quote:Op zondag 29 december 2024 22:33 schreef LTVDK het volgende:
Adele staat er ook wel te vaak in met hetzelfde nummer
ditquote:Op zondag 29 december 2024 22:33 schreef LTVDK het volgende:
Ze is lang niet zo erg als Kensington imoquote:Op zondag 29 december 2024 22:33 schreef LTVDK het volgende:
Oh dat is helemaal bagger inderdaadquote:Op zondag 29 december 2024 22:33 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Probleem is dat dit appartement alleen een oude warmtepomp heeft.
Onder de 5 graden valt die regelmatig uit omdat de compressor te koud is, en door de geen isolatie hou je niet bepaald warmte vast
Ik ben het hier eigenlijk wel mee eensquote:Op zondag 29 december 2024 22:33 schreef LTVDK het volgende:
Oprechte vraag van iemand voor wie Adele liedjes inwisselbaar zijn. Waarom raakt dit nummer je zo?quote:
quote:Op zondag 29 december 2024 22:32 schreef Evenstar het volgende:
Hoeveel Adele krijgen wij nog man man man
Nee komt omdat Adele nog wel kan zingen in tegenstelling tot Kensingtonquote:Op zondag 29 december 2024 22:34 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ze is lang niet zo erg als Kensington imo
Uhquote:Op zondag 29 december 2024 22:32 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hey Jude en Don't You Forget About Me zijn er een heel eind mee gekomen.
Ik vind bijna alles wat Adele uitbrengt puur goud, maar bij deze word ik altijd extra melancholischquote:Op zondag 29 december 2024 22:33 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Blijft lastig voor de stellen dat er voor het grote publiek nog 7 betere Adeles zijn![]()
Adele van haar debuut was het allerpuurst
Ah zijn partner is er (gelukkig) nog wel, dan maakt het inderdaad lastiger te herkennen. Want daar zie je vaak toch wel dat de partner het verhuld om de ander zolang mogelijk thuis te houden. Was ook zo met mijn oma en dementerende opa 25 jaar terug.quote:Op zondag 29 december 2024 22:31 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Denk dat op die punten eigenlijk maar eentje echt definitief ja kan zeggen, maar dat doet ie al langer
4e punt is wat lastiger, aangezien mijn stiefma nog een stuk jonger is, en daarmee misschien ook dat aspect verhult.
Nu is het wel zo dat hij graag tuiniert, en dat gaat nog prima.
Zal dit lijstje in gedachte houden, denk dat het wel een mooie houvast geeft
Stiefma werkt overigens in een verzorgingstehuis voor bejaarden, dus die zou het misschien ook wel opvallen.
Met lalalaquote:
Als ze heel hoog gaat zingen vind ik het echt niet mooi, zoals in Someone Like You. Deze is wel oké.quote:Op zondag 29 december 2024 22:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee komt omdat Adele nog wel kan zingen in tegenstelling tot Kensington
Een lekker delletje, strak in het velletjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |