Eerder de mensen die erboven staan..quote:
Over 100 jaar is dit nog actueelquote:Op zondag 29 december 2024 23:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Boudewijn
Nog steeds actueel.
In ieder geval 'There Must Be An Angel (Playing With My Heart)quote:
Slaap lekkerquote:Op zondag 29 december 2024 23:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga nu ook maar eens slapen. Misschien dat ik het vannacht nog wakker wordt van mijn stemplaat tussen 4 en 5. Maar ik ga er geen wekker voor zetten.
Ik ga er vannacht 4 missen denk ikquote:Op zondag 29 december 2024 23:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga nu ook maar eens slapen. Misschien dat ik het vannacht nog wakker wordt van mijn stemplaat tussen 4 en 5. Maar ik ga er geen wekker voor zetten.
Al behandeldquote:Op zondag 29 december 2024 23:42 schreef Gretzl het volgende:
Denk vooral niet aan die zesenveertig doden,
Quizplaatje @:PippenScottie @:Mexicanob akker
Speciaal voor Carterquote:
Nee, over Johnson (Vietnamoorlog)quote:Op zondag 29 december 2024 23:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ging deze over Carter eigenlijk? (lol)
Fijne nacht Luc! Wat is je stemplaat?quote:Op zondag 29 december 2024 23:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
WHY DON'T PRESIDENTS FIGHT THE WARquote:Op zondag 29 december 2024 23:42 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Eerder de mensen die erboven staan..
Here comes the rain againquote:Op zondag 29 december 2024 23:42 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
In ieder geval 'There Must Be An Angel (Playing With My Heart)
Hero natuurlijk.quote:Op zondag 29 december 2024 23:42 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Fijne nacht Luc! Wat is je stemplaat?
Ben door iemand lichtelijk gedwongen om samen Disney films te kijken. Toen zag ik deze, beide Frozens en Princess and the frog. Ben daarna er nooit meer verder mee gegaanquote:Op zondag 29 december 2024 23:41 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vond de Kleine Zeemeermin het mooist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |