Hopelijk heb ik daar volgend jaar energie voorquote:Op zondag 29 december 2024 23:53 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Extreem goede motivatie om nu te beginnen met email adressen te maken zodat ik vaak kan stemmen
Ja, da's een beetje het probleem van de lijst der lijsten. Kwaliteit is geen selectiefactor, populariteit des te meer.quote:Op zondag 29 december 2024 23:53 schreef ok01 het volgende:
[..]
Wel jammer dat het dan waarschijnlijk Can I Kick it wordt
Terwijl ze zoveel betere nummers hebben
Maar dat geldt voor veel artiesten in de T2000 natuurlijk
Just a friend in de T2k zou genieten zijnquote:Op zondag 29 december 2024 23:52 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
2.
Maar serieus, het hoeft niet hoogdravend. op de keuzelijst staan gewoon Tribe. Mos Def, De La, Biz Markie, en zo verder. Dat kan gewoon met minimale inspanning.
Reken er maar niet op.quote:
het is geven en nemen in een relatie he?!quote:Op zondag 29 december 2024 23:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mw Mex heeft ook echt een grafhekel aan alles wat rapt. Met Schemer op 1, maar toen Kendrick op mocht draven op Lowlands zat ze ook bozig in het gras.
Kan gebeurenquote:Op zondag 29 december 2024 23:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
R&B en rap zijn niet echt aan mij besteed
Reeds benoemdquote:Op zondag 29 december 2024 23:53 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik vind dit heel tof
Live deed hij wel oprecht 3 nummers van Stromae. Met recht Polderstromae dus.
Oh ja die ook inderdaad.quote:Op zondag 29 december 2024 23:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik meen dat hij ook nog naar Parijs-de.
Helemaal met zijn accent.quote:Op zondag 29 december 2024 23:54 schreef LTVDK het volgende:
Claude heeft natuurlijk de knuffelfactor als bonus
Dit had (zelfs voor Joost) niet gewonnen hoor.quote:Op zondag 29 december 2024 23:54 schreef spapaars het volgende:
Dit nummer had hij moeten bewaren voor het eurosongfestival.
Trustequote:Op zondag 29 december 2024 23:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
Gentlepiepol: ik ga slapen. Er komt morgenochtend veel moois
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |