Gelukkigquote:Op maandag 30 december 2024 16:23 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Die moest naar z'n Taylor.
Zo, hebben we dat ook weer gehad.
Zeker, niks tegen opera op zich.quote:Op maandag 30 december 2024 16:23 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Opera zingen is wel een kunst , maar het nummer is niks.
Hoe dan ook, evengoed vind ik dat zoiets gewoon landelijk standaard zou moeten zijn. Aangepast per situatie natuurlijk, Sommige plekken hebben kliko's anderen hebben centraal afvalzakkendumppunt, maar verder ...quote:Op maandag 30 december 2024 16:22 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat is wel eerlijker dan hier. Ik woon in mijn eentje, maar betaal net zoveel als een meerpersoonshuishouden. Dat hebben ze vorig jaar bepaald, want: "Een eenpersoonshuishouden produceert net zoveel afval als een meerpersoonshuishouden."Voor de ondergrondse container betaal ik 1,60 per zak. Liever heb ik dat ze het standaardtarief verlagen en het tarief per lediging verhogen.
Oneens. Het zit 'm ook niet alleen in de zang maar in het geheel.quote:Op maandag 30 december 2024 16:23 schreef Puzzie het volgende:
[..]
En wat vond ze er van?quote:Op maandag 30 december 2024 16:23 schreef Fred_B het volgende:
Ik ben een paar jaar terug nog in Montserrat geweest.
Freddie in Montserrat dus. Dat zal bij Mercury niet het geval geweest zijn.quote:Op maandag 30 december 2024 16:23 schreef Fred_B het volgende:
Ik ben een paar jaar terug nog in Montserrat geweest.
Nou ga je te verquote:Op maandag 30 december 2024 16:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het gaat nog over jouw geliefde voetbalclub ook
Absoluut niet , ik vind het soms prachtigquote:Op maandag 30 december 2024 16:23 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Zeker, niks tegen opera op zich.
Dat de Dizzy Man's Band erin stond is al een hele tijd geleden.quote:Op maandag 30 december 2024 16:23 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Zeker, niks tegen opera op zich.
Heel knap uiteraard, maar ik heb het stemgeluid van opera nooit echt wat gevonden.quote:Op maandag 30 december 2024 16:23 schreef Puzzie het volgende:
[..]
lolquote:Op maandag 30 december 2024 16:24 schreef mario390 het volgende:
wanneer ik montserrat freddie zoek kreg ik freddie krüger gifs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop