Ritmo begaat weer een stevige uitglijder in het soortgelijke topic.quote:Op donderdag 2 januari 2025 18:21 schreef onlogisch het volgende:
Mijn mention aan @:Zipportal @:maxi-mus en @:Caland in NWS is gemod
Waardeloos! Bah bah bah
Er is een monument opgericht voor familie van mij. Hij vocht mee met de geallieerde en zat in het verzet. Gesneuveld dankzij een moffenwapen.quote:Op donderdag 2 januari 2025 11:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoevaak komt jouw familienaam hierin voor?
https://oorlogvoorderechter.nl/
Na de oorlog zat iedereen in het verzetquote:Op donderdag 2 januari 2025 18:41 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Er is een monument opgericht voor familie van mij. Hij vocht mee met de geallieerde en zat in het verzet. Gesneuveld dankzij een moffenwapen.
Heeft jouw familie nog wat betekend in wereld oorlog 2?
Maken ze daar ook monumenten voor en liggen die ook begraven op een ereveld? Het feit dat je mijn vraag ontwijkt zegt genoeg. Ik kan met trots zeggen dat mijn overgroot oom, dingen deed om de Duitsers te dwarsbomen, en mijn opa heeft nog zo'n telegram post gesaboteerd.quote:Op donderdag 2 januari 2025 18:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Na de oorlog zat iedereen in het verzet
Mijn opa is overleden in Bergen Belsenquote:Op donderdag 2 januari 2025 18:46 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Maken ze daar ook monumenten voor en liggen die ook begraven op een ereveld? Het feit dat je mijn vraag ontwijkt zegt genoeg. Ik kan met trots zeggen dat mijn overgroot oom, dingen deed om de Duitsers te dwarsbomen, en mijn opa heeft nog zo'n telegram post gesaboteerd.
Kijk jij maar naar jezelf en je eigen familie, met je Anne Frank UI. Zou me niks verbazen dat zij fout waren, aangezien je het wel leuk lijkt te vinden dat Anne werd verraden door iemand.
Gecondoleerd.quote:Op donderdag 2 januari 2025 18:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Mijn opa is overleden in Bergen Belsen
Uit een wachttoren gekankerd
Toen ik dit suggereerde kreeg ik een ban.quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:04 schreef onlogisch het volgende:
In de oorlog zou ik harstikke fout zijn. Ik lap ze er allemaal bij
Wel knap dat @Elan wist dat het een Fin was.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 02:03 schreef maxi-mus het volgende:
Heeft @:caland eigenlijk zijn excuses al aangeboden aan @:elan, die overduidelijk wél gelijk had?
@GGMM ban mij ook maar voor dezelfde duur. Het gaat immers om hetzelfde vergrijpquote:Op vrijdag 3 januari 2025 02:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Toen ik dit suggereerde kreeg ik een ban.
Bans worden niet besproken.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 13:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:GGMM ban mij ook maar voor dezelfde duur. Het gaat immers om hetzelfde vergrijp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |