Sympathy For The Devilquote:Op zondag 29 december 2024 19:11 schreef PippenScottie het volgende:
Als Mick Jagger doodgaat, ergens in de 22e eeuw, welk nummer krijgt dan de grootste DAB?
Mothers little helperquote:Op zondag 29 december 2024 19:11 schreef PippenScottie het volgende:
Als Mick Jagger doodgaat, ergens in de 22e eeuw, welk nummer krijgt dan de grootste DAB?
-231 plekken...quote:Op zondag 29 december 2024 19:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik had wel verwacht deze morgen heel vroeg te horen of dat deze in de nacht zou zitten maar dit is echt heel laag voor deze..
afvoeren bij het KCAquote:Op zondag 29 december 2024 19:12 schreef spapaars het volgende:
[..]
Met alles wat hij heeft gesnoven verwacht ik dat in de 23e eeuw.
Stones zijn echt wel een beetje overschatte boomerrock, sorry not sorry.quote:Op zondag 29 december 2024 19:12 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De jeugd van tegenwoordig met hun wansmaak
You and me both.quote:Op zondag 29 december 2024 19:12 schreef Isorden het volgende:
Volgend jaar toch maar weer alle dagen tussen kerst en O&N vrij nemen.
Nog 2 dagen moeten werken is echt niks.
Die staat al vrij hoog.quote:
Dat is bij sowieso al stemplaatgernotquote:Op zondag 29 december 2024 19:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Paint it Black natuurlijk door al die Tour of Duty liefhebbers
Die zijn in de 22e eeuw allemaal al doodquote:Op zondag 29 december 2024 19:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Paint it Black natuurlijk door al die Tour of Duty liefhebbers
Gerapporteerd.quote:Op zondag 29 december 2024 19:13 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Stones zijn echt wel een beetje overschatte boomerrock, sorry not sorry.
Dit is wel dé oijnlijke verrassing van de lijstquote:Op zondag 29 december 2024 19:13 schreef Pino112 het volgende:
Voor het eerst ooit buiten de top 353.
Ik ben 40 jaar jonger dan de band en vind het goede muziek!quote:Op zondag 29 december 2024 19:13 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Deze week is wel altijd FOMO ja.quote:Op zondag 29 december 2024 19:11 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Zeker. Zowel qua samenstelling van de lijst als het 's nachts en anderszins missen van (stem)platen
Smakeloos landquote:Op zondag 29 december 2024 19:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is wel dé oijnlijke verrassing van de lijst
Ze hebben wel aardige nummers hoor, maar dit hoeft toch echt niet op oudjaarsdag, kom opquote:
geen tel last vanquote:
Nee heb er ook niks mee. Maar deze is nog wel primaquote:Op zondag 29 december 2024 19:13 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |