SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-12-2024 02:39:31 ]![]()
als ik eerlijk ben heb ik klein beetje hoop...quote:Op maandag 30 december 2024 02:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dan kan je ook gewoon vrienden zijn en zou het je niet zo bezighouden.
maar niet t doel ervan waarom ik met haar klets.
Do what you love, love what you do!![]()
niet meer want ga naar bed, maar vraag later maar wat eruit kwam.
tijd zal uitwijzen denk. ik zie wel wat ik doe, maar hou jullie wel op de hoogte. en vraag gewoon? tot laters
quote:Op maandag 30 december 2024 02:38 schreef AardappelSchotel het volgende:
Gaat het hier 6 uur later nog steeds over?maar verder doet het hem niet zoveel veel.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
mooi altijd hoe dit gaat, niemand heeft natuurlijk iets te melden. behalve ik en vertel wat. en dan overtrokken naar de grote kree show
LOL maak je eigen show maar hoor? mij maakt t niet uit?
anyway wat ik gezegd had die willen weten dm. of anders hoor je het als ik wat te melden heb in topic.Do what you love, love what you do!![]()
Was prima. We hadden gewoon n gesprekquote:Op maandag 30 december 2024 02:42 schreef kree het volgende:
mooi altijd hoe dit gaat, niemand heeft natuurlijk iets te melden. behalve ik en vertel wat. en dan overtrokken naar de grote kree show
anyway wat ik gezegd had die willen weten dm. of anders hoor je het als ik wat te melden heb in topic.
♡♡♡♡![]()
Iedereen die wat anders wil vertellen wordt ondergesneeuwd door jouw cuckervaring.
Je krijgt zoveel advies waar je toch niets mee doet, je wil gewoon aandacht.![]()
Soms is het leuk vermaak soms heb ik er geen zin in snap wel dat het voor sommige teveel is @kree maar je bent wel een beste vent.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ditquote:Op maandag 30 december 2024 02:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
Soms is het leuk vermaak soms heb ik er geen zin in snap wel dat het voor sommige teveel is @:kree maar je bent wel een beste vent.♡♡♡♡![]()
het toontje staat me soms niet zo aan enzo, maarre ok mss is het perceptie.quote:Op maandag 30 december 2024 02:44 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Was prima. We hadden gewoon n gesprekDo what you love, love what you do!![]()
Droge bekquote:Op maandag 30 december 2024 02:45 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Lekker vroeg! Kleine wakker of moet je weer schijten?![]()
![]()
Nu zit ik lekker top2000 te kijken drankje erbij dan is het allemaal prima.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
is ok ook he, maar op een gegeven moment s huift dat dan. enne ik merkte. verschil.quote:Op maandag 30 december 2024 02:44 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Was prima. We hadden gewoon n gesprek
maakt niet uit ik ben niet zo kinderachtig erin;. maar ik denk ook gewoon dat we allemaal oud genoeg zijn om niet kinderachtig te doen.Do what you love, love what you do!![]()
Nou nou, dat is toch geen taal voor een dame!? Zelfs niet voor een van Zuid. @hemarookworstquote:Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Whisky of bier?quote:Op maandag 30 december 2024 02:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nu zit ik lekker top2000 te kijken drankje erbij dan is het allemaal prima.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Charly was lief voor je hoor dat toontje heb je nodig.quote:Op maandag 30 december 2024 02:48 schreef kree het volgende:
[..]
is ok ook he, maar op een gegeven moment s huift dat dan. enne ik merkte. verschil.
maakt niet uit ik ben niet zo kinderachtig erin;. maar ik denk ook gewoon dat we allemaal oud genoeg zijn om niet kinderachtig te doen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Precies. Doe wat met je eigen bericht.quote:Op maandag 30 december 2024 02:48 schreef kree het volgende:
[..]
is ok ook he, maar op een gegeven moment s huift dat dan. enne ik merkte. verschil.
maakt niet uit ik ben niet zo kinderachtig erin;. maar ik denk ook gewoon dat we allemaal oud genoeg zijn om niet kinderachtig te doen.![]()
Ik sta op de gewenste plek 37, maar ik ben er nog niet gerust op
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Bacardi spicequote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
niks tegen Charly. ?quote:Op maandag 30 december 2024 02:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Charly was lief voor je hoor dat toontje heb je nodig.
Was meer anderen.Do what you love, love what you do!![]()
Soms ben je wat veel.quote:Op maandag 30 december 2024 02:50 schreef kree het volgende:
[..]
niks tegen Charly. ?
Was meer anderen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
mss maar is mss ook wel omdat het me best hoog zit en ik dus ook geen idee heb wat er mee te doen.quote:
Enne vraag ik het hier? maarja. dan zie ik echt ok dingen he waar ik wat aan heb, en een aantal waarvan ik denk. puur stemmingmakerij.Do what you love, love what you do!![]()
Spicedquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Je doet toch niets met al het advies wat je krijgt hier.quote:Op maandag 30 december 2024 02:52 schreef kree het volgende:
[..]
mss maar is mss ook wel omdat het me best hoog zit en ik dus ook geen idee heb wat er mee te doen.
Enne vraag ik het hier? maarja. dan zie ik echt ok dingen he waar ik wat aan heb, en een aantal waarvan ik denk. puur stemmingmakerij.![]()
Wat is er aan de hand kreequote:Op maandag 30 december 2024 02:52 schreef kree het volgende:
[..]
mss maar is mss ook wel omdat het me best hoog zit en ik dus ook geen idee heb wat er mee te doen.
Enne vraag ik het hier? maarja. dan zie ik echt ok dingen he waar ik wat aan heb, en een aantal waarvan ik denk. puur stemmingmakerij.![]()
Je maakt van een mug een olifant. Ga lekker slapen.quote:Op maandag 30 december 2024 02:52 schreef kree het volgende:
[..]
Enne vraag ik het hier? maarja. dan zie ik echt ok dingen he waar ik wat aan heb, en een aantal waarvan ik denk. puur stemmingmakerij.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
![]()
toch wel hoor? alleen jullie tik-tok generatie wacht op reactie seconde later. hahahaquote:Op maandag 30 december 2024 02:53 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Je doet toch niets met al het advies wat je krijgt hier.Do what you love, love what you do!![]()
niks ergs, geen zorgen. ik beetje met meid enzo die ik leuk vind en hoe de rest denkt hoe of niet aan te pakken. verder is t ok.quote:
Als ik al TikTok-generatie ben, wat ben jij dan wel niet?quote:Op maandag 30 december 2024 02:54 schreef kree het volgende:
[..]
toch wel hoor? alleen jullie tik-tok generatie wacht op reactie seconde later. hahaha![]()
De tik-tok generatie zit hier niet manquote:Op maandag 30 december 2024 02:54 schreef kree het volgende:
[..]
toch wel hoor? alleen jullie tik-tok generatie wacht op reactie seconde later. hahaha
R.I.P DTS.![]()
Die meid die je al jaren probeert te regelen en waarbij je letterlijk al jaren al het advies van hier aan je laars lapt.quote:Op maandag 30 december 2024 02:55 schreef kree het volgende:
[..]
niks ergs, geen zorgen. ik beetje met meid enzo die ik leuk vind en hoe de rest denkt hoe of niet aan te pakken. verder is t ok.![]()
nou hoe was het onwijs dan nog niet duidelijk hoe ik erin sta dan met die meid?Do what you love, love what you do!![]()
Lekker slapen kree!quote:Op maandag 30 december 2024 02:55 schreef kree het volgende:
[..]
niks ergs, geen zorgen. ik beetje met meid enzo die ik leuk vind en hoe de rest denkt hoe of niet aan te pakken. verder is t ok.♡♡♡♡![]()
Wij waren vroeger de tik-tok generatie hier 20 jaar geleden. Toen jij naakte rukkertjes voor de cam probeerde te krijgenquote:Op maandag 30 december 2024 02:56 schreef kree het volgende:
nou hoe was het onwijs dan nog niet duidelijk hoe ik erin sta dan met die meid?
R.I.P DTS.![]()
lol hoezo jaren advies? tis pas recent en laatste met haar mss 15 jaar terug?quote:Op maandag 30 december 2024 02:56 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Die meid die je al jaren probeert te regelen en waarbij je letterlijk al jaren al het advies van hier aan je laars lapt.
alle rest was anders? maar vraag me af waar je op doelt dan?Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op maandag 30 december 2024 02:57 schreef kree het volgende:
[..]
lol hoezo jaren advies? tis pas recent en laatste met haar mss 15 jaar terug?
alle rest was anders? maar vraag me af waar je op doelt dan?je hebt het hier al sinds zeker 2023 over.
![]()
ik kom hier op terug later. want moet echt gaan slapenquote:Op maandag 30 december 2024 02:58 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]je hebt het hier al sinds zeker 2023 over.
maarre terloops mss wel ja.
heb het aantal keer genoemd. en dit jaar omdat toen b beetje contact weer.
relatie met haar is echt 15 jaar terug denk. of begin dus, kwam niet eens tot kussen.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op maandag 30 december 2024 03:00 schreef kree het volgende:
[..]
ik kom hier op terug later. want moet echt gaan slapen
maarre terloops mss wel ja.
heb het aantal keer genoemd. en dit jaar omdat toen b beetje contact weer.
relatie met haar is echt 15 jaar terug denk. of begin dus, kwam niet eens tot kussen.quote:Op zondag 5 november 2023 00:03 schreef kree het volgende:
[..]
`oke dan doe ik het laatste stukje even.
Waar het nu ook over ging dan eigenlijk.
Waarom vroeg iedereen zich af, waarom doe ik er zo moeilijk over?
Niet omdat ik dacht, althans voorlopig niet al inmiddels dat ik dacht gaat een onwijze relatie worden.
Wat ik wel dacht het kan mss en heb best geprobeerd ook tussendoor maar liep beetje op niks uit, niet door het niet willen trouwens altijd.
Maar mss als ik eerlijk ben dan was de hele soort "klik" er ook niet geweest.
Dat was niet het punt nu trouwens doordat we soort van ruzie kregen, maar dat ik haar vertrouwde, als vriendin ook die ik alles wel toevertrouwde van mijn kant, maar zij niet van haar kant.![]()
zou doen maatar wekker om 6 uur. damn.quote:Op maandag 30 december 2024 03:00 schreef HappyCharly het volgende:
Ik heb honger trouwens
Koud ook
Moe ook wel
En nog steeds pijn
Iemand al bingo?Do what you love, love what you do!![]()
mmmquote:Op zondag 24 september 2023 17:47 schreef kree het volgende:
en ok had ff niet de quote van iemand anders, maar jongere vriendin.
Val zeker wel op stuk jongere meiden als mijn leeftijd is.![]()
Waarom slaap je uit?quote:Op maandag 30 december 2024 03:01 schreef kree het volgende:
[..]
zou doen maatar wekker om 6 uur. damn.![]()
quote:Op maandag 30 december 2024 03:00 schreef HappyCharly het volgende:
Ik heb honger trouwens
Koud ook
Moe ook wel
En nog steeds pijn
Iemand al bingo?ontbreekt nog
R.I.P DTS.![]()
ja en? ga niet beginnen met mij met stemmingmakerij en hele oude quotes he?quote:
Ik leg dat allemaal uit enzo. niks raars aan, maar ik heb hekel aan mensen die zeg maar die dingen gaan opzoeken om zelf de "man" te zijn enzo of popu op fok.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op maandag 30 december 2024 03:04 schreef kree het volgende:
[..]
ja en? ga niet beginnen met mij met stemmingmakerij en hele oude quotes he?
Ik leg dat allemaal uit enzo. niks raars aan, maar ik heb hekel aan mensen die zeg maar die dingen gaan opzoeken om zelf de "man" te zijn enzo of popu op fok.![]()
Over stemmingmakerij gesproken. Jij zegt dat dit met die vriendin van je pas recentelijk aan de hand is, wat ik gewoon counter omdat dat gewoon een leugen is. Als je daar niet tegen kan, dan moet je geen dingen hier posten.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 30-12-2024 03:06:56 ]![]()
Weet je wanneer @sinterklaaskapoentje jarig is?quote:Op maandag 30 december 2024 02:42 schreef kree het volgende:
anyway wat ik gezegd had die willen weten dm. of anders hoor je het als ik wat te melden heb in topic.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Je hebt mij in dit topic alleen al 2x een persoonlijke aanval geplaatst. Vind ik ook niet leuk, maar ja.quote:Op maandag 30 december 2024 03:06 schreef kree het volgende:
beetje enzo vind ik dat niet leuk, zoeken enzo![]()
Eh eh, sp3c !!quote:Op maandag 30 december 2024 03:06 schreef sp3c het volgende:
[..]
Weet je wanneer @:sinterklaaskapoentje jarig is?
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Maar goed, ik stop ermee, want je hebt zo een vakantie aan je broek genaaid, toch @KillemWieft?
[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 30-12-2024 03:09:04 ]![]()
ik kap er ff mee, denk eens goed na, jullie kunnen zeggen wat je wil van mij. en natuurlijk ben ik kritisch.
maar ik haal niet oude posts aan enzo. gewoon om iemand beetje in slecht daglicht te zetten. Ik ben daar echt zwaar tegen he?
N
dus ok toch geen tijd, zie de mentions later wel.
tot over paar dagen
ik ben ok met kritiek en zeg het? maar ok gaan we echt dingen terug halen an jaaaaaren terug?Do what you love, love what you do!![]()
Zo rollen DTS’er blijkbaar.quote:Op maandag 30 december 2024 03:08 schreef AardappelSchotel het volgende:
Maar goed, ik stop ermee, want je hebt zo een vakantie aan je broek genaaid, toch @:KillemWieft?![]()
Trusten kree werkze morgenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ach ja, je noemt mij 'tiktokgeneratie' en tig andere dingen in het verleden, om mij in een slecht daglicht te zetten.quote:Op maandag 30 december 2024 03:09 schreef kree het volgende:
ik kap er ff mee, denk eens goed na, jullie kunnen zeggen wat je wil van mij. en natuurlijk ben ik kritisch.
maar ik haal niet oude posts aan enzo. gewoon om iemand beetje in slecht daglicht te zetten. Ik ben daar echt zwaar tegen he?
N
dus ok toch geen tijd, zie de centions later wel.
tot over paar dagen
Maar dat is natuurlijk compleet anders.![]()
maakt ook niet uit, maar jij herkent dit ook, t hoeft niet altijd lullig te zijn he?quote:
Reageren op wat er staat is genoeg.Do what you love, love what you do!![]()
ik haalde er niks persoonlijks van jou bij?quote:Op maandag 30 december 2024 03:10 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ach ja, je noemt mij 'tiktokgeneratie' en tig andere dingen in het verleden, om mij in een slecht daglicht te zetten.
Maar dat is natuurlijk compleet anders.Do what you love, love what you do!![]()
Misschien moet je bepaalde dingen dan niet op een openbaar forum zetten?quote:Op maandag 30 december 2024 03:11 schreef kree het volgende:
[..]
maakt ook niet uit, maar jij herkent dit ook, t hoeft niet altijd lullig te zijn he?
Reageren op wat er staat is genoeg.![]()
Er is niks aan de hand kreequote:Op maandag 30 december 2024 03:11 schreef kree het volgende:
[..]
maakt ook niet uit, maar jij herkent dit ook, t hoeft niet altijd lullig te zijn he?
Reageren op wat er staat is genoeg.
Ga gewoon lekker slapen♡♡♡♡![]()
Ah nee, mij uitschelden is inderdaad niet persoonlijk.quote:Op maandag 30 december 2024 03:12 schreef kree het volgende:
[..]
ik haalde er niks persoonlijks van jou bij?
Man man man.![]()
nee no way, want is censuur van censuur maken.quote:Op maandag 30 december 2024 03:12 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Misschien moet je bepaalde dingen dan niet op een openbaar forum zetten?
mss moeten anderen daar niet zo op aanhaken? dat is het meer.
wat is jou oplossing dan, vooral alles geheim houden? dat is goed idee denk.... LOL
blijkt altijd van niet. maar ok. gaat mij erom. we maken allemaal fouten of denken later mss anders over. maar waarom moeten dingen zo terug gehaald worden?
Ik zeg toch eerlijk als jullie vragen? natuurlijk denk ik over alles anders nu als 25 jaar terug wat ik hier zei?
en morgen alle mietjes nog voorbeeld aan nemen die account wisselden.Do what you love, love what you do!![]()
Pinniequote:Op maandag 30 december 2024 03:15 schreef Pinnenmutske het volgende:
Bolk
Ik kan weer eens niet slapen. Ach ja het is vakantie.![]()
![]()
Doe gezellig met ons mee.quote:Op maandag 30 december 2024 03:15 schreef Pinnenmutske het volgende:
Bolk
Ik kan weer eens niet slapen. Ach ja het is vakantie.
Jij zegt hier dat dat met die vriendin pas recentelijk aan de hand is, wat dus niet zo is.quote:Op maandag 30 december 2024 03:15 schreef kree het volgende:
[..]
nee no way, want is censuur van censuur maken.
mss moeten anderen daar niet zo op aanhaken? dat is het meer.
wat is jou oplossing dan, vooral alles geheim houden? dat is goed idee denk.... LOL
blijkt altijd van niet. maar ok. gaat mij erom. we maken allemaal fouten of denken later mss anders over. maar waarom moeten dingen zo terug gehaald worden?
Ik zeg toch eerlijk als jullie vragen? natuurlijk denk ik over alles anders nu als 25 jaar terug wat ik hier zei?
en morgen alle mietjes nog voorbeeld aan nemen die account wisselden.
En nu probeer je me te gaslighten omdat ik aantoon dat dat niet klopt. Prima hoor.![]()
Balenquote:Op maandag 30 december 2024 03:15 schreef Pinnenmutske het volgende:
Bolk
Ik kan weer eens niet slapen. Ach ja het is vakantie.♡♡♡♡![]()
dat zei ik, maar dat is niet waar ik nu pissed over werd, dat was de rest. nl.quote:Op maandag 30 december 2024 03:17 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Jij zegt hier dat dat met die vriendin pas recentelijk aan de hand is, wat dus niet zo is.
En nu probeer je me te gaslighten omdat ik aantoon dat dat niet klopt. Prima hoor.Do what you love, love what you do!![]()
Lekker even meekletsen en dan weer slapenquote:Op maandag 30 december 2024 03:17 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Zolang het gezellig is.
Ik heb al zoveel aan mijn hoofd.♡♡♡♡![]()
Ik ben van de tiktokgeneratie toch, dus geen idee waar je het over hebt.quote:Op maandag 30 december 2024 03:18 schreef kree het volgende:
[..]
dat zei ik, maar dat is niet waar ik nu pissed over werd, dat was de rest. nl.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-12-2024 03:19:42 ]![]()
bij wijze van spreken. LOLquote:Op maandag 30 december 2024 03:19 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik ben van de tiktokgeneratie toch, dus geen idee waar je het over hebt.
ik denk je moet allemaal niet zo snel oordeel hebben. vandaar schaarde je onder tiktak.Do what you love, love what you do!![]()
Jaar is bijna om. Het is niet te geloven.
Voor ik het weet zit ik in Zuid Afrika als het goed gaat met mijn vader.Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
nou nog net ff tijd om alle haat uit te spuwen. en dan vanaf volgende jaar doen we weer normaalquote:Op maandag 30 december 2024 03:20 schreef Pinnenmutske het volgende:
Jaar is bijna om. Het is niet te geloven.
Voor ik het weet zit ik in Zuid Afrika als het goed gaat met mijn vader.
Ik heb eigenlijk wel trek in een soepje. Krijg ik het ook een beetje warm, kan dat nu goed gebruiken.quote:Op maandag 30 december 2024 03:17 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Zolang het gezellig is.
Ik heb al zoveel aan mijn hoofd.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Dus het slimste om te doen om aan te geven dat je niet zo snel een oordeel moet hebben, is om iemand te oordelen.quote:Op maandag 30 december 2024 03:20 schreef kree het volgende:
[..]
bij wijze van spreken. LOL
ik denk je moet allemaal niet zo snel oordeel hebben. vandaar schaarde je onder tiktak.
Duidelijk.![]()
neequote:Op maandag 30 december 2024 03:21 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dus het slimste om te doen om aan te geven dat je niet zo snel een oordeel moet hebben, is om iemand te oordelen.
Duidelijk.
niet wat ik er mee bedoel. mss wel meer dat er mss een open oordeel is zonder iemand of idee gelijk een oordeel te geven. of het nou relaties is of hoe iemand is of hoe dan ook.quote:Op maandag 30 december 2024 03:23 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dat is namelijk precies wat je doet met die opmerking.
Maar ok. leg wel uit later jongens en meiden, tis tijd. over met die meid, jullie horen het.Do what you love, love what you do!![]()
Waarom oordeel je mij dan? Beetje uitlokking wel, niet? Want je weet dat ik dat counter.quote:Op maandag 30 december 2024 03:24 schreef kree het volgende:
[..]
niet wat ik er mee bedoel. mss wel meer dat er mss een open oordeel is zonder iemand of idee gelijk een oordeel te geven. of het nou relaties is of hoe iemand is of hoe dan ook.
Maar ok. leg wel uit later jongens en meiden, tis tijd. over met die meid, jullie horen het.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 30-12-2024 03:26:44 ]![]()
ik denk niet dat ik dat doe?quote:Op maandag 30 december 2024 03:25 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Waarom oordeel je mij dan? Beetje uitlokking wel, niet?Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op maandag 30 december 2024 03:27 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ah, je noemt iemand (die ouder dan jou is) 'tiktokgeneratie' gewoon omdat je dat leuk vind?niet echt persoonlijk he? dat maak je er zelf van?quote:Op maandag 30 december 2024 03:27 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ah, je noemt iemand (die ouder dan jou is) 'tiktokgeneratie' gewoon omdat je dat leuk vind?Do what you love, love what you do!![]()
Je quote mij in dat bericht waarin je dat zei, dus persoonlijk.quote:Op maandag 30 december 2024 03:28 schreef kree het volgende:
[..]
[..]
niet echt persoonlijk he? dat maak je er zelf van?![]()
ja haha maar toch bedoel ik dat meer in algemeen, is niks persoonlijks aan, ik ben zelfde leeftijd joh als jou who cares.?quote:Op maandag 30 december 2024 03:29 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Je quote mij in dat bericht waarin je dat zei, dus persoonlijk.Do what you love, love what you do!![]()
Ja, want iedereen kan ruiken wat je precies met je bericht bedoelt, dat je een post van mij quote om in het algemeen iets te aan te geven.quote:Op maandag 30 december 2024 03:30 schreef kree het volgende:
[..]
ja haha maar toch bedoel ik dat meer in algemeen, is niks persoonlijks aan, ik ben zelfde leeftijd joh als jou who cares.?![]()
kijk ook even naar wat er rest over mij staat dan?quote:Op maandag 30 december 2024 03:31 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ja, want iedereen kan ruiken wat je precies met je bericht bedoelt, dat je een post van mij quote om in het algemeen iets te aan te geven.
tis idd de "sfeer"Do what you love, love what you do!![]()
maar sfeer opgelost nu. hahahaha we zijn eruit, niet zo drama meer maken.
succes want moet werken nog morgen enzo. jullie rustig aan
KillemWieft!quote:Op maandag 30 december 2024 03:32 schreef HappyCharly het volgende:
Poh inderdaad ..
Gauw.. praat over iets leuksProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Dat kwam pas na jouw bericht, dus je hebt de sfeer zelf gezet, maar jaquote:Op maandag 30 december 2024 03:32 schreef kree het volgende:
[..]
kijk ook even naar wat er rest over mij staat dan?
tis idd de "sfeer"![]()
Ook nog wakkerThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
als het helpt, sorry ervoor dan. ik trek graag het schuldkleed aan hoewel ik denk niet helemaal terecht. maar oke. dan is dit ff opgelost hequote:Op maandag 30 december 2024 03:34 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dat kwam pas na jouw bericht, dus je hebt de sfeer zelf gezet, maar ja
Niet gewoon om 6 uur beginnenquote:Op maandag 30 december 2024 03:33 schreef kree het volgende:
succes want moet werken nog morgen enzo. jullie rustig aan![]()
![]()
quote:Op maandag 30 december 2024 03:35 schreef kree het volgende:
[..]
als het helpt, sorry ervoor dan. ik trek graag het schuldkleed aan hoewel ik denk niet helemaal terecht. maar oke. dan is dit ff opgelost he![]()
![]()
Killemquote:
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Je hebt nog 2.5 uur slaapquote:Op maandag 30 december 2024 03:33 schreef kree het volgende:
succes want moet werken nog morgen enzo. jullie rustig aan
♡♡♡♡![]()
Anders kan ik wel een beetje stoken? Krijg je het ook warmquote:Op maandag 30 december 2024 03:21 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk wel trek in een soepje. Krijg ik het ook een beetje warm, kan dat nu goed gebruiken.
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
quote:Op maandag 30 december 2024 03:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Anders kan ik wel een beetje stoken? Krijg je het ook warm
♡♡♡♡![]()
Als je nog maar 2 uur hebt is het altijd beter wakker blijven denk ik dan
En dan halve coma als je eindelijk thuis bentOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Vervelend zulke werkdagenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Is dat zo?quote:Op maandag 30 december 2024 03:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Anders kan ik wel een beetje stoken? Krijg je het ook warmProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Spannend aanbodThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nee, ik ben eigenlijk niet echt goed in stokenquote:Ik vrees dat ik je niet kan helpen met warm worden, gelukkig heb je soep
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Gewoon de verwarming opdraaien toch.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op maandag 30 december 2024 03:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, ik ben eigenlijk niet echt goed in stokenIk vrees dat ik je niet kan helpen met warm worden, gelukkig heb je soep
Ik dacht aan een gruwelijke neukpartij.quote:Op maandag 30 december 2024 03:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gewoon de verwarming opdraaien toch.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Wel vroeg weer thuisquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
En daarna in slaap vallen is wel heerlijk.quote:Op maandag 30 december 2024 03:51 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik dacht aan een gruwelijke neukpartij.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Lekker je voorhuid over je candida eikel trekken en gaan slapen.quote:Op maandag 30 december 2024 03:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En daarna in slaap vallen is wel heerlijk.
Ik was vanmiddag nog in Deventer altijd fijn.
Ik dacht opeens hoe was het gelopen als ik daar nooit was weggegaan ook wel apart voelde weer vertrouwd.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zou je terug willen gaan?quote:Op maandag 30 december 2024 03:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik was vanmiddag nog in Deventer altijd fijn.
Ik dacht opeens hoe was het gelopen als ik daar nooit was weggegaan ook wel apart voelde weer vertrouwd.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Eerder jaren willen overdoen mensen uit die tijd kennen mij niet meer.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Maar dan was je niet de persoon geworden die je nu bent. Zat je waarschijnlijk ook niet in DTS.quote:Op maandag 30 december 2024 04:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Eerder jaren willen overdoen mensen uit die tijd kennen mij niet meer.
![]()
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Masra Nicolaas zit al weer een aantal weken in Spanje.quote:
Terechtquote:Op maandag 30 december 2024 04:32 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Masra Nicolaas zit al weer een aantal weken in Spanje.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Feestje dan maarOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Was wel een prima jaar brüür
Wat ik er nog van weet iigOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Mijn idee
Dit jaar ijshockey op espn met oud en nieuw, hoef ik ook niet naar buiten![]()
Blues vs BlackhawksOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
En oliebollen
En drankOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Pas op, straks wordt er weer gejankt dat er gemeen wordt gedaan!!quote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Geniet ervan.quote:Op maandag 30 december 2024 05:39 schreef mario390 het volgende:
film 1972 liebesgrüße aus die lederhose“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Het is nog een vintage porno ook
Echt een connaisseur die mario
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Er zijn zelfs meerdere delen van.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Morguh.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Dat kon je verwachten met een film uit 1972quote:Op maandag 30 december 2024 05:50 schreef mario390 het volgende:
al is weer op mtv 80s ik hou niet van volle muschibusch“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hey Marioquote:Op maandag 30 december 2024 05:50 schreef mario390 het volgende:
al is weer op mtv 80s ik hou niet van volle muschibusch
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
![]()
Mooi luisteren dan maarWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoe bedoel met donk geweest?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morguh Mutske
Morguh AssieWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mijn brein werkt verdorie goed. Mijn neef Dirk Verbeuren wordt 50 en ik ben aan het brainstormen.
Slapen kan nog altijd hihiWerewolf
Zou wel kunnen slapen atmOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Waarover ben je aan het brainstormen?quote:Op maandag 30 december 2024 06:32 schreef Pinnenmutske het volgende:
Mijn brein werkt verdorie goed. Mijn neef Dirk Verbeuren wordt 50 en ik ben aan het brainstormen.
Slapen kan nog altijd hihiWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lekker warm aangekleed ook
Dingen over zijn jeugd enzquote:Op maandag 30 december 2024 06:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarover ben je aan het brainstormen?Werewolf
Edel staal?quote:
Ik snap niet zo goed wat je dan met je vorige post bedoeldeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
A zo je wil iets maken voor als hij 50 wordt?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ede staal,jouw zanger hoorquote:Op maandag 30 december 2024 06:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Edel staal?
Ik snap niet zo goed wat je dan met je vorige post bedoelde![]()
Donker.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
O ik ken hem niet, wat voor nummer zingt hij dan?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nooit van gehoord, Google zegt ditquote:
Ede Ulfert Staal was leraar Engels en in zijn vrije tijd zanger en dichter. Hij werd bekend met door hemzelf geschreven en gezongen Groningse liedjes over het leven op het Groningse platteland, voornamelijk in streektaal, maar enkele in het Engels en Duits. WikipediaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morguh UN
Goedemorgen.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
weet je nog laatste dezember, moesten we begrafenis maken van onkel franz
en deze dagen is de tante van moeder overleden maar de kunnt maanden niet spreken![]()
Gecondoleerd.quote:Op maandag 30 december 2024 06:51 schreef mario390 het volgende:
morgen begrafenis , werd ik somige uren missen in 2000“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Geondoleerd Marioquote:Op maandag 30 december 2024 06:50 schreef mario390 het volgende:
weet je nog laatste dezember, moesten we begrafenis maken van onkel franz
en deze dagen is de tante van moeder overleden maar de kunnt maanden niet spreken
Dan ga je toch niet?quote:Op maandag 30 december 2024 06:53 schreef mario390 het volgende:
[..]
eigentlich will ik niet gaan, zij was niet mijn tanteWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Van Mutti?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Scheren, schuren doe je hout, scheren je b aardquote:Op maandag 30 december 2024 06:56 schreef mario390 het volgende:
noet me vandaag nog schuren heb grieze vollbart al 2 wekenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Gracias senoraquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Graag gedaan mevrquote:
Wij (familie) gaan iets maken ja.quote:Op maandag 30 december 2024 06:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A zo je wil iets maken voor als hij 50 wordt?
Allemaal videoboodschappen want hij woont in Los Angeles.Werewolf
O leuk ideeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
koffie dan maar
Leuk zo kat, maar je kan dan vast wennen dat een baby je straks wakker huilt
![]()
maar ja, nu het nog niet zo ver is, is uit mezelf wakker worden toch wel fijnerTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
De katten niet op je slaapkamer laten komen, deuren dicht doen
Dan krabben ze aan de deur heel de nacht doorquote:Op maandag 30 december 2024 07:15 schreef Dotteke het volgende:
De katten niet op je slaapkamer laten komen, deuren dicht doenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
* gebrokenglas komt overeindquote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Lekker danWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
binnenkort gaat de deur toch dicht, als de kleine bij ons op de kamer slaapt wil ik ze niet op de kamer hebbenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Daar gaan we weer
Kan je ze dan niet beter nu al laten wennen?quote:Op maandag 30 december 2024 07:19 schreef _UserName_ het volgende:
binnenkort gaat de deur toch dicht, als de kleine bij ons op de kamer slaapt wil ik ze niet op de kamer hebbenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
zijn we ook wel van plan, met het vuurwerk nu laten we ze nog evenquote:Op maandag 30 december 2024 07:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je ze dan niet beter nu al laten wennen?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ja dat snap ik, maar echt bang waren ze toch niet omdat je ze al gewend hebt aan vuurwerk.quote:Op maandag 30 december 2024 07:20 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
zijn we ook wel van plan, met het vuurwerk nu laten we ze nog even
Wat trouwens wel een heel goed idee wasWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Echt bang niet nee, maar bij knallen dichtbij schrikken ze nog wel en kruipen ze bij ons. Bij knallen verder we kijken ze een keer op en doen hun ding weerquote:Op maandag 30 december 2024 07:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar echt bang waren ze toch niet omdat je ze al gewend hebt aan vuurwerk.
Wat trouwens wel een heel goed idee wasTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Het blijft altijd een ding voor dieren, zo zieligquote:Op maandag 30 december 2024 07:22 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Echt bang niet nee, maar bij knallen dichtbij schrikken ze nog wel en kruipen ze bij ons. Bij knallen verder we kijken ze een keer op en doen hun ding weerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, geen pretje voor ze.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Gelukkig is het maar een korte periode, ermee leren omgaan is het beste wat je kan doen. Zelf in de schulp schieten werkt alleen maar tegen, die beestjes voelen jouw angst ook immersTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Klopt. Net doen of er niks aan de hand is, is het beste.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Met al die dierenvrienden zou je denken dat het wel wat minder kan'quote:
Hondje van mij buurvrouw heeft gisteren alles bij elkaar gekotst van het geknalWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zielig.quote:Op maandag 30 december 2024 07:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Met al die dierenvrienden zou je denken dat het wel wat minder kan'
Hondje van mij buurvrouw heeft gisteren alles bij elkaar gekotst van het geknalAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja is het ook.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jij hebt geen dieren he?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Zometeen nog net iets te donkerquote:
hard afstraffen wie voor de afsteektijd afsteekt![]()
gewoon alles in beslag nemen, dikke boete en wat mij betreft "huisarrest" tot 1 januari, mag je je om 8 uur melden om de straten te vegen met een hesje: "ik kon mij niet inhouden eerder af te steken dan toegestaan", en dan maakt de politie een leuke foto voor de socials
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Nee, niet meer.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oeh, wat strengquote:Op maandag 30 december 2024 07:28 schreef _UserName_ het volgende:
hard afstraffen wie voor de afsteektijd afsteekt![]()
gewoon alles in beslag nemen, dikke boete en wat mij betreft "huisarrest" tot 1 januari, mag je je om 8 uur melden om de straten te vegen met een hesje: "ik kon mij niet inhouden eerder af te steken dan toegestaan", en dan maakt de politie een leuke foto voor de socials
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
je moet ze laten schamen tegenover de vriendjes, dan vinden ze het ineens niet meer leukquote:
Gewoon de knallers overal verbieden, siervuurwerk maakt niet zo veel kabaalquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 30-12-2024 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 4516 / +70 / +0 / 16419 / 17321
2. FreshFruit / 1747 / +108 / +3 / 3917 / 4723
3. Dr.Mikey / 1299 / +62 / +33 / 1889 / 2398
4. mario390 / 845 / +13 / +8 / 760 / 1127
5. KillemWieft / 752 / +37 / +32 / 604 / 932
6. hemarookworst / 612 / +20 / +28 / 2023 / 2418
7. _UserName_ / 600 / +26 / +3 / 695 / 890
8. HappyCharly / 582 / +24 / +30 / 2624 / 2955
9. gebrokenglas / 537 / +15 / +0 / 3068 / 3482
10. AardappelSchotel / 450 / +0 / +7 / 2484 / 2790
11. greysbones / 418 / +5 / +7 / 3633 / 3851
12. Lovely / 408 / +3 / +0 / 3293 / 3695
13. MizzezAmy / 398 / +30 / +6 / 1961 / 2295
14. ToT / 397 / +18 / +0 / 3967 / 4270
15. Rob / 314 / +0 / +0 / 296 / 395
16. kree / 309 / +15 / +39 / 1292 / 1487
17. loveyoulongtime / 306 / +5 / +0 / 1491 / 1649
18. mascara-klodder / 298 / +2 / +0 / 818 / 992
19. Pinnenmutske / 214 / +6 / +2 / 974 / 1157
20. Bally-b / 208 / +0 / +0 / 115 / 159SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
😳quote:Op maandag 30 december 2024 07:29 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
je moet ze laten schamen tegenover de vriendjes, dan vinden ze het ineens niet meer leukAutocorrect
(zelfst. naamw.)
knalvuurwerk is al verboden sinds een jaar of 3/4quote:Op maandag 30 december 2024 07:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gewoon de knallers overal verbieden, siervuurwerk maakt niet zo veel kabaal
Nice!quote:Op maandag 30 december 2024 07:30 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik word achterna gezeten door 3 damesTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Alleen siervuurwerk mag nog?quote:Op maandag 30 december 2024 07:30 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
knalvuurwerk is al verboden sinds een jaar of 3/4Autocorrect
(zelfst. naamw.)
3 poezen?quote:Op maandag 30 december 2024 07:30 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik word achterna gezeten door 3 damesWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het geknal valt ook erg mee dit jaar. Begin december ging het even tekeer hier en gister. Maar verder valt het bijzonder mee.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Hier is het ook erg rustig, mijn katten zijn nog niet weggeschotenquote:Op maandag 30 december 2024 07:32 schreef gebrokenglas het volgende:
Het geknal valt ook erg mee dit jaar. Begin december ging het even tekeer hier en gister. Maar verder valt het bijzonder mee.![]()
Ja, dat zei ik gister ook tegen mijn vrouw, het valt erg mee dit jaarTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Voor een dier is iedere knal er een teveelquote:Op maandag 30 december 2024 07:32 schreef gebrokenglas het volgende:
Het geknal valt ook erg mee dit jaar. Begin december ging het even tekeer hier en gister. Maar verder valt het bijzonder mee.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zijn ze bang voor vuurwerk?quote:Op maandag 30 december 2024 07:33 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Hier is het ook erg rustig, mijn katten zijn nog niet weggeschoten
Hier was het gisteren wel erg. Werd er zelfs wakker van vannacht. Dacht even dat het oud en nieuw wasWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: