1 dag per jaar nooit en 364 dagen per jaar zelden?quote:Op zondag 29 december 2024 22:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik drink zelden of nooit, dus nee
Zeker. En kanker wordt steeds beter te behandelen. Een tante van mij heeft ook kanker, maar die heeft met allerlei relatief nieuwe behandelingen ondanks uitzaaiingen nu toch wonderwel een goede prognose.quote:Op zondag 29 december 2024 22:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja vind ik wel. Kanker is ook vreselijk, maar dan ben je nog jezelf. Bij dementie raak je steeds meer jezelf kwijt. Dat is vooral voor de naasten verschrikkelijk om te zien. Mijn vader had progressieve dementie en was al vrij snel zichzelf niet meer. Het was alleen nog een omhulsel als het ware.
En wat dacht je van Biden?quote:Op zondag 29 december 2024 22:13 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Clinton piept en kraakt ook, las ik onlangs
Nee, pas 2,5 jaar. Had zowel mijn moeder als mijn dochter meer tijd met elkaar gegund (ook enige kleinkind, want heb geen broers of zussen).quote:Op zondag 29 december 2024 22:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is dan inderdaad wel dubbel. Voor hen is dat ook nog lastiger te begrijpen (of ze moet al een stuk ouder zijn).
Hahaha ja het lijkt zo hè.quote:Op zondag 29 december 2024 22:14 schreef ShinyStar het volgende:
[..]
Ozzy Osbourne is onsterfelijk geworden na die vleermuis beet.
Dit kabbelt als een ruige rivierquote:Op zondag 29 december 2024 22:13 schreef Evenstar het volgende:
Dit kabbelt ook behoorlijk maar kabbelt wel echt vies goed
We beantwoorden uw vraag binnen 24uur. Bedankt voor uw geduldquote:
Dat is het ook, goed en saai tegelijkquote:Op zondag 29 december 2024 22:14 schreef TheVulture het volgende:
Vorig jaar live gezien in Antwerpen, en toch vond ik het goed en saai tegelijk
Goedenavond trouwens
Ja dat triggert me gelukkig niet. Ook niet bij het zien van drank. Het is als ik die buzz weer krijg van het drinken dat het gevaarlijk wordt. Dus er gewoon van afblijven helpt prima.quote:Op zondag 29 december 2024 22:14 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ik denk op zich dat het wel goed is dat je het doet, toont dat je jezelf accountable houdt.
Kan me ook voorstellen dat het hier makkelijker is om te delen omdat we eigenlijk allemaal 'vreemden' voor elkaar zijn, dus dan is er ook niet echt een persoonlijk vooroordeel.
Van wat ik zo van je hoor denk ik oprecht dat je het netjes doet hoor
Zeker zo in de context van dit topic waar een hele hoop lui constant het over drinken hebben.
ZE is geen oud-president Hans.quote:Op zondag 29 december 2024 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Al toen ze verloor in 2016.
En wij proberen een serieus gesprek te voeren in ABN. Stik in je fucking ABBA, was je al jaren kotsbeu maar nu ben ik écht finaal klaar met je gedram en gezeik. Rot op.quote:Op zondag 29 december 2024 22:14 schreef mario390 het volgende:
[..]
je bent zielig,ik vraag nur wegen abba
Ja klinkt wel lekkerquote:Op zondag 29 december 2024 22:14 schreef LTVDK het volgende:
Maar ben je al aan het genieten hiervan @:essnhills
Als die paardenlul er niet doorheen gaat lopen kakelen danquote:Op zondag 29 december 2024 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit outrootje zo is wel voor de connaisseur
Hey ouwe zuipschuit.quote:
Dit ja.quote:Op zondag 29 december 2024 22:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja vind ik wel. Kanker is ook vreselijk, maar dan ben je nog jezelf. Bij dementie raak je steeds meer jezelf kwijt. Dat is vooral voor de naasten verschrikkelijk om te zien. Mijn vader had progressieve dementie en was al vrij snel zichzelf niet meer. Het was alleen nog een omhulsel als het ware.
Ik spreek namens iedereen als ik zeg dat ik blij ben dat jij er nog bentquote:Op zondag 29 december 2024 22:12 schreef ok01 het volgende:
Stemplaat![]()
Tevens mijn depressie anthem. Had op dat gebied een nogal zwaar jaar achter de rug. Kwam zelf even op het punt dat ik niet dacht er nu nog te zijn. Maar ben er nog wel.
En daar ben ik nu best wel tevreden mee
Dat is dan wel zuur (heel zacht uitgedrukt ja). Dat is juist een hele speciale band, die tussen grootouder en kleinkind.quote:Op zondag 29 december 2024 22:15 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Nee, pas 2,5 jaar. Had zowel mijn moeder als mijn dochter meer tijd met elkaar gegund (ook enige kleinkind, want heb geen broers of zussen).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |