Een vriend van me zei een shot heroïnequote:Op maandag 30 december 2024 00:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dit is wel een beetje zaaddodend en dat voor een band vernoemd naar een zaadlozing.
JA! Die wil ik wel met je doenquote:Op maandag 30 december 2024 00:27 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Bijna origineel van Enrique goden Kelis.
Wanneer gaan we Hero doen in de karaoke?![]()
Bekijk deze YouTube-video
Great minds think alikequote:Op maandag 30 december 2024 00:28 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Sowieso Bowie. Over de tweede ga ik nog even nadenken.
Terechte klacht. Had zelf I'm Mandy, Fly Me in de lijst.quote:Op maandag 30 december 2024 00:27 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Er moet meer 10cc in de Top 2000
James Taylor?quote:Op maandag 30 december 2024 00:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dua Lipa ook wel een goeie call. Die wel over Taylor, ja. Samen met Froukje.
Ik zal het de dokter even vragen.quote:Op maandag 30 december 2024 00:27 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Life is a minestrone petitie gestartquote:Op maandag 30 december 2024 00:27 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Hmm Sharon of Amy ... choices choices, hoe noem je het als er 5 mensen betrokken zijn?quote:Op maandag 30 december 2024 00:27 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Dan kies ik voor Amy Lee en Madonna denk ik
Necrofilie is niet verboden.quote:Op maandag 30 december 2024 00:27 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Leven ze dan weer even voor de gelegenheid?
Ooh Hero vind ik wel een beetje een zeiknummerquote:Op maandag 30 december 2024 00:27 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Bijna origineel van Enrique goden Kelis.
Wanneer gaan we Hero doen in de karaoke?![]()
Bekijk deze YouTube-video
Kurt Cobain en David Bowie.quote:Op maandag 30 december 2024 00:28 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ja, zelfs in het tijdperk wanneer jij het wil
DELENquote:
Nee maar dan wordt het zo'n troep met Kurt.quote:
There goes my Hero?quote:Op maandag 30 december 2024 00:29 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ooh Hero vind ik wel een beetje een zeiknummer
Jij niet toch?quote:Op maandag 30 december 2024 00:29 schreef Strani het volgende:
Als je met Taylor Swift seks wilt hebben moet je wel begrijpen dat ze inmiddels gewend is aan een zeer atletische spierbundel van 1.96m. Dus misschien eventjes trainen eerst.
Ik ben 1.98m. Alleen niet atletisch helaas.quote:Op maandag 30 december 2024 00:29 schreef Strani het volgende:
Als je met Taylor Swift seks wilt hebben moet je wel begrijpen dat ze inmiddels gewend is aan een zeer atletische spierbundel van 1.96m. Dus misschien eventjes trainen eerst.
Cristina Scabbiaquote:Op maandag 30 december 2024 00:29 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Hmm Sharon of Amy ... choices choices, hoe noem je het als er 5 mensen betrokken zijn?
Als ik ook nog een artiest buiten T2K mag halen, Cristina Scabbia aub
Tsja, dat geldt wel voor meer namen dat het niet bizar realistisch is.quote:Op maandag 30 december 2024 00:29 schreef Strani het volgende:
Net zoals de artiesten van dit nummer.quote:Op maandag 30 december 2024 00:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jeetje, ik was het bestaan van dit nummer bijna vergeten.
Oh my gotye.quote:
Ja liever Foo Fighters dan Enrique in dat gevalquote:
Alles lapjes, alles.quote:Op maandag 30 december 2024 00:29 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
De namen, de woordgrap of überhaupt een antwoord?
140 plaatsjes in de lift dankzij de Chinezen. Dat gaat nog wel wat jaartjes duren.quote:Op maandag 30 december 2024 00:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jeetje, ik was het bestaan van dit nummer bijna vergeten.
Dit.quote:Op maandag 30 december 2024 00:30 schreef Dagoduck het volgende:
Iedereen die dit nummer haat moet even uit- en inloggen.
Oeps, ik zie Lorde nog finaal over het hoofdquote:Op maandag 30 december 2024 00:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dua Lipa ook wel een goeie call. Die wel over Taylor, ja. Samen met Froukje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
En dat er later een lied over wordt geschreven.quote:Op maandag 30 december 2024 00:29 schreef Strani het volgende:
Oh ja ik weet niet hoe invloedrijk @ok01 is en wat er geregeld kan worden.quote:Op maandag 30 december 2024 00:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja, dat geldt wel voor meer namen dat het niet bizar realistisch is.
quote:Op maandag 30 december 2024 00:30 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Oeps, ik zie Lorde nog finaal over het hoofd
S10 ook niet vergeten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |