Wat deed jij in die tijd met Ron?quote:Op zondag 29 december 2024 21:46 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Weet je hoeveel ik al gedronken heb?
Ronreizen met een rugzak. Backpacken
Die zijn ook mooi. Wel loeidruk toen wij er waren.quote:Op zondag 29 december 2024 21:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik vond de grotten van Postojna in Slovenie erg mooi. Maar er schijnen nog mooiere grotten te zijn daar
Geen ideequote:
Het wordt op Sky gedraaidquote:
Ik vond zelf Maribor en Tolmin erg mooi. Ljubljana ook wel maar ik heb toch wat liever met die kleinere plekken in de bergen.quote:Op zondag 29 december 2024 21:46 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Absoluut! Ben er zelf nu 4 keer geweest, o.a. in Ljubljana, Kranj, Bled en Postojna. De zuidoostelijke hoek ken ik nog niet, dus die moet ik nog eens checken
Die staat idd ook nog op mijn verlanglijstje.quote:Op zondag 29 december 2024 21:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
De (kleine) kust is ook een aanrader. Piran
Aaah. That makes more sensequote:Op zondag 29 december 2024 21:46 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Weet je hoeveel ik al gedronken heb?
Ronreizen met een rugzak. Backpacken
Alles van Bruce staat minstens 2000 plaatsen te hoog. D'ruit met die zooi.quote:Op zondag 29 december 2024 21:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit staat echt belachelijk hoog. Boven een klassieker als Born in the USA. Echt belachelijk.
Ik heb in Gorinchem gewoond..quote:Op zondag 29 december 2024 21:48 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Zeker. Naast de slushpuppie machine die de hele nacht aansloeg
Eschergod.quote:
Ik was er in oktober en moest nog een mondkapje dragenquote:Op zondag 29 december 2024 21:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die zijn ook mooi. Wel loeidruk toen wij er waren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |