In the air tonight.quote:Op maandag 30 december 2024 11:12 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ja die ene met de drum Phil komt sowieso nog
Land of Confusion?quote:Op maandag 30 december 2024 11:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
Of de alwetende Jezus moet nog komen?
die is al geweest. Gifjes GENOTquote:
Ja die is altijd op een vies tijdstip, nu voor mij nog steeds te vroegquote:Op maandag 30 december 2024 11:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die mis ik elk jaar wegens DIEP IN DE NACHT, maar dit jaar zowaar juist niet.
Ik had zin om een mop te tappen. En Phil vond het blijkbaar ook om te lachen.quote:
Het klopt dat dit de laatste Genesis!quote:Op maandag 30 december 2024 11:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
Of de alwetende Jezus moet nog komen?
Worteltaartquote:Op maandag 30 december 2024 11:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Er komt een konijn bij de bakker en vraagt: 'Heeft u ook worteltjestaart?' 'Nee', antwoordt de bakker. Een dag later komt er weer een konijntje en vraagt: 'Heeft u ook worteltjestaart?' Weer zegt de bakker nee. Een dag later komt er weer een konijntje en vraagt ook naar worteltjestaart. En weer moet de bakker het konijn teleurstellen. Dan denkt de bakker bij zichzelf: 'Weet je wat? Ik ga een worteltjestaart bakken!' Zo gezegd, zo gedaan. De volgende dag staat hij te popelen in zijn winkel. En ja hoor, daar komt een konijntje binnen. Hij vraagt: 'Heeft u ook worteltjestaart?' Vol trots antwoordt de bakker: 'Ja!' 'Vies hè?' zegt het konijntje.
Maar niet in dat fietsenschuurtjequote:Op maandag 30 december 2024 11:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Er komt een konijn bij de bakker en vraagt: 'Heeft u ook worteltjestaart?' 'Nee', antwoordt de bakker. Een dag later komt er weer een konijntje en vraagt: 'Heeft u ook worteltjestaart?' Weer zegt de bakker nee. Een dag later komt er weer een konijntje en vraagt ook naar worteltjestaart. En weer moet de bakker het konijn teleurstellen. Dan denkt de bakker bij zichzelf: 'Weet je wat? Ik ga een worteltjestaart bakken!' Zo gezegd, zo gedaan. De volgende dag staat hij te popelen in zijn winkel. En ja hoor, daar komt een konijntje binnen. Hij vraagt: 'Heeft u ook worteltjestaart?' Vol trots antwoordt de bakker: 'Ja!' 'Vies hè?' zegt het konijntje.
Hij moest aan zijn moeder denken?quote:
Het is worteltaart, geen mandarijnentaartquote:Op maandag 30 december 2024 11:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Worteltaart![]()
![]()
Lekker walnoten erdoor, roomkaasglazuur erop
Ik maak het het liefst met mandarijnrasp ipv sinaasappelrasp
oke Sonja.quote:Op maandag 30 december 2024 11:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Worteltaart![]()
![]()
Lekker walnoten erdoor, roomkaasglazuur erop
Ik maak het het liefst met mandarijnrasp ipv sinaasappelrasp
Bakker?quote:
Is Sonja Bakker?quote:
Mama, Supper's Ready!quote:Op maandag 30 december 2024 11:15 schreef Hamlapjes het volgende:
Laatste Genesis, dus laatste keer dat ik dit jaar zeg dat Supper’s Ready in de lijst moet!
jij doet ook geen meel, suiker en eieren enzo in je worteltaart?quote:Op maandag 30 december 2024 11:14 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het is worteltaart, geen mandarijnentaart
Dieet nu, dus die komt later.quote:
Denk niet dat dit in haar dieet past eigenlijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |