Daar heb je er ook zoveel vanquote:Op maandag 30 december 2024 09:23 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Lang nummer met veel wendingen.
Omdat het daar slechts ter ondersteuning is, bij dat bankgejengel staat heel het nummer er op, wil niet weten hoe teringvals het zonder zou klinkenquote:Op maandag 30 december 2024 09:22 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Zelfs de groten der aarde leunen erop. Mensen waarvan bekend is dat ze aardig toonvast zijn.
Die tool is ook bedoeld om kleine onzuiverheden te corrigeren. Door de settings overdreven in te stellen (stappen van een kwartnoot oid) is dat typische autotune geluid ontdekt. T-Pain heeft er een hele carrière mee opgezet (terwijl die ook prima kan zingen, getuigen zijn Tiny Desk).quote:Op maandag 30 december 2024 09:23 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Klein beetje vind ik ook niet heel erg, maar dit is te veel
Een veelvoud? Als er één band is die overrated is dan vind ik PF dat wel. Heb daar echt helemaal niks mee.quote:Op maandag 30 december 2024 09:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja misschien maar de kwaliteit van PF is wel echt een veelvoud beter dat Taylors muziek
Mja misschien moet je jezelf dan gewoon naar de afvalscheiding brengenquote:Op maandag 30 december 2024 09:24 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Een veelvoud? Als er één band is die overrated is dan vind ik PF dat wel. Heb daar echt helemaal niks mee.
Er is gelukkig nog niemand naar de radio gelopen, het bleken maar dreigementen te zijn.quote:Op maandag 30 december 2024 09:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan kan ie nu weer terug, want nu is er weer muziek.
Meteen die stem in mijn hoofdquote:Op maandag 30 december 2024 09:23 schreef MielMonteur het volgende:
De babbelbox vraagt: Wat is jullie top 5 bohemian rhapsodies?
Ja, dat is ook nog wel oke als daarmee de plaat beter klinkt. T-Pain kan ik me ook nog wel herinneren jaquote:Op maandag 30 december 2024 09:24 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Die tool is ook bedoeld om kleine onzuiverheden te corrigeren. Door de settings overdreven in te stellen (stappen van een kwartnoot oid) is dat typische autotune geluid ontdekt. T-Pain heeft er een hele carrière mee opgezet (terwijl die ook prima kan zingen, getuigen zijn Tiny Desk).
He's Simple, He's Dumb, He's the Pilot, Jesus of Suburbia, Welcome To The Black Parade, Paranoid Android en Musica Equote:Op maandag 30 december 2024 09:23 schreef MielMonteur het volgende:
Ook overrated meteen....quote:Op maandag 30 december 2024 09:24 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Een veelvoud? Als er één band is die overrated is dan vind ik PF dat wel. Heb daar echt helemaal niks mee.
1. Time To Givequote:Op maandag 30 december 2024 09:23 schreef MielMonteur het volgende:
Wacht maar, dat kan zomaar opeens komen. Ik had er vroeger ook niet zoveel mee, tot ik opeens op het juiste moment Shine On You Crazy Diamond hoorde en toen was ik van het een op het andere moment verkochtquote:Op maandag 30 december 2024 09:24 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Damien Rice godquote:Op maandag 30 december 2024 09:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
1. Time To Give
2. It Takes A Lot To Know A Man
3. Gold Dust Woman
4. The Test
5. The New
Dat vind ik alle vijf nummers met een BohRhap achtige ondertoon dat het voor artiesten in kwestie een ongewoon lang nummer is met verschillende onderdelen in de song.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |