Zelfs de groten der aarde leunen erop. Mensen waarvan bekend is dat ze aardig toonvast zijn.quote:Op maandag 30 december 2024 09:20 schreef MTheBassman het volgende:
Die autotune ookAlsof ze niet weten hoe ze zuiver moeten zingen
Ik heb al 5 bohemian rhapsodies van de jaren 90 gehoord dit jaarquote:Op maandag 30 december 2024 09:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bohemian Rhapsody van de jaren 90 II kan een streep door.
Omdat het feitelijk een drieluik is, net als BohRapquote:Op maandag 30 december 2024 09:22 schreef ok01 het volgende:
Wat is er toch steeds met die vergelijkingen met BohRap?
Klein beetje vind ik ook niet heel erg, maar dit is te veelquote:Op maandag 30 december 2024 09:22 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Zelfs de groten der aarde leunen erop. Mensen waarvan bekend is dat ze aardig toonvast zijn.
Dan kan ie nu weer terug, want nu is er weer muziek.quote:Op maandag 30 december 2024 09:22 schreef Cee het volgende:
Bankzitters zijn er de oorzaak van dat m’n collega’s de radio op Q music zetten nu.
Ik weet niet wat erger is.
Lang nummer met veel wendingen.quote:Op maandag 30 december 2024 09:22 schreef ok01 het volgende:
Wat is er toch steeds met die vergelijkingen met BohRap?
Ja vreselijkquote:Op maandag 30 december 2024 09:22 schreef Gretzl het volgende:
“Ze noemen het allemaal de Bohemian Rhapsody van de jaren 90.”
Hoe vaak gaan er vandaag nog nummers met BohRhap vergeleken worden?![]()
![]()
Dit is te accuraatquote:Op maandag 30 december 2024 09:18 schreef LTVDK het volgende:
Dit is alsof een roedeltje grachtengordel kakkers even lekker wild wil doen en 'muziek' maken
Er komen er nog 2 (Innuendo en November Rain)quote:Op maandag 30 december 2024 09:23 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Ik heb al 5 bohemian rhapsodies van de jaren 90 gehoord dit jaar
Tja maar daar heb je er zoveel vanquote:Op maandag 30 december 2024 09:23 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Omdat het feitelijk een drieluik is, net als BohRap
Daar heb je er ook zoveel vanquote:Op maandag 30 december 2024 09:23 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Lang nummer met veel wendingen.
Omdat het daar slechts ter ondersteuning is, bij dat bankgejengel staat heel het nummer er op, wil niet weten hoe teringvals het zonder zou klinkenquote:Op maandag 30 december 2024 09:22 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Zelfs de groten der aarde leunen erop. Mensen waarvan bekend is dat ze aardig toonvast zijn.
Die tool is ook bedoeld om kleine onzuiverheden te corrigeren. Door de settings overdreven in te stellen (stappen van een kwartnoot oid) is dat typische autotune geluid ontdekt. T-Pain heeft er een hele carrière mee opgezet (terwijl die ook prima kan zingen, getuigen zijn Tiny Desk).quote:Op maandag 30 december 2024 09:23 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Klein beetje vind ik ook niet heel erg, maar dit is te veel
Een veelvoud? Als er één band is die overrated is dan vind ik PF dat wel. Heb daar echt helemaal niks mee.quote:Op maandag 30 december 2024 09:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja misschien maar de kwaliteit van PF is wel echt een veelvoud beter dat Taylors muziek
Mja misschien moet je jezelf dan gewoon naar de afvalscheiding brengenquote:Op maandag 30 december 2024 09:24 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Een veelvoud? Als er één band is die overrated is dan vind ik PF dat wel. Heb daar echt helemaal niks mee.
Er is gelukkig nog niemand naar de radio gelopen, het bleken maar dreigementen te zijn.quote:Op maandag 30 december 2024 09:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan kan ie nu weer terug, want nu is er weer muziek.
Meteen die stem in mijn hoofdquote:Op maandag 30 december 2024 09:23 schreef MielMonteur het volgende:
De babbelbox vraagt: Wat is jullie top 5 bohemian rhapsodies?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |