Hier lijkt Nelis een beetje op Nick Cavequote:Op maandag 30 december 2024 12:18 schreef Gretzl het volgende:
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
DIE ZOCHT ik!!quote:
mjah, maar dan denkt zij waarschijnlijk hetzelfde van jouquote:Op maandag 30 december 2024 12:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je moet haar, net als ik soms, eens 's ochtends bij het tankstation tegenkomen...
nee nog nie, maar van fokforum vanaf 2015quote:Op maandag 30 december 2024 12:18 schreef Felagund het volgende:
[..]
Woon je al zo lang in Nederland?
Same here (en rockin in the free world)quote:Op maandag 30 december 2024 12:16 schreef Diaan73 het volgende:
Dit is voor mij de uitzondering van Neil Young, deze vind ik wel leuk.
Emmely is de fijnste DJ ja, Annemieke is ook prima.quote:
Gelukkig hebben we ook heel wat goeds in Nederland. Ter compensatie van wat jij noemt.quote:Op maandag 30 december 2024 12:18 schreef AgeEll het volgende:
[..]
Klinkt prima.
Wij zijn normaal op kink te vinden met de kids van 7 en 9 die meeluisteren
[..]
Bankzitters , Flemming, Antoon, Schuitemaker, enz enz
Ja genoeg hoor, gelukkigquote:Op maandag 30 december 2024 12:19 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we ook heel wat goeds in Nederland. Ter compensatie van wat jij noemt.
Die snap ik wel jaquote:Op maandag 30 december 2024 12:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Geen van beiden
Ik vind Emmely nep
quote:Op maandag 30 december 2024 12:20 schreef Evenstar het volgende:
Ik ben gewoon vergeten op de rollende stenen te stemmen dit jaar ...
/schaam
Ik verf elk jaar een rode deur zwart.quote:Op maandag 30 december 2024 12:20 schreef Evenstar het volgende:
/schaam
Eigenlijk is die hele DJ-ploeg gewoon stikvervelend... allemaal iets teveel in zichzelf gaan gelovenquote:Op maandag 30 december 2024 12:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Geen van beiden
Ik vind Emmely nep
Gedoequote:Op maandag 30 december 2024 12:21 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Ik verf elk jaar een rode deur zwart.
Ze kijkt niet zoals Aru, dus denk het niet.quote:Op maandag 30 december 2024 12:17 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Krijgt ze nou voor dat kushandje een lichte TIA?
Engelbewaarder gaat sowieso een stembonus krijgen.quote:Op maandag 30 december 2024 12:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zonder spoilers van jullie, maar het stemt mij niet gelukkig dat Marco S en Yves B nog afwezig zijn
Door jou is Sympathy For The Devil nu buiten de top 100 gevallen. Kutlul!quote:Op maandag 30 december 2024 12:20 schreef Evenstar het volgende:
/schaam
Jij weet niet wat er komt?quote:Op maandag 30 december 2024 12:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zonder spoilers van jullie, maar het stemt mij niet gelukkig dat Marco S en Yves B nog afwezig zijn
Mex luistert volgens mij altijd lijstloos ja.quote:
Denk dat ik eerder op You Can't Always Get .... had gestemdquote:Op maandag 30 december 2024 12:22 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Door jou is Sympathy For The Devil nu buiten de top 100 gevallen. Kutlul!
Misschien wel inderdaad. Normaal luister ik alleen JW en Jeroen op radio 2. De rest luister ik niet meer naar. Alhoewel Paul ook wel leuk is.quote:Op maandag 30 december 2024 12:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Eigenlijk is die hele DJ-ploeg gewoon stikvervelend... allemaal iets teveel in zichzelf gaan geloven
Tja, moet het huis netjes houden he.quote:
Helpt het nog dat zijn echtgenote wel erop gestemd heeft?quote:Op maandag 30 december 2024 12:21 schreef Felagund het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ook niet trouwens.
Sommigen zitten er inmiddels langer dan goed voor ze is. Bart, vooral.quote:Op maandag 30 december 2024 12:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Eigenlijk is die hele DJ-ploeg gewoon stikvervelend... allemaal iets teveel in zichzelf gaan geloven
Yup, dan kan ik zo'n Desiree ondanks dat ze alles opleest nog wel waarderen, die heeft nog een soort puurheid dat ze het een eer vindt om dit te mogen doen.quote:Op maandag 30 december 2024 12:24 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Sommigen zitten er inmiddels langer dan goed voor ze is. Bart, vooral.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |