Lijkt vooralsnog aardig te werken.quote:Op zondag 29 december 2024 23:40 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Wat probeert hij hier in godsnaam mee te bereiken? Humphries mentaal te zieken, of zo?
Grote piemel showquote:Op zondag 29 december 2024 23:40 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Wat probeert hij hier in godsnaam mee te bereiken? Humphries mentaal te zieken, of zo?
Mag dat?quote:Op zondag 29 december 2024 23:41 schreef Szura het volgende:
We wachten op het moment dat die gek twee verschillende pijlen in een beurt gebruikt
Zometeen gaat ie met de pijlen van Humphries gooienquote:Op zondag 29 december 2024 23:41 schreef Szura het volgende:
We wachten op het moment dat die gek twee verschillende pijlen in een beurt gebruikt
En in de vijfde?quote:Op zondag 29 december 2024 23:42 schreef Kopiko het volgende:
Derde ronde: Clown hoest tegenstander kapot
Vierde ronde: Clown wisselt tegenstander kapot
Ik hoorde Wright nog zeggen nadat hij zn tweede wereldtitel won; Met deze pijlen blijf ik de komende tijd gooien. Dat zijn trouwens de pijlen waar die nu mee gooitquote:Op zondag 29 december 2024 23:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zometeen gaat ie met de pijlen van Humphries gooien
nee toch? dit zijn die van 2020, maar dan met kortere shaftsquote:Op zondag 29 december 2024 23:43 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik hoorde Wright nog zeggen nadat hij zn tweede wereldtitel won; Met deze pijlen blijf ik de komende tijd gooien. Dat zijn trouwens de pijlen waar die nu mee gooit
Niets vertelt ons dat dat niet het geval is.quote:Op zondag 29 december 2024 23:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Was mooi geweest als Wright zeven verschillende sets mee had genomen.
Dacht dat deze van zn tweede titel waren maar kan mij vergissenquote:Op zondag 29 december 2024 23:44 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
nee toch? dit zijn die van 2020, maar dan met kortere shafts
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 29 december 2024 23:45 schreef Poepz0r het volgende:
.
[..]
Dacht dat deze van zn tweede titel waren maar kan mij vergissen
quote:Van Tergouw is inmiddels fulltime darter met een fysiotherapeut, personal trainer en mental coach. Zo'n twee uur per dag gooit hij zijn pijltjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |