3713 en 2954 dat zal je leren!quote:Op maandag 30 december 2024 15:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké nou moet je uitkijkenTjongejonge.
Leest een beetje als Beavis & Butthead, zo.quote:Op maandag 30 december 2024 15:04 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Huuhhhh kijk mij eens van harde muziek houden huhuhuh
Beetje hypocrisie is mij niet vreemd.quote:Op maandag 30 december 2024 15:06 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Je hebt in gaten dat je nu eenzelfde soort gedrag vertoont? Laat die mensen lekker genieten joh.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
En jij krijgt 2222 voor je kiezen!quote:
Ja, dit dus. Het raakt een beetje zn charme kwijt na een paar keer luisteren. Maar goed prima verder.quote:Op maandag 30 december 2024 15:08 schreef peaceman het volgende:
Ooit vond ik deze fantastisch. Nu gewoon wel leuk.
Dit gaan we nog vaak zeggen denk ikquote:Op maandag 30 december 2024 15:09 schreef Bugno3 het volgende:
Mja, wel prima. Maar achterlijk hoog dit.
Jouw radio is nog bij de Bankzitters?quote:Op maandag 30 december 2024 15:09 schreef Bugno3 het volgende:
Mja, wel prima. Maar achterlijk hoog dit.
Ik vind dit echt onder de gordel. Nu ben ik 2106quote:
Dank, ik vind deze smiley eigenlijk leuker dan de andere gitaarsmileyquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |