Haha, mooie anekdotequote:Op maandag 30 december 2024 09:55 schreef MTheBassman het volgende:
Collega in mn team net:
'Heb je nog wel wat te doen eigenlijk?'
Ik: 'Eigenlijk niet nee'
Collega: 'Je mag best vrij nemen voor de komende 2 dagen, ik verwacht niks van de werkgevers deze dagen, ik heb er geen problemen mee'
Rest van het team werkt die dagen niet. Dus bij deze is de werklaptop dichtgegaan voor de komende 2 dagen, een kind kan de was doen
Mijn werk is gelukkig wel redelijk flexibel qua zelf je werktijden indelen. Achteraf vrij nemen is niet helemaal de bedoeling maar goed de feestdagen zijn een beetje gek in dat opzicht denk ik.quote:
Dat is wel ultiem triest voor een radio DJ ja.quote:
Die staat al een paar jaar hieroquote:
Dan is het al een paar jaar te vroegquote:Op maandag 30 december 2024 10:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die staat al een paar jaar hiero
Ja, en Vienna ook.quote:Op maandag 30 december 2024 10:05 schreef SonicVolcano het volgende:
Was Vienna nu al geweest?![]()
Dat is Top 100 materiaal
Ach, een Q Music jock die de scherpe randjes in de muziek opzoekt zou ook vrij opzienbarend zijnquote:
Blijft raar dat Joerien Renkema daar zit ookquote:Op maandag 30 december 2024 10:06 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ach, een Q Music jock die de scherpe randjes in de muziek opzoekt zou ook vrij opzienbarend zijn
Wtf, ik zocht of Dont Bang The Drum nog kwam. Maar die staat dus helemaal niet in de lijstquote:Op maandag 30 december 2024 10:02 schreef SonicVolcano het volgende:
Waterboys genot straks. Er is hoop
zullen toch de moneys zijnquote:Op maandag 30 december 2024 10:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Blijft raar dat Joerien Renkema daar zit ook
Ja dat icm het feit dat ze bij 3fm richting uitgang werd gewerktquote:Op maandag 30 december 2024 10:07 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
zullen toch de moneys zijn
Ja, dat gebeurde dus wel vaker toen ie nog actief was op Twitter :’)quote:Op maandag 30 december 2024 10:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is wel ultiem triest voor een radio DJ ja.
Jup. Maar vind het wel jammer dat ie blijkbaar nauwelijks interesse heeft om zelf muziek te ontdekken...quote:Op maandag 30 december 2024 10:06 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ach, een Q Music jock die de scherpe randjes in de muziek opzoekt zou ook vrij opzienbarend zijn
Ja zo'n 35 jaar geleden welquote:Op maandag 30 december 2024 10:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze vond ik ooit best lollig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |