quote:Op zondag 29 december 2024 23:11 schreef Ama het volgende:
Nu even iets leuks kijken. Eerste drie zakjes van mijn LEGO set is af.Zoooo, echt knap hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag verwijderen
Komende week is voor mij eigenlijk al een normale werkweek. Alleen op 1 januari vrij, maar ik ben sws altijd al op woensdag vrijquote:Op zondag 29 december 2024 22:26 schreef liesje1979 het volgende:
Moeten jullie allemaal morgen ook weer werken?
Ik wel maar alleen maandag en donderdag.
Ja ik had natuurlijk ook gewoon net als jou iets kunnen verzinnen en dan hier zeggen maar na nee ik schaam mij niet voor wat ik doe.quote:
misschien morgen eens naar kijkenquote:Op zondag 29 december 2024 23:44 schreef liesje1979 het volgende:
WKN / Voorspel hier het weer van januari 2025 (gemeten in de Bilt)
Doen jullie mee? Gewoon het lijstje kopieren en de getallen wat aanpassen. Zo heb ik het ook gedaan.
Gedaanquote:Op zondag 29 december 2024 23:44 schreef liesje1979 het volgende:
WKN / Voorspel hier het weer van januari 2025 (gemeten in de Bilt)
Doen jullie mee? Gewoon het lijstje kopieren en de getallen wat aanpassen. Zo heb ik het ook gedaan.
quote:Op zondag 29 december 2024 20:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat zijn wel flinke badjes.. wordt heel wat muffins eten.
[ afbeelding ]
Ja ben nog in het Top2000 topic te vinden.quote:
dan lekker thuis blijven.quote:Op maandag 30 december 2024 04:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja ben nog in het Top2000 topic te vinden.![]()
Vriendin vroeg nog of ik mee uit ging naar de Trut maar ik kwam thuis om me om te kleden en merkte toen dat ik helemaal gesloopt ben
Top 2000. Happy new year van ABBA was al op de radio. En dat is altijd nummer 0.quote:
of je zorgt voor goede ventillatie en eventueel gesloten keukendeurquote:
oliebollen of appelbegneitsquote:Op maandag 30 december 2024 07:08 schreef bitterbal het volgende:
K heb net drie kwartier baantjes gezwommen en nu aan het frituren
In zee?quote:Op maandag 30 december 2024 07:08 schreef bitterbal het volgende:
K heb net drie kwartier baantjes gezwommen en nu aan het frituren
Ja als jullie het allemaal beter weten dan stop ik ermee hoorquote:Op maandag 30 december 2024 07:17 schreef mschol het volgende:
[..]
of je zorgt voor goede ventillatie en eventueel gesloten keukendeur
nog 1 dagquote:Op maandag 30 december 2024 07:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja als jullie het allemaal beter weten dan stop ik ermee hoor
Nee zwembad. Zee durf ik niet zo. Sommige stranden is de stroming te sterk. Gisteren iemand vermist geraakt en ze hebben al meerdere mensen moeten redde.quote:
Liefst eentje waar we lekker veel commentaar op kunnen geven, want dat is inmiddels toch wel traditiequote:Op maandag 30 december 2024 07:44 schreef mschol het volgende:
[..]
nog 1 dag
wat voor kalender volgend jaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |