SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ronde 1:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ronde 2 - Laatste 64SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ronde 3 - Laatste 32SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ronde 4 - Achtste finales
Tot de 7, met 2 verschil.
1. James Wade - Wayne Mardle 4-7
2. Bob Anderson - Ronnie Baxter 1-7
3. Mervyn King - Michael Smith 7-4
4. Phil Taylor - Dennis Priestley 7-5
5. Richie Burnett - Ted Hankey 4-7
6. Co Stompé - Raymond van Barneveld 5-7
7. Peter Manley - Steve Beaton 1-7
8. Andy Fordham - Terry Jenkins 7-2
[ Bericht 0% gewijzigd door Slobeend op 02-01-2025 22:55:54 ]![]()
24.Co Stompé - Jonny Clayton 4-1Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
24.Co Stompé - Jonny Clayton 5-1Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
26.Stephen Bunting - Dennis Priestley 0-5
27.Steve Beaton - Bobby George 1-0Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok![]()
27.Steve Beaton - Bobby George 4-2Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.![]()
29.Wessel Nijman - Peter Manley 0-3Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
30.Phil Taylor - Wayne Jones 3-0Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
31.Anastasia Dobromyslova - Colin Monk 2-0Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
31.Anastasia Dobromyslova - Colin Monk 4-1
Niet alleen met je pik stemmen mensenHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
32.Gary Anderson - John Lowe 5-2Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Livestream?quote:Op maandag 30 december 2024 12:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
En dat was ronde 2 alweer. Ik ga meteen loten![]()
Ronde 3: we gaan tot de 6, en ook weer met 2 verschil
1. John Boy Walton -Steve Beaton
2. Francis Hoenselaar - James Wade
3. Phil Taylor -Gary Anderson
4.Dirk van Duijvenbode - Ted Hankey
5.Ronnie Baxter - Leighton Rees
6. Anastasia Dobromyslova - Michael Smith
7. Terry Jenkins - Richard Veenstra
8. Raymond van Barneveld - Roland Scholten
9. Vincent van der Voort - Dennis Priestley
10. Ross Smith - Richie Burnett
11. Mike Gregory - Wayne Mardle
12. Bob Anderson - Andy Hamilton
13. Robbie Green - Co Stompé
14. Ricky Evans - Peter Manley
15. Andy Fordham - Paul Lim
16. Mervyn King - Daryl Fitton
Game on!
1. John Boy Walton -Steve BeatonHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
Je mag niet zien hoe ik mn balletjes opwarm in de magnetronquote:Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Ronde 3 graag in de OPquote:Op maandag 30 december 2024 13:28 schreef Evangelion het volgende:
Dit gaat een pijnlijke ronde worden![]()
![]()
1. John Boy Walton -Steve Beaton 0-5Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
1. John Boy Walton -Steve Beaton 0-6
2. Francis Hoenselaar - James Wade 0-1Steun het Kiva Fok! team!
2. Francis Hoenselaar - James Wade 4-4Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
3. Phil Taylor -Gary Anderson 2-4Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
3. Phil Taylor -Gary Anderson 7-5
4.Dirk van Duijvenbode - Ted Hankey 0-1
(commentaar dat hij nu geeft op WK darts op het moment van het aanmaken van deze forumpost, zorgt voor zijn 0-1 achterstand)Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Het is tot 6quote:Op maandag 30 december 2024 22:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
4.Dirk van Duijvenbode - Ted Hankey 1-5
5.Ronnie Baxter - Leighton Rees 1-0
Jij bent af![]()
5.Ronnie Baxter - Leighton Rees 5-0Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
5.Ronnie Baxter - Leighton Rees 6-0
6. Anastasia Dobromyslova - Michael Smith 0-1Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
6. Anastasia Dobromyslova - Michael Smith 0-6
7. Terry Jenkins - Richard Veenstra 1-0Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
8. Raymond van Barneveld - Roland Scholten 1-3Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
quote:Op dinsdag 31 december 2024 12:15 schreef Kopiko het volgende:
8. Raymond van Barneveld - Roland Scholten 0-1quote:Op dinsdag 31 december 2024 12:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
8. Raymond van Barneveld - Roland Scholten 0-2Dit kan niet jongensquote:Op dinsdag 31 december 2024 12:16 schreef Evangelion het volgende:
8. Raymond van Barneveld - Roland Scholten 0-3.
![]()
8. Raymond van Barneveld - Roland Scholten 4-3
Uiteraard. Kantoorklerk ScholtenHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
Dat Gerrie eruit ligt kan ook niet. DRT is een smakeloos subforum.quote:Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
8. Raymond van Barneveld - Roland Scholten 7-6Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/![]()
8. Raymond van Barneveld - Roland Scholten 8-7Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Max tot de 10. zeg ik bij deze. En dan de eerste die bij de 10 is.quote:Op dinsdag 31 december 2024 13:23 schreef Slobeend het volgende:
Wanneer is het sudden-death, of gaan we oneindig door tot 2 verschil? @:scorpion_17Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
9. Vincent van der Voort - Dennis Priestley 0-5Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
9. Vincent van der Voort - Dennis Priestley 0-6Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/![]()
En?quote:Op dinsdag 31 december 2024 13:35 schreef TweedeKlum het volgende:
9. Vincent van der Voort - Dennis Priestley 0-6What can change the nature of a man?![]()
11. Mike Gregory - Wayne Mardle 0-5Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
12. Bob Anderson - Andy Hamilton 2-0Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
12. Bob Anderson - Andy Hamilton 6-0
Dadelijk moet ik vanmiddag nog gaan loten
Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
14. Ricky Evans - Peter Manley 5-4Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
14. Ricky Evans - Peter Manley 5-5Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
14. Ricky Evans - Peter Manley 7-6Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
15. Andy Fordham - Paul Lim 1-1Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
15. Andy Fordham - Paul Lim 5-2Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
15. Andy Fordham - Paul Lim 5-3Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
16. Mervyn King - Daryl Fitton 1-1Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Loting van de laatste 16 @Scorpion_17quote:Op maandag 30 december 2024 12:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
En dat was ronde 2 alweer. Ik ga meteen lotenSteun het Kiva Fok! team!
@Scorpion_17 zal vanavond of morgen vast online komen. We halen het makkelijk tot de finaledag.quote:Op woensdag 1 januari 2025 18:25 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Iemand anders die de loting wil doen?
@:borisz en @:heywoodu![]()
Ik was vandaag bij familie. Hopelijk straks en anders morgenochtend. Ik neem aan dat jullie je zonder dit spel ook nog wel even vermaken
Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Balletjes zijn weer opgewarmd
Ronde 4: tot de 7, met 2 verschil
1. James Wade - Wayne Mardle
2. Bob Anderson - Ronnie Baxter
3. Mervyn King - Michael Smith
4. Phil Taylor - Dennis Priestley
5. Richie Burnett - Ted Hankey
6. Co Stompé - Raymond van Barneveld
7. Peter Manley - Steve Beaton
8. Andy Fordham - Terry Jenkins
Game on!
1. James Wade - Wayne MardleHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
1. James Wade - Wayne Mardle 4-7
2. Bob Anderson - Ronnie Baxter 0-1Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
2. Bob Anderson - Ronnie Baxter 0-2Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Verrijking van de OP:quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Kopiko op 02-01-2025 11:29:03 ]![]()
4. Phil Taylor - Dennis Priestley 1-3
De vaakstgespeelde Wk-finale bij de PDCHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
4. Phil Taylor - Dennis Priestley 4-5Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Fuck helemaal vergetenquote:Op donderdag 2 januari 2025 13:17 schreef Evangelion het volgende:
Zie nu pas dat Bristow niet mee deedHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
4. Phil Taylor - Dennis Priestley 7-5quote:Op donderdag 2 januari 2025 13:48 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Schande
4. Phil Taylor - Dennis Priestley 6-5
5. Richie Burnett - Ted Hankey 0-1![]()
5. Richie Burnett - Ted Hankey 3-1Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
6. Richie Burnett - Ted Hankey 4-3
Jammer vd vorige. Taylor was een geweldige speler maar lapzwans van een mensHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
6. Co Stompé - Raymond van Barneveld 4-5Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
6. Co Stompé - Raymond van Barneveld 5-6quote:Op donderdag 2 januari 2025 19:44 schreef djkoelkast het volgende:
6. Co Stompé - Raymond van Barneveld 5-5![]()
7. Peter Manley - Steve Beaton 1-3Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
7. Peter Manley - Steve Beaton 1-6Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
8. Andy Fordham - Terry Jenkins 2-0Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
8. Andy Fordham - Terry Jenkins 3-0Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Omdat het geen witte was mag worden
8. Andy Fordham - Terry Jenkins 4-1Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Ronde 5 loting: wederom tot de 7 met 2 verschil
1. Ted Hankey - Wayne Mardle
2. Steve Beaton - Mervyn King
3. Phil Taylor - Ronnie Baxter
4. Andy Fordham - Raymond van Barneveld
Game on!
1. Ted Hankey - Wayne MardleHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
1. Ted Hankey - Wayne Mardle 1-2Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
1. Ted Hankey - Wayne Mardle 1-5Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
1. Ted Hankey - Wayne Mardle 2-7
2. Steve Beaton - Mervyn King 1-0Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
2. Steve Beaton - Mervyn King 3-4Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
Forum Opties Forumhop: Hop naar: