Zelfs de groten der aarde leunen erop. Mensen waarvan bekend is dat ze aardig toonvast zijn.quote:Op maandag 30 december 2024 09:20 schreef MTheBassman het volgende:
Die autotune ookAlsof ze niet weten hoe ze zuiver moeten zingen
Ik heb al 5 bohemian rhapsodies van de jaren 90 gehoord dit jaarquote:Op maandag 30 december 2024 09:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bohemian Rhapsody van de jaren 90 II kan een streep door.
Omdat het feitelijk een drieluik is, net als BohRapquote:Op maandag 30 december 2024 09:22 schreef ok01 het volgende:
Wat is er toch steeds met die vergelijkingen met BohRap?
Klein beetje vind ik ook niet heel erg, maar dit is te veelquote:Op maandag 30 december 2024 09:22 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Zelfs de groten der aarde leunen erop. Mensen waarvan bekend is dat ze aardig toonvast zijn.
Dan kan ie nu weer terug, want nu is er weer muziek.quote:Op maandag 30 december 2024 09:22 schreef Cee het volgende:
Bankzitters zijn er de oorzaak van dat m’n collega’s de radio op Q music zetten nu.
Ik weet niet wat erger is.
Lang nummer met veel wendingen.quote:Op maandag 30 december 2024 09:22 schreef ok01 het volgende:
Wat is er toch steeds met die vergelijkingen met BohRap?
Ja vreselijkquote:Op maandag 30 december 2024 09:22 schreef Gretzl het volgende:
“Ze noemen het allemaal de Bohemian Rhapsody van de jaren 90.”
Hoe vaak gaan er vandaag nog nummers met BohRhap vergeleken worden?![]()
![]()
Dit is te accuraatquote:Op maandag 30 december 2024 09:18 schreef LTVDK het volgende:
Dit is alsof een roedeltje grachtengordel kakkers even lekker wild wil doen en 'muziek' maken
Er komen er nog 2 (Innuendo en November Rain)quote:Op maandag 30 december 2024 09:23 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Ik heb al 5 bohemian rhapsodies van de jaren 90 gehoord dit jaar
Tja maar daar heb je er zoveel vanquote:Op maandag 30 december 2024 09:23 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Omdat het feitelijk een drieluik is, net als BohRap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |