Heb je het nu over Freddy en Montserrat of over ons twee
Begrijpelijke keuze.quote:Op maandag 30 december 2024 16:25 schreef PippenScottie het volgende:
Mensen vragen wel eens wat mijn favoriete ABBA is. Dan zeg ik Eagle. En dan ga ik door met mijn leven
Klinkt als een goede manier om wijn te selecterenquote:Op maandag 30 december 2024 16:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Of ga ik mijn zorgvuldig uitgekozen wijn drinken? Spoiler: op dit etiket stond een leuke alpaca
Je had 3 flessen ingeslagen toch?quote:Op maandag 30 december 2024 16:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Of ga ik mijn zorgvuldig uitgekozen wijn drinken? Spoiler: op dit etiket stond een leuke alpaca
Lay All Your Love On Me is echt met afstand de beste. En het mooie is dat ie nog moet komen!quote:Op maandag 30 december 2024 16:26 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Respectabele keuze![]()
Voor mij is het een coinflip tussen die, The Day Before You Came () en Lay All Your Love On Me
Ik ben vanmiddag naar de supermarkt geweest. Ik heb 1 fles alpaca wijn gekocht en 1 liter gin met 2 flessen limonade.quote:Op maandag 30 december 2024 16:26 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Tonic is optioneel.
Heb je je wijn odyssee al gemaakt?
Does your mother know?quote:Op maandag 30 december 2024 16:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die eerder vandaag die niet als een ABBA plaat klonk was wel prima
Kon wel relaten met Our Last Summer dit jaarquote:Op maandag 30 december 2024 16:26 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Respectabele keuze![]()
Voor mij is het een coinflip tussen die, The Day Before You Came () en Lay All Your Love On Me
Ja, dat zijn toch wel de twee beste platen.quote:Op maandag 30 december 2024 16:26 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Respectabele keuze![]()
Smaakvol land?quote:Op maandag 30 december 2024 16:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Lay All Your Love On Me is echt met afstand de beste. En het mooie is dat ie nog moet komen!
Waarom zou die dat aan zn moeder vertellen?quote:
Wijn wordt doorgaans niet van alpaca’s gemaaktquote:Op maandag 30 december 2024 16:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben vanmiddag naar de supermarkt geweest. Ik heb 1 fles alpaca wijn gekocht en 1 liter gin met 2 flessen limonade.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop