SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
quote:Op maandag 30 december 2024 15:06 schreef mario390 het volgende:
deze ur in list maar gevallen
[ afbeelding ]![]()
![]()
Nou danquote:Op maandag 30 december 2024 15:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Geen idee, zou ik ook niet doen![]()
![]()
Ik zat weer eens vast in het vorige topicAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
quote:Op maandag 30 december 2024 15:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Was tegen Jussie hoor.
Jij mag alles zeggen!![]()
![]()
Ja, vast..quote:Op maandag 30 december 2024 15:09 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik zat weer eens vast in het vorige topicI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
grgrI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
![]()
I'm surrounded by morons!
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japansinterklaaskapoentje
![]()
Michael Jackson aan het luisteren
Hij was toch wel de bestde GOAT
:')![]()
Echt hoorquote:Op maandag 30 december 2024 15:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
![]()
![]()
![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Hebben jullie nog leuke plannen met oud en nieuw?:')![]()
Een geit?quote:Op maandag 30 december 2024 15:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Echt hequote:Op maandag 30 december 2024 15:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Justin zit steeds tussen ons in![]()
Om een sik van te krijgen.I'm surrounded by morons!
Om een mand van te krijgen?I'm surrounded by morons!
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japansinterklaaskapoentje
![]()
Greatest of all timequote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:')![]()
quote:Op maandag 30 december 2024 15:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Greatest of all timeIk had serieus geen idee waar GOAT voor zou moeten staan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
quote:Op maandag 30 december 2024 15:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Greatest of all timeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
quote:Op maandag 30 december 2024 15:36 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik had serieus geen idee waar GOAT voor zou moeten staan.
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
quote:Op maandag 30 december 2024 15:36 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik had serieus geen idee waar GOAT voor zou moeten staan.![]()
![]()
![]()
![]()
Stelletje geiten
Mja, ik ben net geen millenial. Gewoon een oude bokquote:Op maandag 30 december 2024 15:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik als millenial weet wel wat een GOAT is
Joepie, de sneeuwruimtractor is de straat van sneeuw aan het ontdoen
quote:
Geen sneeuw hier
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Kom halen, er is genoeg voor iedereenquote:
wel geknalOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Geknalquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
![]()
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Het is bijna zover.. 16:03 zit ik hier 10 jaar op FOK!
Ik dacht morgen pas..
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ow wat een mijlpaal! Dat moet gevierd worden!quote:Op maandag 30 december 2024 15:56 schreef Lovely het volgende:
Ik dacht morgen pas..![]()
![]()
De taart staat al klaar?quote:Op maandag 30 december 2024 15:56 schreef Lovely het volgende:
Ik dacht morgen pas..
Ja met bier en wijnquote:Op maandag 30 december 2024 15:57 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ow wat een mijlpaal! Dat moet gevierd worden!![]()
Jaaaaaaaquote:Op maandag 30 december 2024 15:56 schreef Lovely het volgende:
Ik dacht morgen pas..![]()
![]()
![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Feli @Lovely
Jooooeeeeeehooooooeeequote:Op maandag 30 december 2024 16:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jaaaaaaa![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Hoe ben je op FOK! gekomen Lovely? Wilde je reageren op een nieuws item?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op maandag 30 december 2024 16:09 schreef gebrokenglas het volgende:
Hoe ben je op FOK! gekomen Lovely? Wilde je reageren op een nieuws item?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op maandag 30 december 2024 16:10 schreef Lovely het volgende:
[..]Het is je vergevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nou, helemaal prima toch?quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op maandag 30 december 2024 16:12 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja toch,zo begint iedereen wel ergens op FOK!
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Lang geledenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
En als je nu terugkijkt op die lange en mooie tijd, wat is je dan het meest bijgebleven?quote:Op maandag 30 december 2024 16:12 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja toch,zo begint iedereen wel ergens op FOK!
feestje?
jopen!Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Oh goeie vraagquote:Op maandag 30 december 2024 16:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En als je nu terugkijkt op die lange en mooie tijd, wat is je dan het meest bijgebleven?![]()
![]()
Dat ik leuke mensen heb leren kennen onlinequote:Op maandag 30 december 2024 16:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En als je nu terugkijkt op die lange en mooie tijd, wat is je dan het meest bijgebleven?
sjoelen met @Greys en al die gekke gastenquote:Op maandag 30 december 2024 16:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En als je nu terugkijkt op die lange en mooie tijd, wat is je dan het meest bijgebleven?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Haar eerste post in DTSquote:Op maandag 30 december 2024 16:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En als je nu terugkijkt op die lange en mooie tijd, wat is je dan het meest bijgebleven?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
ik geef gewoon antwoord, nou enOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
he dotquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Hey collegaquote:alles goed?
Lijkt wel een evaluatiegesprek van een leidinggevendequote:Op maandag 30 december 2024 16:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ik zat toen die tijd op het insidegamer forum (2002) had nog nooit van Fok! Gehoord maar er was een vrouwelijke user daar (Sylvana) waarvan naakt foto’s opgedoken waren en op Fok! Forum zou nog meer staan toen ben ik dat gaan checken.
R.I.P DTS.![]()
niet alles wel veelquote:
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op maandag 30 december 2024 16:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik zat toen die tijd op het insidegamer forum (2002) had nog nooit van Fok! Gehoord maar er was een vrouwelijke user daar (Sylvana) waarvan naakt foto’s opgedoken waren en op Fok! Forum zou nog meer staan toen ben ik dat gaan checken.
![]()
![]()
klasgenoot zei ooit je moet op fok! gaan, daar kun je echt alles zeggenquote:Op maandag 30 december 2024 16:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
gelijk kijken natuurlijkOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
en uitproberenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Das ook mooi toch als niet maar lager is als veel en veel meer als nietquote:
Logisch welquote:Op maandag 30 december 2024 16:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
![]()
![]()
Was wel vooral voor schok valuequote:
R.I.P DTS.![]()
ik ben halfvol glasquote:Op maandag 30 december 2024 16:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Das ook mooi toch als niet maar lager is als veel en veel meer als nietOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
'Roltrap des doods'Eén sigaret kost je 20 minuten van je leven, blijkt uit nieuw onderzoek
Ben je van plan om vanaf 1 januari te stoppen met roken? De conclusies van een nieuw Brits onderzoek kunnen je misschien net het laatste beetje motivatie geven dat je nodig hebt. Elke sigaret die je rookt blijkt namelijk je leven met gemiddeld 20 minuten te verkorten. Dat is een verdubbeling van wat eerder werd gedacht.
Een voorbeeld: stel jij rookt 10 sigaretten per dag en je stopt op 1 januari 2025 met roken. Dan heb je volgens de onderzoekers op 8 januari al het verlies van één hele dag van je leven voorkomen. Als je op 20 februari nog steeds bent gestopt, heb je voorkomen dat je een week korter leeft en op 5 augustus is dat een maand.
Een ander voorbeeld: 20 minuten korter leven per sigaret, betekent dat een pakje van 20 sigaretten je ongeveer zeven uur van je leven kost.
https://www.rtl.nl/nieuws(...)-uit-nieuw-onderzoek"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Nooit te hebberig altijd wat overlatenquote:
Dot houdt van lekker vlot :Psinterklaaskapoentje
![]()
Was dat niet die minderjarigequote:Op maandag 30 december 2024 16:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zullen we samen stoppen?quote:Op maandag 30 december 2024 16:23 schreef Lovely het volgende:
'Roltrap des doods'Eén sigaret kost je 20 minuten van je leven, blijkt uit nieuw onderzoek
Ben je van plan om vanaf 1 januari te stoppen met roken? De conclusies van een nieuw Brits onderzoek kunnen je misschien net het laatste beetje motivatie geven dat je nodig hebt. Elke sigaret die je rookt blijkt namelijk je leven met gemiddeld 20 minuten te verkorten. Dat is een verdubbeling van wat eerder werd gedacht.
Een voorbeeld: stel jij rookt 10 sigaretten per dag en je stopt op 1 januari 2025 met roken. Dan heb je volgens de onderzoekers op 8 januari al het verlies van één hele dag van je leven voorkomen. Als je op 20 februari nog steeds bent gestopt, heb je voorkomen dat je een week korter leeft en op 5 augustus is dat een maand.
Een ander voorbeeld: 20 minuten korter leven per sigaret, betekent dat een pakje van 20 sigaretten je ongeveer zeven uur van je leven kost.
https://www.rtl.nl/nieuws(...)-uit-nieuw-onderzoek![]()
![]()
zoietsquote:Op maandag 30 december 2024 16:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nooit te hebberig altijd wat overlaten
rond oud en nieuw is het altijd wat moeilijk ademhalen omdat iedereen met explosieven aan het spelen is
komt wel weer goedOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Nee die eer heeft @drakinquote:Op maandag 30 december 2024 16:26 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Gaan jullie dan samen met Kree daten?![]()
![]()
en nee ik ben niet voor een verbod
het is voor mij als individu alleen niet lolligOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Nee maar als dat zover isquote:Op maandag 30 december 2024 16:27 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Hoezo is hij al gestopt met roken dan?![]()
Bij roltrap des doods dacht ik meer hieraanquote:Op maandag 30 december 2024 16:23 schreef Lovely het volgende:
https://www.rtl.nl/nieuws(...)-uit-nieuw-onderzoek
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Dat verkort je leven met wel iets meerquote:Op maandag 30 december 2024 16:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Bij roltrap des doods dacht ik meer hieraan
[ afbeelding ]![]()
![]()
Oftewel matige beeldspraak van desbetreffende journalistUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groentensinterklaaskapoentje
![]()
Niet zo motiverend want ik hoef helemaal niet zo oud te wordenquote::')![]()
Ook niet in goede gezondheid?quote:Op maandag 30 december 2024 16:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Niet zo motiverend want ik hoef helemaal niet zo oud te wordensinterklaaskapoentje
![]()
Nee. Het maakt me niet zoveel uit. Misschien wel als ik kinderen krijg.quote::')![]()
Okquote:Op maandag 30 december 2024 16:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nee. Het maakt me niet zoveel uit. Misschien wel als ik kinderen krijg.![]()
Wow dat is wel scaryquote:Op maandag 30 december 2024 16:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Bij roltrap des doods dacht ik meer hieraan
[ afbeelding ]
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕sinterklaaskapoentje
![]()
quote:
Ik wil niet dat ik iedereen voor mij zie overlijden.:')![]()
Hoe oud ben je?quote:Op maandag 30 december 2024 16:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nee. Het maakt me niet zoveel uit. Misschien wel als ik kinderen krijg.![]()
Diese plaatjen mach alleein @mario390 nach keikenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Want anders?quote:Op maandag 30 december 2024 16:42 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Het is dat je een speciaal plekje in mijn hart hebt..![]()
![]()
Ja dat welquote:Op maandag 30 december 2024 16:43 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja weet ik niet. Maar het klonk wel stoer![]()
![]()
Welk lied?quote:Op maandag 30 december 2024 16:45 schreef mario390 het volgende:
wat en lied daar slapt mijn swans ein![]()
Nee dat was laterquote:Op maandag 30 december 2024 16:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Was dat niet die minderjarigeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.sinterklaaskapoentje
![]()
Ik zou er wel een willen of twee. Steeds meer leeftijdsgenoten die er nu aan beginnen. Maar eerst eens een vrouw vinden.quote:Op maandag 30 december 2024 16:39 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Oh nee t was meer de vraag omdat je het over kinderen had:')sinterklaaskapoentje
![]()
Eerst maar beter in je vel zittenquote:Op maandag 30 december 2024 16:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik zou er wel een willen of twee. Steeds meer leeftijdsgenoten die er nu aan beginnen. Maar eerst eens een vrouw vinden.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Maar wat is er met de roltrap des doods? Dat klinkt ook wel spannend!quote:Op maandag 30 december 2024 16:23 schreef Lovely het volgende:
https://www.rtl.nl/nieuws(...)-uit-nieuw-onderzoekCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Even peukje opstekenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.sinterklaaskapoentje
![]()
Volgens die 20 minuten theorie zou ik al drie keer dood zijn
Dat het leven in een snelvaart ala roltrap voorbij gaatquote:Op maandag 30 december 2024 16:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar wat is er met de roltrap des doods? Dat klinkt ook wel spannend!
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕sinterklaaskapoentje
![]()
Heel knap met cupmaat DDquote:Op maandag 30 december 2024 16:54 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]hoe ziet mevrouw klaas er uit?
Hopelijk zonder baardquote:Op maandag 30 december 2024 16:54 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]hoe ziet mevrouw klaas er uit?
![]()
![]()
Ow dan ben ik t iig nietquote:Op maandag 30 december 2024 16:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Heel knap met cupmaat DD![]()
gremlins opgezet, kan nog netOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Het is een hele klusquote:Op maandag 30 december 2024 16:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja daar heb je gelijk in
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
![]()
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
![]()
![]()
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Dat las ik ook in eerste instantiequote:Op maandag 30 december 2024 17:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Loveeelyyyyy i’m soo lovelyyyy
@:Lovely![]()
![]()
Oh ik hoorde een stemmetje het zingenquote:Op maandag 30 december 2024 17:23 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat las ik ook in eerste instantie
Maar jij hebt stemmetjes in je hoofdquote:Op maandag 30 december 2024 17:23 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh ik hoorde een stemmetje het zingen![]()
![]()
Raar stemmetje welquote:Op maandag 30 december 2024 17:24 schreef MizzezAmy het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Dit stemmetje!![]()
Ja, in mijn hoofd heb jij ook een raar stemmetje!quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
quote:Op maandag 30 december 2024 17:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, in mijn hoofd heb jij ook een raar stemmetje!IwdjirgzSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Muziekje erbijquote:Op maandag 30 december 2024 17:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik moet de was nog ophangen
Zon saai klusje...![]()
![]()
Daarom hebben wij nu een droger (ja, en omdat het straks met de kleine wel handig is)Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Die kleine kan je beter niet in de droger doen hoorquote:Op maandag 30 december 2024 17:30 schreef _UserName_ het volgende:
Daarom hebben wij nu een droger (ja, en omdat het straks met de kleine wel handig is)![]()
![]()
Scheelt handdoekenquote:Op maandag 30 december 2024 17:31 schreef JustinK het volgende:
[..]
Die kleine kan je beter niet in de droger doen hoor
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+sinterklaaskapoentje
![]()
Ik heb maar een afvoer voor mijn afwas- en wasmachine. Er is helaas echt geen plek voor een droger. Misschien in mijn volgende huis.quote:Op maandag 30 december 2024 17:30 schreef _UserName_ het volgende:
Daarom hebben wij nu een droger (ja, en omdat het straks met de kleine wel handig is):')
Forum Opties Forumhop: Hop naar: