Dan kun je hem weer dichtklappenquote:Op maandag 30 december 2024 09:04 schreef MTheBassman het volgende:
Nou, weer hopen dat het mailverkeer op de werklaptop weer meevalt
Ja, de vrijdag was ook erg rustig. Nu ook niks nieuws binnen zie ik net.quote:Op maandag 30 december 2024 09:08 schreef noodgang het volgende:
[..]
Vast wel, er heeft geen hond gewerkt met kerst.
Ik had na bijna een week één nieuwe mail in mn werkinbox
Hoe moeten we meeposten dan? Ik heb 1 mail open nogquote:Op maandag 30 december 2024 09:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan kun je hem weer dichtklappen
Jij spoort nietquote:Op maandag 30 december 2024 09:09 schreef TommyL0204 het volgende:
Nee deze vind ik echt teveel gejengel
In welke special zat die?quote:Op maandag 30 december 2024 09:09 schreef datismijnmening het volgende:
Ik heb dit nummer leren kennen door Top Gear![]()
Nou ik luister liever naar Cupido dan naar Cover Me In Sunshine, Family Portrait, Never Gonna Not Dance Again, Just Give Me a Reason en What About Us.quote:Op maandag 30 december 2024 09:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je wilt toch niet gaan beweren dat die slechter zijn dan De Bankzitters
Family Portrait hoort niet in dat rijtje.quote:Op maandag 30 december 2024 09:10 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Nou ik luister liever naar Cupido dan naar Cover Me In Sunshine, Family Portrait, Never Gonna Not Dance Again, Just Give Me a Reason en What About Us.
Bij de andere bankzitters is dat minder zo
Mooi toch stukje hartenpijn eruit schreeuwenquote:Op maandag 30 december 2024 09:10 schreef Gretzl het volgende:
Dit gekrijs vind ik maar moeilijk te harden
Dan misschien nog wel liever Het Tijdskind
Oh toen ze die brug gingen bouwenquote:Op maandag 30 december 2024 09:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
De Burma Special met die vrachtwagens![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |