quote:
Bij Morad vind ik zijn streven naar aandacht minder storend.quote:Op maandag 30 december 2024 10:45 schreef SonicVolcano het volgende:
Wie houdt er meer van aandacht, Bart of Morat?
quote:Op maandag 30 december 2024 10:44 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Bart is zo’n irritant gymnasium-kindje.
Nee die hoort veel hoger iid, maar jaquote:Op maandag 30 december 2024 10:44 schreef mario390 het volgende:
wat ik niet snap, dat somige
en 80er popsong whole.....moon op 401
stemmen
Ja en je ziet hem ook genieten van de muziek. Bij Bart komt alles gemaakt over.quote:Op maandag 30 december 2024 10:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Bij Morad vind ik zijn streven naar aandacht minder storend.
Je bent zelf een cultuurbanaan!quote:Op maandag 30 december 2024 10:47 schreef DecoAoreste het volgende:
Origineel niet van UB40 maar van Twenty One Pilots, cultuurbarbaren.
Dat is soms ook wel een soort verdediging/bescherming. De een gaat daar anders mee om dan de ander.quote:Op maandag 30 december 2024 10:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
In de media en op het podium minder dan Vrienten is mijn ervaring.
Ja, dit heb ik dus precies ook. Als muzikant let ik veel meer op de instrumentatie. Soms kunnen teksten op zich wel wat toevoegen, maar vaak zie ik de zanglijn als een extra instrument. En ja, dan is het misschien een beetje oppervlakkig misschien om die focus niet te hebben, maar ik haal veel meer voldoening uit wat er gespeeld wordt.quote:Op maandag 30 december 2024 10:42 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik luister er soms wel naar en het kan best leuk zijn, maar waar het mij om gaat is dat een nummer voor mij TOTAAL niet beter of slechter wordt afhankelijk van de tekst. Ik neem het voor kennisgeving aan zeg maar.
Hij ziet het somber in denk ik..quote:Op maandag 30 december 2024 10:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Elton gaat ook eindelijk een beetje achteruit he? Al weet je nooit wanneer hij ineens omvalt en weer wat bonussen pakt.
deze zong is goed, maar heeft niet hoogpuntquote:Op maandag 30 december 2024 10:44 schreef mario390 het volgende:
wat ik niet snap, dat somige
en 80er popsong whole.....moon op 401
stemmen
'Ik had niet geleerd, dus heb vast een slecht cijfer'quote:Op maandag 30 december 2024 10:44 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Bart is zo’n irritant gymnasium-kindje.
Z'n zicht is alvast overledenquote:Op maandag 30 december 2024 10:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Elton gaat ook eindelijk een beetje achteruit he? Al weet je nooit wanneer hij ineens omvalt en weer wat bonussen pakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |