quote:Like Alert
29-12-2024 @ 23:07:37
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Darts / 2025 PDC World Darts Championship #86 De Tablet"
Je klinkt een beetje als een jaloerse zuurpruim. Waar maak je je druk om. Als die jongen lekker een mooie auto wil rijden van zijn verdiende centen moet ie dat gewoon doen. Niet alles in het leven hoeft puur functioneel of rationeel de beste keuze te zijn.quote:Op zondag 29 december 2024 23:00 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Maar dat kan in pakweg een BMW of een Range Rover ook. En die zijn praktischer, en schreeuwen net iets minder hard 'kijk, hier rijdt een debiel met te veel geld'.
Ik heb dit toernooi al aardig wat likes van Ikgeefenkellikes te pakken.quote:
Maggewoonniegebeurequote:Op zondag 29 december 2024 23:09 schreef Nober het volgende:
Vroeger in de Vauxhall
Bekijk deze YouTube-video
DIKKE BMWquote:
Humphries gooit al een tijdje matig.quote:Op zondag 29 december 2024 23:13 schreef Slobeend het volgende:
De mindgames van Wright lijken toch te werken.
Eens. Ziet er niet uit.quote:Op zondag 29 december 2024 23:14 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Ook een grafbak naar mijn bescheiden mening.
Worden misschien rare finales straks. Littler had genoeg zwakke momenten tegen White. MvG is ook enorm wisselvallig. Zijn wel spelers die er opeens kunnen staan dat wel.quote:Op zondag 29 december 2024 23:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Humphries gooit al een tijdje matig.
Koos doet daar een maand over.quote:Op zondag 29 december 2024 23:17 schreef Bezsen het volgende:
Koos denkt dat je niet in 2 dagen van een verkoudheid af kan komen
quote:Op zondag 29 december 2024 23:17 schreef Kopiko het volgende:
Wat vindt @:capuchon_jongen van de outfit van Co
Koos lijkt me het type dat zich ziek meldt bij zn werk als ie een "verkoudheid voelt aankomen"quote:
Koos kan geen hoesttabletjes betalenquote:Op zondag 29 december 2024 23:17 schreef Bezsen het volgende:
Koos denkt dat je niet in 2 dagen van een verkoudheid af kan komen
Bij Littler en vGerwen kan het allemaal wel gaan klikken ja, Humphries heeft met name scorend echt de vorm niet denk ik. Maar finishend is ie heel klinisch.quote:Op zondag 29 december 2024 23:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Worden misschien rare finales straks. Littler had genoeg zwakke momenten tegen White. MvG is ook enorm wisselvallig. Zijn wel spelers die er opeens kunnen staan dat wel.
Mensen die zich überhaupt ziek melden als ze een verkoudheid hebbenquote:Op zondag 29 december 2024 23:19 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Koos lijkt me het type dat zich ziek meldt bij zn werk als ie een "verkoudheid voelt aankomen"
Ik heb ook zo’n dekbedovertrekquote:
Oh wacht: Dimi weg = Capu weg.quote:Op zondag 29 december 2024 23:17 schreef Kopiko het volgende:
Wat vindt @:capuchon_jongen van de outfit van Co
Koos = armoedzaaier.quote:Op zondag 29 december 2024 23:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb ook zo’n dekbedovertrek
Of nou ja, vorige week weggegeven aan het leger des heils
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |