Maandag en dinsdag, en heb donderdag en vrijdag toch maar vrij genomen.quote:Op zondag 29 december 2024 22:26 schreef liesje1979 het volgende:
Moeten jullie allemaal morgen ook weer werken?
Ik wel maar alleen maandag en donderdag.
Verplicht vrijquote:Op zondag 29 december 2024 22:26 schreef liesje1979 het volgende:
Nee, volgende jaar pas weerquote:Op zondag 29 december 2024 22:26 schreef liesje1979 het volgende:
Idemquote:Op zondag 29 december 2024 22:28 schreef mschol het volgende:
[..]
maandag dinsdag en donderdag![]()
liever gewoon nog een week vrij gehad
Oh dat zou jammer zijn, waarom gaat het niet door?quote:Op zondag 29 december 2024 22:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik moet nog even bekijken of ik de 2e of 3e weer ga beginnen. Zou eigenlijk paar dagen richting zee gaan maar dat valt misschien beetje in het water.
Een ziekequote:Op zondag 29 december 2024 22:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh dat zou jammer zijn, waarom gaat het niet door?
Niet dat ik weet?quote:Op zondag 29 december 2024 20:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zal vast heel erudiet zijn geweest
@:uitstraling heb je nu gelijk een ban?
Ah. Nou ja misschien op tijd weer beter.quote:Op zondag 29 december 2024 22:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een zieke
Dus moeten morgen even kijken wat we ermee gaan doen.
Die kun je ook nog makkelijk kijken als je de helft van je hersenen kwijt bent na een zwaar auto-ongeluk.quote:
Je hebt m dus al gezien?quote:Op zondag 29 december 2024 22:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die kun je ook nog makkelijk kijken als je de helft van je hersenen kwijt bent na een zwaar auto-ongeluk.
Ja, even kijken wat het gaat worden. Anders ga ik hier wel iets bedenken.quote:Op zondag 29 december 2024 22:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ah. Nou ja misschien op tijd weer beter.
Hups hups gewoon werken, bij ons hebben we juist geen verlof rond en op deze dagen.quote:Op zondag 29 december 2024 22:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja, even kijken wat het gaat worden. Anders ga ik hier wel iets bedenken.
Vanavond valt gelukkig wel mee qua vuurwerk dus hond ligt lekker rustig te tukken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |