https://nl.wikipedia.org/wiki/Schr%C3%B6dingers_katquote:
Het lijkt sowieso wel alsof het kitsch-gehalte stijgt naarmate de lijst vordert.quote:Op maandag 30 december 2024 16:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Knap gezongen, vind het vreselijke kitsch verder
1:1quote:Op maandag 30 december 2024 16:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga even googelen in welke verhouding ik een gin tonic hoor te maken.
Ja maar wel een van hun betere, en dat zeg ik als iemand die ABBA grotendeels niet uit kan staanquote:Op maandag 30 december 2024 16:24 schreef LTVDK het volgende:
Alweer ABBA, dat is ook al de 4e van de dag ofzo
Sowieso mooi als twee enorme talenten elkaars talent herkennen, ook al komen ze uit twee totaal verschillende werelden.quote:Op maandag 30 december 2024 16:24 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik vind deze dus wél fantastisch. Gewoon alleen al omdat Freddie dit zó graag wilde doen, en als een fanboy op haar afstapte. Vind ik liev.
Ondertussen staat jouw echte club helaas op degraderenquote:
Toch zit er nog behoorlijk variatie in hoe mensen zingenquote:Op maandag 30 december 2024 16:25 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Heel knap uiteraard, maar ik heb het stemgeluid van opera nooit echt wat gevonden.
Die met Floorgodin en Henkgod is welquote:Op maandag 30 december 2024 16:25 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Het lijkt sowieso wel alsof het kitsch-gehalte stijgt naarmate de lijst vordert.
Naast de nummer 1 krijgen we nog o.a. dat Phantom Of The Opera-nummer.
Dit had je moeten inspreken, dan was het intro ermee verpest.quote:Op maandag 30 december 2024 16:25 schreef PippenScottie het volgende:
Mensen vragen wel eens wat mijn favoriete ABBA is. Dan zeg ik Eagle. En dan ga ik door met mijn leven
Heb je het nu over Freddy en Montserrat of over ons tweequote:Op maandag 30 december 2024 16:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Sowieso mooi als twee enorme talenten elkaars talent herkennen, ook al komen ze uit twee totaal verschillende werelden.
Hierna nog 5.quote:
Ja Valencia en Ajax zijn alletwee niet wat ze geweest zijn dus het zijn zware tijden. Dus nou kijk ik maar andere sporten.quote:Op maandag 30 december 2024 16:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ondertussen staat jouw echte club helaas op degraderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop