Wansmaak is ook smaak.quote:Op zondag 29 december 2024 19:13 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Stones zijn echt wel een beetje overschatte boomerrock, sorry not sorry.
Deze plaat heeft meer Elanquote:
Ik hoop zelf dat Gimme Shelter dan op 1 komtquote:Op zondag 29 december 2024 19:11 schreef PippenScottie het volgende:
Als Mick Jagger doodgaat, ergens in de 22e eeuw, welk nummer krijgt dan de grootste DAB?
Mijn raam staat nog open vanwege de brandlucht. Wil niet ziek wordenquote:
Ik vind een kindje wel een vreemd dessert.quote:Op zondag 29 december 2024 19:15 schreef Evenstar het volgende:
Zo, ben er weer ... 1.4kg vlees met 3 volwassen en een kindje verder, viesdik, rollend de trap af
Oprecht antwoord: ik vind het geen mooi nummer nee, en dat komt zeker voor een deel door de tekst.quote:Op zondag 29 december 2024 19:15 schreef PippenScottie het volgende:
@:decoaoreste
Oprechte vraag, heb jij moeite met sympathy for the devil?
Die denken dat dit op 1 hoort.quote:Op zondag 29 december 2024 19:15 schreef Isorden het volgende:
Mensen die nu al vuurwerk af lopen te steken hier buiten.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nu pas?quote:Op zondag 29 december 2024 19:15 schreef Isorden het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
smutsigt fettquote:Op zondag 29 december 2024 19:15 schreef Evenstar het volgende:
Zo, ben er weer ... 1.4kg vlees met 3 volwassen en een kindje verder, viesdik, rollend de trap af
Ja of het is code taal voor te hebben geneuktquote:Op zondag 29 december 2024 19:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik vind een kindje wel een vreemd dessert.
Daar had ook The Greatest Show On Earth kunnen staan ipv poprock meukquote:
Doen ze hier al 2 maanden dus vind 29 december vrij laat.quote:Op zondag 29 december 2024 19:15 schreef Isorden het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Was t vlees goed gelukt?quote:Op zondag 29 december 2024 19:15 schreef Evenstar het volgende:
Ik snap jou, want mijn vader staat er ook zo inquote:Op zondag 29 december 2024 19:16 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Oprecht antwoord: ik vind het geen mooi nummer nee, en dat komt zeker voor een deel door de tekst.
Toch niet helemaal eens, Elan is ook botervetquote:Op zondag 29 december 2024 19:16 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Daar had ook The Greatest Show On Earth kunnen staan ipv poprock meuk
Nog steeds vet dat Nightwish er 2x in staat, maar Elan is nou niet echt een top Nightwish nummer laat staan een Top 2000 nummer
Ach met bands als Nightwish ben ik al blij dat ze noteringen hebbenquote:Op zondag 29 december 2024 19:16 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Nog steeds vet dat Nightwish er 2x in staat, maar Elan is nou niet echt een top Nightwish nummer laat staan een Top 2000 nummer
In Scandinavië zitten veel van die black metal bands, is heel gewoon daarquote:Op zondag 29 december 2024 19:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik vind een kindje wel een vreemd dessert.
Wel mee eens hoor. Genoeg materiaal wat ik veel beter vind dan Elan hoorquote:Op zondag 29 december 2024 19:16 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ja! De wat minder dikke randjes waren "well done" en flink kauwen, maar dikste deel (80% van stuk) was echt perfect al zeg ik het zelfquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |