SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoi Geertquote:Op maandag 30 december 2024 10:02 schreef de_boswachter het volgende:
Zijn er ook negers of mocro’s in deze SC?
Wat doe je toch bijzonder naarquote:Op maandag 30 december 2024 13:33 schreef onlogisch het volgende:
GC / Check de FOK! voorspellingen :)
Leuke OP. 10 jaar geleden reageerde er ook al amper iemand op @:tong80
Je zou toch denken dat die man het na 10 jaar wel geleerd heeft
Hoelang ken je die vent nou?quote:Op maandag 30 december 2024 13:33 schreef onlogisch het volgende:
Je zou toch denken dat die man het na 10 jaar wel geleerd heeft
Gompie 🤣quote:Op maandag 30 december 2024 14:10 schreef Tjacka het volgende:
ik ben mijn hardlooplichtjes vergeten mee te nemen naar mijn werk
Gompie wat jammer
@:bezsen
Je vriendin wil ze vast even brengenquote:Op maandag 30 december 2024 14:10 schreef Tjacka het volgende:
ik ben mijn hardlooplichtjes vergeten mee te nemen naar mijn werk
Gompie wat jammer
@:bezsen
Blanke uitkeringsgerechtigdenquote:Op maandag 30 december 2024 10:02 schreef de_boswachter het volgende:
Big 4quote:Op maandag 30 december 2024 10:02 schreef de_boswachter het volgende:
KBR maat (en da's even geledenquote:Op maandag 30 december 2024 17:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
quote:Op maandag 30 december 2024 10:04 schreef RamboDirk het volgende:
[poll=8223]Deze keer snap ik de afkorting niet... bkpl?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
We hebben hier reeds besloten sushi op Uber Eats te scoren.quote:Op maandag 30 december 2024 17:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wie heeft de knoop doorgehakt?quote:Op maandag 30 december 2024 17:21 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
We hebben hier reeds besloten sushi op Uber Eats te scoren.
Lazy Monday
Broodjes kipschnitzel.quote:Op maandag 30 december 2024 17:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nee, omdat je op 1 been ook niet kunt staan.quote:Op maandag 30 december 2024 17:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ook 2 omdat ze per 2 verpakt zijn?
@:Wereldgozer
beukplaatquote:Op maandag 30 december 2024 17:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Deze keer snap ik de afkorting niet... bkpl?
Degene die twee keer snel achter elkaar op de sluitknop van de iPhone drukt (ik).quote:Op maandag 30 december 2024 17:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wie heeft de knoop doorgehakt?
Ah, dat dacht ik al, maar de t mistequote:
Ga je nog naar de gym/boksen?quote:Op maandag 30 december 2024 18:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ah, dat dacht ik al, maar de t miste
ik heb wel de insta van een van de slachtoffersquote:Op maandag 30 december 2024 18:33 schreef 3rr0r het volgende:
@:Wereldgozer heb jij een uitdraai van het FOK!-detectives rapport over de Zuid-Korea vliegramp?
Ben benieuwd waarom een landingsgestel niet uitklapt door een botsing met vogels en waarom men een muur bouwt aan het einde van de landingsbaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |