Ik ben wel serieus! De @Luctor.et.Emergo vast niet.quote:Op maandag 30 december 2024 01:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja wat is dat nou weer voor halve belofte
Ik was gisterennacht uit met een Zweedse en een Braziliaanse. Ik heb slechter gezelschap gehad.quote:Op maandag 30 december 2024 01:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Pas maar op voor de Zweedse diensten.
Not bad not badquote:Op maandag 30 december 2024 01:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik was gisterennacht uit met een Zweedse en een Braziliaanse. Ik heb slechter gezelschap gehad.
quote:Op maandag 30 december 2024 01:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik was gisterennacht uit met een Zweedse en een Braziliaanse. Ik heb slechter gezelschap gehad.
Daft Punk.quote:Op maandag 30 december 2024 01:22 schreef ok01 het volgende:
The Police![]()
Welke band hoop je dat ooit weer een reunie krijgt?
Hendrix, oh wacht.quote:Op maandag 30 december 2024 01:22 schreef ok01 het volgende:
The Police![]()
De Dijkquote:Op maandag 30 december 2024 01:22 schreef ok01 het volgende:
The Police![]()
GODEN.quote:
quote:Op maandag 30 december 2024 01:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
"Limousines en leugens over sterren die we toch nooit zien." Dit is Bløfs manier om te zeggen: "Ik heb de Privé gelezen".
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een van m’n fave FOK! topics van dit jaar: R&P / Rare date, zit ermee![]()
(gaat over die ene dude die nog steeds de Snijtafel doet)
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Hier gaat iets mis.quote:Op maandag 30 december 2024 01:24 schreef Dagoduck het volgende:
[ [url=[ afbeelding ]]afbeelding[/url] ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |