SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoi Geertquote:Op maandag 30 december 2024 10:02 schreef de_boswachter het volgende:
Zijn er ook negers of mocro’s in deze SC?
Wat doe je toch bijzonder naarquote:Op maandag 30 december 2024 13:33 schreef onlogisch het volgende:
GC / Check de FOK! voorspellingen :)
Leuke OP. 10 jaar geleden reageerde er ook al amper iemand op @:tong80
Je zou toch denken dat die man het na 10 jaar wel geleerd heeft
Hoelang ken je die vent nou?quote:Op maandag 30 december 2024 13:33 schreef onlogisch het volgende:
Je zou toch denken dat die man het na 10 jaar wel geleerd heeft
Gompie 🤣quote:Op maandag 30 december 2024 14:10 schreef Tjacka het volgende:
ik ben mijn hardlooplichtjes vergeten mee te nemen naar mijn werk
Gompie wat jammer
@:bezsen
Je vriendin wil ze vast even brengenquote:Op maandag 30 december 2024 14:10 schreef Tjacka het volgende:
ik ben mijn hardlooplichtjes vergeten mee te nemen naar mijn werk
Gompie wat jammer
@:bezsen
Blanke uitkeringsgerechtigdenquote:Op maandag 30 december 2024 10:02 schreef de_boswachter het volgende:
Big 4quote:Op maandag 30 december 2024 10:02 schreef de_boswachter het volgende:
KBR maat (en da's even geledenquote:Op maandag 30 december 2024 17:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
quote:Op maandag 30 december 2024 10:04 schreef RamboDirk het volgende:
[poll=8223]Deze keer snap ik de afkorting niet... bkpl?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
We hebben hier reeds besloten sushi op Uber Eats te scoren.quote:Op maandag 30 december 2024 17:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wie heeft de knoop doorgehakt?quote:Op maandag 30 december 2024 17:21 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
We hebben hier reeds besloten sushi op Uber Eats te scoren.
Lazy Monday
Broodjes kipschnitzel.quote:Op maandag 30 december 2024 17:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nee, omdat je op 1 been ook niet kunt staan.quote:Op maandag 30 december 2024 17:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ook 2 omdat ze per 2 verpakt zijn?
@:Wereldgozer
beukplaatquote:Op maandag 30 december 2024 17:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Deze keer snap ik de afkorting niet... bkpl?
Degene die twee keer snel achter elkaar op de sluitknop van de iPhone drukt (ik).quote:Op maandag 30 december 2024 17:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wie heeft de knoop doorgehakt?
Ah, dat dacht ik al, maar de t mistequote:
Ga je nog naar de gym/boksen?quote:Op maandag 30 december 2024 18:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ah, dat dacht ik al, maar de t miste
ik heb wel de insta van een van de slachtoffersquote:Op maandag 30 december 2024 18:33 schreef 3rr0r het volgende:
@:Wereldgozer heb jij een uitdraai van het FOK!-detectives rapport over de Zuid-Korea vliegramp?
Ben benieuwd waarom een landingsgestel niet uitklapt door een botsing met vogels en waarom men een muur bouwt aan het einde van de landingsbaan.
Ik bel Benno Baksteen evenquote:Op maandag 30 december 2024 18:33 schreef 3rr0r het volgende:
@:Wereldgozer heb jij een uitdraai van het FOK!-detectives rapport over de Zuid-Korea vliegramp?
Ben benieuwd waarom een landingsgestel niet uitklapt door een botsing met vogels en waarom men een muur bouwt aan het einde van de landingsbaan.
Je techniek is het probleem. Je moet lopen alsof je keutel kopjes geeft.quote:Op maandag 30 december 2024 19:03 schreef Tjacka het volgende:
Had vandaag tijdens hardlopen echt last van mijn scheenbeen
Ga ik dood? @:picses29 @:flitsbezorger @:gurney_is_best_oke
Dood is wat overdreven maar amputatie zit er wel dik inquote:Op maandag 30 december 2024 19:03 schreef Tjacka het volgende:
Had vandaag tijdens hardlopen echt last van mijn scheenbeen
Ga ik dood? @:picses29 @:flitsbezorger @:gurney_is_best_oke
Dik zal sowieso wel kloppen ja. Waarom ga je anders hardlopen.quote:Op maandag 30 december 2024 19:52 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dood is wat overdreven maar amputatie zit er wel dik in
Hey bowa fijne jaarwisseling gap.quote:Op maandag 30 december 2024 20:30 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dik zal sowieso wel kloppen ja. Waarom ga je anders hardlopen.
Is morgen pas hé. Jij ook alvast maat.quote:Op maandag 30 december 2024 21:40 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Hey bowa fijne jaarwisseling gap.
Voor het geval we elkaar niet meer zien. ^^quote:Op maandag 30 december 2024 21:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Is morgen pas hé. Jij ook alvast maat.
Jij ook makkerquote:Op dinsdag 31 december 2024 10:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Fijne jaarwisseling alvast boys.
ook goeiemorgenquote:Op dinsdag 31 december 2024 10:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Fijne jaarwisseling alvast boys.
Hou er wel rekening mee dat doorgaan met posten van Woordlescores in 2025 kan leiden tot hepatitis C.quote:Op dinsdag 31 december 2024 09:27 schreef GGMM het volgende:
Woordle 1291 5/6
⬛⬛🟨⬛⬛
🟨⬛⬛🟩⬛
⬛🟩🟩🟩🟩
⬛🟩🟩🟨🟨
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1087 5/6
🟨⬛⬛⬛⬛🟨
⬛⬛⬛🟨⬛⬛
🟨🟨🟨🟨⬛⬛
⬛🟩⬛🟨🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
@:scrummie @:rambodirk @:alpeko
De laatste Woordle dit jaar
Het was een jaar met moeilijke woorden, makkelijke woorden en woorden die daar tussenin zaten. Mijn leukste Woordle herinnering van het jaar is dat het een heel moeilijk woord was en in hem al in 3 pogingen had geraden
Tot volgend jaar!
Bedankt makker, jij ookquote:Op dinsdag 31 december 2024 12:07 schreef fetX het volgende:
Fijne jaarwisseling gewenst alvast, vrienden
Bedankt makker, jij ookquote:Op dinsdag 31 december 2024 13:08 schreef Flitsbezorger het volgende:
Fijne jaarwisseling alvast heren
Net verse erwtensoep gemaakt.quote:Op dinsdag 31 december 2024 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten en weet dus nog niet wat er op het menu staat.
Patatquote:Op dinsdag 31 december 2024 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten en weet dus nog niet wat er op het menu staat.
Wat lekker zegquote:Op dinsdag 31 december 2024 18:19 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Net verse erwtensoep gemaakt.
quote:Op dinsdag 31 december 2024 18:19 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Net verse erwtensoep gemaakt.
quote:Honderden liters erwtensoep over door afgelaste nieuwsjaarsduik
Door het afgelasten van de nieuwjaarsduik in Wijk aan Zee is er 800 liter snert over die eigenlijk uitgedeeld zou worden aan de deelnemers. De organisatie heeft laten weten dat de soep alsnog goed terechtkomt: de voedselbank neemt de erwtensoep van ze over. Dat meldt omroep NH.
quote:Op dinsdag 31 december 2024 14:43 schreef GGMM het volgende:
Ik wens ook @:tong80 een fijne positieve jaarwisseling
Wijk aan Zee; daar moet je de hoogovensreportage van ZEMBLA uit 2008 eens over kijken.quote:
Oh ik heb friet gehad, komt wel dichtbij zo.quote:
En hier schrik ik altijd van.quote:Op woensdag 1 januari 2025 01:59 schreef KingRoland het volgende:
Tsja mijn vijanden hier weten wat ik van ze vinden, dus ik ga hier niet lief doen en ze het beste wensen. Ze weten vast wel wat ik ze het liefst toewens.
Voor iedereen die niet mijn vijand is, een gelukkig nieuwjaar
quote:Op woensdag 1 januari 2025 15:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
De beste wensen grote vrienden.
Zit nu met een dubbele kater na het missen van de postcodekanjer op 1 cijfer.
Oh ik zie dat Balkbrug dit jaar de gelukkigen zijn. Ouders van een kennis wonen daar, contact maar weer eens warm maken.quote:Op woensdag 1 januari 2025 15:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik overweeg wel hem een knuffel te gaan geven vanavond.
WTFquote:Op woensdag 1 januari 2025 15:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
De beste wensen grote vrienden.
Zit nu met een dubbele kater na het missen van de postcodekanjer op 1 cijfer.
Wel kans op enkele leuke feestjes de aankomende tijd.quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:00 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Oh ik zie dat Balkbrug dit jaar de gelukkigen zijn. Ouders van een kennis wonen daar, contact maar weer eens warm maken.
[ afbeelding ]
Hee wat toevallig ik ook,quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:08 schreef Caland het volgende:
5 euro gewonnen met mijn staatslot
Dit jaar begint fantastisch
Nee, 7quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hee wat toevallig ik ook,
toevallig eindcijfer 4?
Ik heb nog een restje rijst met kip staan.quote:Op woensdag 1 januari 2025 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe bruine bonensoep.
Kwekkeboom bitterballen 1 zak.quote:Op woensdag 1 januari 2025 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe bruine bonensoep.
Alles goed?quote:Op woensdag 1 januari 2025 19:28 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Kwekkeboom bitterballen 1 zak.
Bamischijven jumbo voor oven 1 pak 4 stuks.
25 kipnuggets jumbo
Mayonaise en sweet chili.
quote:Op woensdag 1 januari 2025 19:29 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Ja sorry was de frikandellen vergeten.
Is mijn omad. Verder niks gegeten vandaag.
Prima voornemens maatquote:Op woensdag 1 januari 2025 19:28 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
25 kipnuggets jumbo
Beckers 5 oven frikandellen
Eet smakelijkquote:Op woensdag 1 januari 2025 19:28 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
25 kipnuggets jumbo
Beckers 5 oven frikandellen
Beetje rente gepakt. Je leeft er goed van.quote:Op woensdag 1 januari 2025 20:14 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Eet smakelijkde meeste mensen in deze sc kunnen dat niet eens betalen vandaar dat ze jaloers zijn.
Net aan, maatquote:Op donderdag 2 januari 2025 08:38 schreef GGMM het volgende:
Woordle 1293 6/6
⬛🟩🟩⬛⬛
⬛⬛⬛⬛⬛
⬛🟩🟩⬛⬛
🟨⬛🟨⬛⬛
⬛🟩🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1089 6/6
🟨⬛⬛🟨🟨⬛
⬛⬛⬛🟨⬛⬛
🟨🟨⬛🟩🟨⬛
⬛⬛🟨🟨🟨⬛
🟨🟨🟨⬛🟨🟨
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Goedemorgen
Ja vooral die tweede was echt even spannend.quote:
M'n Fok-abo is vandaag verlopen dus dat komt mooi uitquote:Op woensdag 1 januari 2025 18:09 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Wat ga je ervan kopen waardoor je veel plezier met je prijs hebt?
Krijg je geen korting als gewaardeerde vrijwilliger?quote:Op donderdag 2 januari 2025 09:28 schreef GGMM het volgende:
Zo'n abo is wel 12 euro dus ik moet zelf geld bijleggen.
Nu snap ik hoe die mensen die miljoenen winnen altijd in de financiële problemen komen.
Jawel anders was het nog meerquote:Op donderdag 2 januari 2025 11:09 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Krijg je geen korting als gewaardeerde vrijwilliger?
Misschien die 5 euro inzetten bij een andere loterij. Ik heb dertig gewonnen, en dat alweer in de eurojackpot gestoken.quote:
Neequote:Op donderdag 2 januari 2025 11:12 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Misschien die 5 euro inzetten bij een andere loterij. Ik heb dertig gewonnen, en dat alweer in de eurojackpot gestoken.
Hoevaak komt jouw familienaam hierin voor?quote:Op donderdag 2 januari 2025 11:13 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Okay, heb jij plannen vandaag?
Meer dan honderd hier. Er moest brood op de plank.quote:Op donderdag 2 januari 2025 11:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoevaak komt jouw familienaam hierin voor?
https://oorlogvoorderechter.nl/
Wellicht dat je hier een online cursus aan kan wijden.quote:Op donderdag 2 januari 2025 11:12 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Misschien die 5 euro inzetten bij een andere loterij. Ik heb dertig gewonnen, en dat alweer in de eurojackpot gestoken.
KBRquote:Op donderdag 2 januari 2025 17:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik een gvquote:Op donderdag 2 januari 2025 17:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ritmo begaat weer een stevige uitglijder in het soortgelijke topic.quote:Op donderdag 2 januari 2025 18:21 schreef onlogisch het volgende:
Mijn mention aan @:Zipportal @:maxi-mus en @:Caland in NWS is gemod
Waardeloos! Bah bah bah
Er is een monument opgericht voor familie van mij. Hij vocht mee met de geallieerde en zat in het verzet. Gesneuveld dankzij een moffenwapen.quote:Op donderdag 2 januari 2025 11:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoevaak komt jouw familienaam hierin voor?
https://oorlogvoorderechter.nl/
Na de oorlog zat iedereen in het verzetquote:Op donderdag 2 januari 2025 18:41 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Er is een monument opgericht voor familie van mij. Hij vocht mee met de geallieerde en zat in het verzet. Gesneuveld dankzij een moffenwapen.
Heeft jouw familie nog wat betekend in wereld oorlog 2?
Maken ze daar ook monumenten voor en liggen die ook begraven op een ereveld? Het feit dat je mijn vraag ontwijkt zegt genoeg. Ik kan met trots zeggen dat mijn overgroot oom, dingen deed om de Duitsers te dwarsbomen, en mijn opa heeft nog zo'n telegram post gesaboteerd.quote:Op donderdag 2 januari 2025 18:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Na de oorlog zat iedereen in het verzet
Mijn opa is overleden in Bergen Belsenquote:Op donderdag 2 januari 2025 18:46 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Maken ze daar ook monumenten voor en liggen die ook begraven op een ereveld? Het feit dat je mijn vraag ontwijkt zegt genoeg. Ik kan met trots zeggen dat mijn overgroot oom, dingen deed om de Duitsers te dwarsbomen, en mijn opa heeft nog zo'n telegram post gesaboteerd.
Kijk jij maar naar jezelf en je eigen familie, met je Anne Frank UI. Zou me niks verbazen dat zij fout waren, aangezien je het wel leuk lijkt te vinden dat Anne werd verraden door iemand.
Gecondoleerd.quote:Op donderdag 2 januari 2025 18:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Mijn opa is overleden in Bergen Belsen
Uit een wachttoren gekankerd
Toen ik dit suggereerde kreeg ik een ban.quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:04 schreef onlogisch het volgende:
In de oorlog zou ik harstikke fout zijn. Ik lap ze er allemaal bij
Wel knap dat @Elan wist dat het een Fin was.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 02:03 schreef maxi-mus het volgende:
Heeft @:caland eigenlijk zijn excuses al aangeboden aan @:elan, die overduidelijk wél gelijk had?
@GGMM ban mij ook maar voor dezelfde duur. Het gaat immers om hetzelfde vergrijpquote:Op vrijdag 3 januari 2025 02:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Toen ik dit suggereerde kreeg ik een ban.
Bans worden niet besproken.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 13:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:GGMM ban mij ook maar voor dezelfde duur. Het gaat immers om hetzelfde vergrijp
Goed dat je het zegt, ik dacht zondag pas, vergat even dat rust niet echt nodig is bij deze "sport".quote:
Ik eet bij mijn moeder, macaroni.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik eet bij mijn moeder, geen macaroni.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Spagh. carbo.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Knolselderij puree met Vlaamse stoofquote:Op vrijdag 3 januari 2025 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mij ook svpquote:Op vrijdag 3 januari 2025 17:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
20 over 9 ongeveer begint de pot. Ik geef je wel een mention.
Zo ga je voor niks naar de gymquote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:28 schreef Mortaxx het volgende:
@:drizzt_dourden witte puntjes met knakworst met mayo en curry
Je vergeet @vrijgevochtenquote:Op zaterdag 4 januari 2025 11:51 schreef GGMM het volgende:
Woordle 1295 4/6
⬛⬛⬛⬛⬛
🟨🟨🟨🟨⬛
🟩🟩🟨⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1091 3/6
⬛🟨🟩🟩⬛⬛
🟨🟩⬛🟨⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Goedemorgen
Doodknuppelen.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 12:39 schreef Wereldgozer het volgende:
@:maxi-mus mening over een koppel (man-vrouw) die onironisch dezelfde Red Bull racing trui dragen aan het strand.
Je muil houden jaquote:Op zaterdag 4 januari 2025 12:35 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
@:GGMM je bent @:vrijgevochten vergeten.
💩quote:Op zaterdag 4 januari 2025 14:44 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Hou zelf je muil, doorgespoelde drol dat je hier door de SC drijft.
Volkoren knäckebröd met kaasquote:Op zaterdag 4 januari 2025 17:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe krieltjes met broccoli en een visje.
Had weer pizza deze keer met salami.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 17:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe krieltjes met broccoli en een visje.
Maak voortaan asjeblief foto's van al je maaltijden, ik ben zóó benieuwd naar al die lekkernijen.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:24 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Had weer pizza deze keer met salami.
En half stokbroodje met kruidenboter (kant en klaar)
Ik heb nog honger.
Kan ik proberen, maar is wel veel werk.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:39 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Maak voortaan asjeblief foto's van al je maaltijden, ik ben zóó benieuwd naar al die lekkernijen.
Je bent zelf gewoon ingedut. Het is hier bij tijd en wijlen net een verzorgingshuis waar de lunch wordt besproken tijdens het Rummikubben.quote:Op zondag 5 januari 2025 01:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom probeer jij jezelf altijd zo interessant te maken?
quote:Op zondag 5 januari 2025 12:30 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
@:kukelecucktsju10
Pics.quote:Op zondag 5 januari 2025 12:56 schreef Abid-Meher het volgende:
Drie afbakbroodjes met: één met salami, één met pindakaas en eentje met kaas.
Zit al achter de kiezen, maar goed vanavond vriend en schnitzel. Ik kan misschien een foto schieten, ik weet het niet.quote:
Ik wil hierop reageren maar dan word ik geband denk ikquote:Op zondag 5 januari 2025 13:30 schreef Wotte het volgende:
Ik was zojuist maar wat blij met mijn veiligheidsbril. Stuk hout tegen het hoofd door de cirkelzaag.
Feestdagen zijn voorbij, KBR maatquote:Op zondag 5 januari 2025 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe soep en stokbroodje gezond.
Friet en schnitzel met saladequote:Op zondag 5 januari 2025 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe soep en stokbroodje gezond.
Dat alles omdat je me niet zo aardig vind op een forum op internet. Wellicht dat je doorslaat.quote:Op zondag 5 januari 2025 15:31 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Ik wil hierop reageren maar dan word ik geband denk ik
Ze reageren ook vrijwel altijd als een zure sloot omdat je ooit eens een paar op de kast hebt proberen te jagen in het Feyenoord topic.quote:Op zondag 5 januari 2025 14:43 schreef Bezsen het volgende:
We kunnen inmiddels wel stellen dat deze SC een verzamelplek voor randidioten is geworden.
Jammer!
quote:Op maandag 6 januari 2025 07:21 schreef Scrummie het volgende:
Woordle 1297 4/6
⬛⬛⬛🟩⬛
⬛⬛⬛🟩🟩
⬛⬛🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1093 6/6
⬛🟨⬛⬛🟨⬛
⬛⬛🟨⬛🟨🟨
🟩⬛⬛⬛🟨⬛
🟩🟩⬛🟨⬛🟨
🟩🟩⬛🟨⬛🟨
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
@:ggmm @:rambodirk @:alpeko
Goedemorgen
quote:Op maandag 6 januari 2025 07:46 schreef GGMM het volgende:
Woordle 1297 4/6
⬛⬛⬛⬛⬛
⬛🟨⬛🟩🟨
🟨🟨🟨⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1093 4/6
⬛⬛🟨⬛⬛⬛
🟨⬛⬛🟨⬛🟨
🟩🟩🟩🟩⬛🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
@:scrummie @:rambodirk @:alpeko @:vrijgevochten
Goedemorgen
quote:
quote:
Ik ookquote:Op maandag 6 januari 2025 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
spagetti bolognesequote:Op maandag 6 januari 2025 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik denk niet dat je daar nog de snelweg mee op kan gaan.quote:Op maandag 6 januari 2025 05:29 schreef 3rr0r het volgende:
Wie hier zou in zo'n autootje de snelweg opgaan?
[ afbeelding ]
rip overigens
Ik ook. (kip, boontjes, piepers)quote:Op maandag 6 januari 2025 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
AVG.quote:Op maandag 6 januari 2025 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Primaquote:Op maandag 6 januari 2025 18:53 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Dood, beroemd of opgesloten.
Ik lok haar wel even.quote:Op maandag 6 januari 2025 18:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Prima
@:Pisces29 als je maar niet denkt dat je op deze manier onder je Wicked-review uitkomt.
Beloofd is beloofd.
Mijn review:quote:Op maandag 6 januari 2025 18:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Prima
@:Pisces29 als je maar niet denkt dat je op deze manier onder je Wicked-review uitkomt.
Beloofd is beloofd.
Weten we nog niet, voorkeur is 21 augustus. Gaan waarschijnlijk naar buitenland zonder gasten, dus helaas. Niemand mag komenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo maat.
Wanneer is de grote dag? En wie ga je naast mij en @:GGMM allemaal uitnodigen?
Doe niet aan die onzin dus 0quote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:48 schreef onlogisch het volgende:
Wie wil je dat we van deze SC allemaal uitnodigen voor je vrijgezellenfeest @:Scrummie ?
Kniepert.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Weten we nog niet, voorkeur is 21 augustus. Gaan waarschijnlijk naar buitenland zonder gasten, dus helaas. Niemand mag komen
En we zullen Arne Slot wel mededelen dat ie niet hoeft te komen.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:57 schreef onlogisch het volgende:
De stripper is in ieder geval gecanceled.
Arne is de trouwambtenaarquote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En we zullen Arne Slot wel mededelen dat ie niet hoeft te komen.
Was de man in kwestie teleurgesteld?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:57 schreef onlogisch het volgende:
De stripper is in ieder geval gecanceled.
Hij was ook pas 97 dus ik snap dat je hem niet voor je lijstje hebt overwogenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geen punten.
@:fetX
@:Caland
@:maxi-mus
@:AFCNiels
96, kwast.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij was ook pas 97 dus ik snap dat je hem niet voor je lijstje hebt overwogen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |