Slaap lekker en succes met werken morgenquote:Op zondag 29 december 2024 22:18 schreef Isorden het volgende:
Denk dat ik maar eens gebukt ga under the pressure van mijn wekker morgen.
En ga slapen....
Werken enzo.
Ja ik weet slechte planning
2.quote:Op zondag 29 december 2024 22:20 schreef MTheBassman het volgende:
Vraag voor een vriend: Hoeveel Rowwen staat er hierna nog in de lijst?
absoluutquote:Op zondag 29 december 2024 22:19 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik heb wel respect voor mensen in de zorg.
2 volgens mij.quote:Op zondag 29 december 2024 22:20 schreef MTheBassman het volgende:
Ik ook. Weinig haat tegen Rowwen heze, snap t roeie klied niet en auto vliegtuug slecht maar verderquote:
Jawel hoor. Gewoon wel geinige hoempapa en hij laat er lekker dronken doorheen, ik vind het wel geinigquote:
Oke, dat is nog acceptabel.quote:
De mentale staat van de DJquote:Op zondag 29 december 2024 22:20 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Je vraagt je af waarom de ene outro die minutenlang duurt wel helemaal gedraaid wordt en andere jaarlijks worden afgekapt. Wat is dat op gebaseerd?
Komt wel dichtbij zo.quote:Op zondag 29 december 2024 22:21 schreef DecoAoreste het volgende:
Die overstroming in Valkenburg was trouwens wel fucked up, we waren daar toevallig vlak daarna op vakantie.
Komt wel dichtbij dan.quote:Op zondag 29 december 2024 22:21 schreef DecoAoreste het volgende:
Die overstroming in Valkenburg was trouwens wel fucked up, we waren daar toevallig vlak daarna op vakantie.
Teveel vrees ik.quote:Op zondag 29 december 2024 22:20 schreef MTheBassman het volgende:
Ja ja toevallig, ramptoeristquote:Op zondag 29 december 2024 22:21 schreef DecoAoreste het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |