of je zorgt voor goede ventillatie en eventueel gesloten keukendeurquote:
oliebollen of appelbegneitsquote:Op maandag 30 december 2024 07:08 schreef bitterbal het volgende:
K heb net drie kwartier baantjes gezwommen en nu aan het frituren
In zee?quote:Op maandag 30 december 2024 07:08 schreef bitterbal het volgende:
K heb net drie kwartier baantjes gezwommen en nu aan het frituren
Ja als jullie het allemaal beter weten dan stop ik ermee hoorquote:Op maandag 30 december 2024 07:17 schreef mschol het volgende:
[..]
of je zorgt voor goede ventillatie en eventueel gesloten keukendeur
nog 1 dagquote:Op maandag 30 december 2024 07:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja als jullie het allemaal beter weten dan stop ik ermee hoor
Nee zwembad. Zee durf ik niet zo. Sommige stranden is de stroming te sterk. Gisteren iemand vermist geraakt en ze hebben al meerdere mensen moeten redde.quote:
Liefst eentje waar we lekker veel commentaar op kunnen geven, want dat is inmiddels toch wel traditiequote:Op maandag 30 december 2024 07:44 schreef mschol het volgende:
[..]
nog 1 dag
wat voor kalender volgend jaar?
Hue hue?quote:Op maandag 30 december 2024 08:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
Beetje vroeg opstaan zo op een vrije dag; en de verplichting van de dag ook alweer gehad dus kan zodra het licht is even met de hond op pad
Iets positiefs.quote:Op maandag 30 december 2024 07:44 schreef mschol het volgende:
[..]
nog 1 dag
wat voor kalender volgend jaar?
O nee, doe maar nietquote:Op maandag 30 december 2024 07:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee zwembad. Zee durf ik niet zo. Sommige stranden is de stroming te sterk. Gisteren iemand vermist geraakt en ze hebben al meerdere mensen moeten redde.
Ga de hele dag in mijn korte broek naar die stream kijken. Even de verwarming op 26 zetten.quote:Op maandag 30 december 2024 08:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kijk maar
Bekijk deze YouTube-video
lijkt mee te vallen maar de stroming is echt onwijs sterk
touw om je middel, touw om die palmbomen en gaanquote:Op maandag 30 december 2024 08:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kijk maar
dat heeft nog niemand geprobeerd :pquote:Op maandag 30 december 2024 08:36 schreef mschol het volgende:
[..]
touw om je middel, touw om die palmbomen en gaan?
Er zwemmen tientallen mensen in zee.quote:Op maandag 30 december 2024 08:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kijk maar
Lekker man.quote:Op maandag 30 december 2024 08:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kijk maar
Wel mooi hoorquote:Op maandag 30 december 2024 08:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kijk maar
Doe mij toch maar Kijkduinquote:Op maandag 30 december 2024 08:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kijk maar
ja en elke dag worden er mensen gered die niet meer terug kunnen komen. Vandaag in phuket ook al 2 mensen verdronkenquote:Op maandag 30 december 2024 08:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er zwemmen tientallen mensen in zee.
Altijd met de kust meezwemmen in plaats van ernaartoe als je in een aflandige stroomversnelling komt en dan op je gemakje een bochtje terug maken zodra de kracht van de stroming afneemt.quote:Op maandag 30 december 2024 08:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja en elke dag worden er mensen gered die niet meer terug kunnen komen. Vandaag in phuket ook al 2 mensen verdronken
ik blijf er wel gewoon uitquote:Op maandag 30 december 2024 08:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Altijd met de kust meezwemmen in plaats van ernaartoe als je in een aflandige stroomversnelling komt en dan op je gemakje een bochtje terug maken zodra de kracht van de stroming afneemt.
Klopt.quote:Op maandag 30 december 2024 08:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Altijd met de kust meezwemmen in plaats van ernaartoe als je in een aflandige stroomversnelling komt en dan op je gemakje een bochtje terug maken zodra de kracht van de stroming afneemt.
Ja zeker daar bij jullie aan de kust, rustig blijven en meezwemmen met de stroom.quote:Op maandag 30 december 2024 09:00 schreef Haags het volgende:
[..]
Klopt.
Heel veel mensen raken in paniek, wat ook best wel logisch is.
Kom je aan wal, staan ze aan een pangoline te likken en spreken ze Chinees.quote:Op maandag 30 december 2024 08:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zag eens ergens op een strand een bord staan waarbij dat met een illustratie weergegeven werd. In de VS waarschijnlijk. Vond dat helemaal geen slecht idee, om die borden op meerdere plekken op het strand neer te zetten.quote:Op maandag 30 december 2024 08:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Rode vlag.quote:Op maandag 30 december 2024 08:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kijk maar
Meteen voor 50 euro aan Babi Pangang bestellen.quote:Op maandag 30 december 2024 09:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kom je aan wal, staan ze aan een pangoline te likken en spreken ze Chinees.
O ja, moet de was nog opvouwen.quote:Op maandag 30 december 2024 09:14 schreef bitterbal het volgende:
moet de was gaan doen maar helemaal geen zin
Kleine Thai een tientje geven.quote:Op maandag 30 december 2024 09:14 schreef bitterbal het volgende:
moet de was gaan doen maar helemaal geen zin
Nee doe het gewoon zelf. Wacht nu op een beschikbare wasmachinequote:Op maandag 30 december 2024 09:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kleine Thai een tientje geven.
Waarschijnlijk was het gewoon niet te hachelenquote:Op maandag 30 december 2024 09:35 schreef CherryLips het volgende:
Ik was even getriggered door een bericht van iemand over het kerstdiner op de basisschool, dat alles ongezond was terwijl niemand haar bananenbrood had aangeraakt. Dikke plakken bananenbrood met tarwemeel dus glutenvrij (gezond ja?) en dadels voor de zoetigheid. Supergezond
Ik kan een halve dag teren op zo'n plak.quote:Op maandag 30 december 2024 09:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarschijnlijk was het gewoon niet te hachelen
Als die lekker is welquote:Op maandag 30 december 2024 09:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan een halve dag teren op zo'n plak.
Het is kerst, laat die kinderen zich lekker volproppen met iets waar ze wél zin in hebbenquote:Op maandag 30 december 2024 09:35 schreef CherryLips het volgende:
Ik was even getriggered door een bericht van iemand over het kerstdiner op de basisschool, dat alles ongezond was terwijl niemand haar bananenbrood had aangeraakt. Dikke plakken bananenbrood met tarwemeel dus glutenvrij (gezond ja?) en dadels voor de zoetigheid. Supergezond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |