Een vetlaag kweken om minder te hoeven stoken, briljantquote:Op zondag 29 december 2024 20:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben muffins vergeten net, geen flex
dan kan die flexen met grotere zwembandjes dan @bitterbalquote:Op zondag 29 december 2024 20:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Een vetlaag kweken om minder te hoeven stoken, briljant
Dat zijn wel flinke badjes.. wordt heel wat muffins eten.quote:Op zondag 29 december 2024 20:43 schreef mschol het volgende:
[..]
dan kan die flexen met grotere zwembandjes dan @:bitterbal
lukt hem welquote:Op zondag 29 december 2024 20:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat zijn wel flinke badjes.. wordt heel wat muffins eten.
[ afbeelding ]
De sportschool is ooit makkelijk gegaan ?quote:Op zondag 29 december 2024 20:46 schreef mschol het volgende:
[..]
lukt hem wel
zeker nu de sportschool moeilijk gaat
Denk dat hij er later een boek over gaat schrijven "mijn strijd".quote:Op zondag 29 december 2024 20:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De sportschool is ooit makkelijk gegaan ?
dat leek hij wel te suggererenquote:Op zondag 29 december 2024 20:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De sportschool is ooit makkelijk gegaan ?
SOWquote:Op zondag 29 december 2024 20:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat hij er later een boek over gaat schrijven "mijn strijd".
Over zijn donkere dagen (de buren hadden het licht uit)quote:Op zondag 29 december 2024 20:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat hij er later een boek over gaat schrijven "mijn strijd".
Pathé heeft bijna alles dat er is, onmogelijk ditquote:Op zondag 29 december 2024 20:52 schreef mschol het volgende:
pathe thuis heeft ook niks echt intressants om te kijken
Ik zou hetzelfde als schol kunnen zeggen.quote:Op zondag 29 december 2024 20:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Pathé heeft bijna alles dat er is, onmogelijk dit
toch is het zo.. niks klinkt of ziet er intressant uitquote:Op zondag 29 december 2024 20:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Pathé heeft bijna alles dat er is, onmogelijk dit
https://www.pathe.nl/film(...)d-reckoning-part-onequote:Op zondag 29 december 2024 20:55 schreef mschol het volgende:
[..]
toch is het zo.. niks klinkt of ziet er intressant uit
mehquote:Op zondag 29 december 2024 21:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
https://www.pathe.nl/film(...)d-reckoning-part-one
een nare buitenkant kan toch een mooie binnenkant hebbenquote:Op zondag 29 december 2024 20:55 schreef mschol het volgende:
[..]
toch is het zo.. niks klinkt of ziet er intressant uit
dat kijk je alleen met kerst met de fam ofzo, als je 2-3 dagen met elkaar opgescheept zit.quote:Op zondag 29 december 2024 21:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
https://www.pathe-thuis.nl/film/11431/home-alone
Dat is met kerst ook altijd wel op TV.quote:Op zondag 29 december 2024 21:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Begint inmiddels net zo'n traditie te worden als gehuil over vuurwerk.quote:Op zondag 29 december 2024 21:12 schreef Haags het volgende:
[ x ]
@:liesje1979 ik denk dat je met 99% zekerheid kan zeggen dat die stapels morgen al aan gaan.
Klopt.quote:Op zondag 29 december 2024 21:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Begint inmiddels net zo'n traditie te worden als gehuil over vuurwerk.
hoop voor je dat het niet zo chaos zal zijn als een paar jaar terugquote:Op zondag 29 december 2024 21:12 schreef Haags het volgende:
[ x ]
@:liesje1979 ik denk dat je met 99% zekerheid kan zeggen dat die stapels morgen al aan gaan.
Yes las het net op Tg. Leuk!quote:Op zondag 29 december 2024 21:12 schreef Haags het volgende:
[ x ]
Ik ben er nog nooit geweest, zal er niet wakker van liggen.quote:Op zondag 29 december 2024 21:14 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
hoop voor je dat het niet zo chaos zal zijn als een paar jaar terug
Gewoon even morgen met je dochter gaan kijken, vindt ze vast tof.quote:Op zondag 29 december 2024 21:15 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik ben er nog nooit geweest, zal er niet wakker van liggen.
ja home ben ik wel alonequote:Op zondag 29 december 2024 21:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
jij bent ook niet gemakkelijk zoet te krijgen he jongquote:Op zondag 29 december 2024 21:19 schreef mschol het volgende:
nu via alternatieve kanalen indy aangezet maar merk al dat ook deze me niet echt kan boeien, zi5 hier op fok via mn telefoon terwijl film speelt
niet meer neequote:Op zondag 29 december 2024 21:19 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
jij bent ook niet gemakkelijk zoet te krijgen he jong
Wat een treurnis.quote:Op zondag 29 december 2024 21:29 schreef Nattekat het volgende:
https://www.ledlampshopxl.nl/500w-led-bouwlamp.html
Dit ding is 10x feller dan het lichtpaneel dat ik in m'n keuken heb hangen. Met zo'n lamp heb je geen mooi weer meer nodig
gefabriceerd kunstlicht is toch wel anders hoor, maar allicht dat het helpt met een extra vitaminie pilquote:Op zondag 29 december 2024 21:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, juist niet, je hebt geen last meer van daglichttekort
Gefabriceerd kunstlicht is wel een beproefde methode tegen winterdepressie.quote:Op zondag 29 december 2024 21:31 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
gefabriceerd kunstlicht is toch wel anders hoor, maar allicht dat het helpt met een extra vitaminie pil
een rug voor een lampjequote:Op zondag 29 december 2024 21:29 schreef Nattekat het volgende:
Dit ding is 10x feller dan het lichtpaneel dat ik in m'n keuken heb hangen. Met zo'n lamp heb je geen mooi weer meer nodig
quote:Op zondag 29 december 2024 21:29 schreef Nattekat het volgende:
das waar ja. Moet ik ook nodig aanquote:Op zondag 29 december 2024 21:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gefabriceerd kunstlicht is wel een beproefde methode tegen winterdepressie.
Niet eensquote:Op zondag 29 december 2024 21:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Krijg je er ook een gratis zonnebril bij dan?.
Ik pas volgende week dinsdag weerquote:Op zondag 29 december 2024 22:26 schreef liesje1979 het volgende:
Moeten jullie allemaal morgen ook weer werken?
Ik wel maar alleen maandag en donderdag.
maandag dinsdag en donderdagquote:Op zondag 29 december 2024 22:26 schreef liesje1979 het volgende:
Maandag en dinsdag, en heb donderdag en vrijdag toch maar vrij genomen.quote:Op zondag 29 december 2024 22:26 schreef liesje1979 het volgende:
Verplicht vrijquote:Op zondag 29 december 2024 22:26 schreef liesje1979 het volgende:
Nee, volgende jaar pas weerquote:Op zondag 29 december 2024 22:26 schreef liesje1979 het volgende:
Idemquote:Op zondag 29 december 2024 22:28 schreef mschol het volgende:
[..]
maandag dinsdag en donderdag![]()
liever gewoon nog een week vrij gehad
Oh dat zou jammer zijn, waarom gaat het niet door?quote:Op zondag 29 december 2024 22:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik moet nog even bekijken of ik de 2e of 3e weer ga beginnen. Zou eigenlijk paar dagen richting zee gaan maar dat valt misschien beetje in het water.
Een ziekequote:Op zondag 29 december 2024 22:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh dat zou jammer zijn, waarom gaat het niet door?
Niet dat ik weet?quote:Op zondag 29 december 2024 20:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zal vast heel erudiet zijn geweest
@:uitstraling heb je nu gelijk een ban?
Ah. Nou ja misschien op tijd weer beter.quote:Op zondag 29 december 2024 22:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een zieke
Dus moeten morgen even kijken wat we ermee gaan doen.
Die kun je ook nog makkelijk kijken als je de helft van je hersenen kwijt bent na een zwaar auto-ongeluk.quote:
Je hebt m dus al gezien?quote:Op zondag 29 december 2024 22:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die kun je ook nog makkelijk kijken als je de helft van je hersenen kwijt bent na een zwaar auto-ongeluk.
Ja, even kijken wat het gaat worden. Anders ga ik hier wel iets bedenken.quote:Op zondag 29 december 2024 22:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ah. Nou ja misschien op tijd weer beter.
Hups hups gewoon werken, bij ons hebben we juist geen verlof rond en op deze dagen.quote:Op zondag 29 december 2024 22:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja, even kijken wat het gaat worden. Anders ga ik hier wel iets bedenken.
Vanavond valt gelukkig wel mee qua vuurwerk dus hond ligt lekker rustig te tukken.
Heb tijdens de kerstdagen al paar uur mogen werken. Nu is het gelukkig rustigquote:Op zondag 29 december 2024 22:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hups hups gewoon werken, bij ons hebben we juist geen verlof rond en op deze dagen.
We regelen wat extra failsafes en voorzorgsmaatregelen in en dat was het wel.
Ja hier ook gelukkig, kan ieder moment klappen en veranderen natuurlijk maar de seinen en voortekens staan op groen voor nu.quote:Op zondag 29 december 2024 22:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb tijdens de kerstdagen al paar uur mogen werken. Nu is het gelukkig rustig
Hier gaan eigenlijk altijd dezelfde dingen mis; en dan neemt men daarna niet echt de tijd om het op te lossen. Achja, houd me wel van de straat.quote:Op zondag 29 december 2024 22:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja hier ook gelukkig, kan ieder moment klappen en veranderen natuurlijk maar de seinen en voortekens staan op groen voor nu.
Vond hem ook wel vermakelijk jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op zondag 29 december 2024 23:11 schreef Ama het volgende:
Nu even iets leuks kijken. Eerste drie zakjes van mijn LEGO set is af.Zoooo, echt knap hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag verwijderen
Komende week is voor mij eigenlijk al een normale werkweek. Alleen op 1 januari vrij, maar ik ben sws altijd al op woensdag vrijquote:Op zondag 29 december 2024 22:26 schreef liesje1979 het volgende:
Ja ik had natuurlijk ook gewoon net als jou iets kunnen verzinnen en dan hier zeggen maar na nee ik schaam mij niet voor wat ik doe.quote:
misschien morgen eens naar kijkenquote:Op zondag 29 december 2024 23:44 schreef liesje1979 het volgende:
WKN / Voorspel hier het weer van januari 2025 (gemeten in de Bilt)
Doen jullie mee? Gewoon het lijstje kopieren en de getallen wat aanpassen. Zo heb ik het ook gedaan.
Gedaanquote:Op zondag 29 december 2024 23:44 schreef liesje1979 het volgende:
WKN / Voorspel hier het weer van januari 2025 (gemeten in de Bilt)
Doen jullie mee? Gewoon het lijstje kopieren en de getallen wat aanpassen. Zo heb ik het ook gedaan.
quote:Op zondag 29 december 2024 20:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat zijn wel flinke badjes.. wordt heel wat muffins eten.
[ afbeelding ]
Ja ben nog in het Top2000 topic te vinden.quote:
dan lekker thuis blijven.quote:Op maandag 30 december 2024 04:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja ben nog in het Top2000 topic te vinden.![]()
Vriendin vroeg nog of ik mee uit ging naar de Trut maar ik kwam thuis om me om te kleden en merkte toen dat ik helemaal gesloopt ben
Top 2000. Happy new year van ABBA was al op de radio. En dat is altijd nummer 0.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |