quote:Op maandag 30 december 2024 01:15 schreef Dagoduck het volgende:
ONZ / [PAINT] Verzin de titel van de nieuwe BLØF cd
quote:Op maandag 30 december 2024 01:14 schreef Gretzl het volgende:
Never forget dit topique![]()
![]()
ONZ / Schrijf hier Blof teksten
quote:Op maandag 30 december 2024 01:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
MUZ / De poëtische pretenties van Bløf
quote:Op maandag 30 december 2024 01:15 schreef Dagoduck het volgende:
ONZ / [PAINT] Verzin de titel van de nieuwe BLØF cd
Sowieso!quote:Op maandag 30 december 2024 01:15 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Jaja! Samen met @:Luctor.et.emergo toch?
Die paints zijn gewoon gejat door Even tot hier....quote:Op maandag 30 december 2024 01:15 schreef Gretzl het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]![]()
![]()
![]()
Wist helemaal niet dat er 3 draden bestonden![]()
![]()
Dat is wel jammer.quote:Op maandag 30 december 2024 01:15 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Tja ik raak snel overprikkeld, dan kan ik er niet te vaak heengaan, vooral nu mijn leven wat drukker nu is.
Het zijn meer alle indrukken voor mij. De reis, weinig houvast hebben aan wat ik bekend ben. Als ik te veel heb opgenomen dan komt er ook weinig meer naar binnen en dan ben ik mentaal moe voor een dag of 2.quote:Op maandag 30 december 2024 01:16 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Dat is wel jammer.
Heel apart, ik kan best snel overprikkeld raken, als geen geluid kunnen verdragen etc. maar festivals en concerten trek ik dan prima
Ja wat is dat nou weer voor halve beloftequote:Op maandag 30 december 2024 01:17 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Valencia! Het lijkt mij leuk, maar ik weet niet of dit serieus een ding wordt ;D
Kunnen we wel karaoken?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |