Kun je rekenen?quote:Op zondag 29 december 2024 23:52 schreef TheVulture het volgende:
Wel veel te hoog eigenlijk, maar laat m volgend jaar maar de nieuwe hoogste binnenkomer met zijn ESF-winnaar zijn
Ik vind het ook wel meevallen.quote:
Mooi moment op Bevrijdingsfestival Groningen dat ik hem vergelijk met Stromea en vlak daarna kwam ie met een Stromae medleyquote:
Zeg het. Of zing hetquote:
Een enttäuschung, zoals @mario390 zou zeggen.quote:Op zondag 29 december 2024 23:52 schreef BillDauterive het volgende:
ESF
ESF
ESF
ESF
ESF
ESF
ESF
Dit wordt een teleurstelling.
Wel jammer dat het dan waarschijnlijk Can I Kick it wordtquote:Op zondag 29 december 2024 23:52 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
In de Snob zeker al een paar keer langsgekomen, was genieten
Maar die zouden zeker ook in deze lijst terug moeten komen ja
Mw Mex heeft ook echt een grafhekel aan alles wat rapt. Met Schemer op 1, maar toen Kendrick op mocht draven op Lowlands zat ze ook bozig in het gras.quote:Op zondag 29 december 2024 23:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
R&B en rap zijn niet echt aan mij besteed
Herhaling van zetten.quote:
Ik doe geen Madonna.quote:
Want?quote:
Ben er ook bang voorquote:Op zondag 29 december 2024 23:52 schreef BillDauterive het volgende:
ESF
ESF
ESF
ESF
ESF
ESF
ESF
Dit wordt een teleurstelling.
Ik meen dat hij ook nog naar Parijs-de.quote:Op zondag 29 december 2024 23:53 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik vind dit heel tof
Live deed hij wel oprecht 3 nummers van Stromae. Met recht Polderstromae dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |