wat is ant antisetethishcquote:Op maandag 30 december 2024 11:11 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Kutlul vind ik een mooi scheldwoord. Lekker antithetisch.
Staat er nog wel Phil Collins de lijst?quote:
Mooi man!quote:
Dat had natuurlijk Home By The Sea moeten zijn.quote:
Echt waar?quote:
Ja die ene met de drum Phil komt sowieso nogquote:Op maandag 30 december 2024 11:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Staat er nog wel Phil Collins de lijst?
Die staat er best Phil in, jaquote:Op maandag 30 december 2024 11:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Staat er nog wel Phil Collins de lijst?
Je had hem toch al gezienquote:
Gelukkig krijgen we nog een Boudewijn, die tekstueel zich kan meten met die andere tweequote:Op maandag 30 december 2024 11:09 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Avond ook wel serieus genottelijk hoor. Best lastig kiezen tussen de twee
Dan verzet je het eten maar!quote:Op maandag 30 december 2024 11:12 schreef mario390 het volgende:
ah in 1,5 uren komt abba an, maar daar eet ik geloof ik
Die mis ik elk jaar wegens DIEP IN DE NACHT, maar dit jaar zowaar juist niet.quote:Op maandag 30 december 2024 11:12 schreef MTheBassman het volgende:
Heb wel Firth of Fifth gemist dit jaar
Of de alwetende Jezus moet nog komen?quote:
Vanwaar deze willekeurige grap?quote:Op maandag 30 december 2024 11:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Er komt een konijn bij de bakker en vraagt: 'Heeft u ook worteltjestaart?' 'Nee', antwoordt de bakker. Een dag later komt er weer een konijntje en vraagt: 'Heeft u ook worteltjestaart?' Weer zegt de bakker nee. Een dag later komt er weer een konijntje en vraagt ook naar worteltjestaart. En weer moet de bakker het konijn teleurstellen. Dan denkt de bakker bij zichzelf: 'Weet je wat? Ik ga een worteltjestaart bakken!' Zo gezegd, zo gedaan. De volgende dag staat hij te popelen in zijn winkel. En ja hoor, daar komt een konijntje binnen. Hij vraagt: 'Heeft u ook worteltjestaart?' Vol trots antwoordt de bakker: 'Ja!' 'Vies hè?' zegt het konijntje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |