Stemmen.quote:
Gedaan, ooit.quote:
96,2%quote:Op maandag 30 december 2024 00:47 schreef ArnieAlberts het volgende:
Nou jongelui, wie van jullie kan er een zo perfect mogelijke cirkel tekenen?
https://neal.fun/perfect-circle/
Ik zit op 94,1 %
Dat is Black Sails al.quote:
Nou nou nou nou nouquote:
Nooit gekeken. Ik weet eigenlijk niet waarom. Zou vast wel in mn straatje passen qua humor.quote:
ja, geweldig. en je wordt er ook een beetje depri van.quote:Op maandag 30 december 2024 00:55 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Nooit gekeken. Ik weet eigenlijk niet waarom. Zou vast wel in mn straatje passen qua humor.
Klinkt perfectquote:Op maandag 30 december 2024 00:56 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
ja, geweldig. en je wordt er ook een beetje depri van.
Al 3x gekeken. Blijft geniaal. Ook better call saul is ijzersterk.quote:Op maandag 30 december 2024 00:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gelijk zin om weer te bingen
quote:Op maandag 30 december 2024 00:56 schreef S9H het volgende:
Jongens ik houd niet van verrassingen, al is Radiohead soms een leuke verrassing.
quote:
Keek het midden in mijn grootste depressieve periode. Was enorm confronterend, maar ook fijn om te weten dat ik toen niet de enige was. Ook al zat ik te relaten met een fictionele paardquote:Op maandag 30 december 2024 00:56 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
ja, geweldig. en je wordt er ook een beetje depri van.
quote:Op maandag 30 december 2024 00:56 schreef Dagoduck het volgende:
Er schiet iets omhoog hier.
[ afbeelding ]
mwahquote:Op maandag 30 december 2024 00:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
OK Computer blijft zo'n enorm godenalbum.
quote:Op maandag 30 december 2024 00:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
OK Computer blijft zo'n enorm godenalbum.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |