en daarnaast is het totaal niet algemeen van toepassing aangezien dat niet door klanten van andere providers te zien isquote:Op zondag 29 december 2024 18:48 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Als je nu stukken gaat terugkijken mis je toch weer live-beelden. Moet je die vervolgens weer terugkijken...
Ieder zo z'n ding, dat eerste vind ik dan weer niet zo ergquote:Op zondag 29 december 2024 18:48 schreef OscarMopperkont het volgende:
Met wat help van vrienden samen komen
Ik kom liever samen met wat vriendinnen
Allerlaagste wat dit ooit heeft gestaan blijkbaarquote:
Dat is veel te hoog.quote:
oh wist ik nietquote:Op zondag 29 december 2024 18:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Deze artiest heeft ook een lied over Van Gogh gemaakt. Dat vind ik mooier dan dit
ja oke... ik vond het al knap irritant worden elke keer legen... en had een klein busje rooibos er bij gekregen en die was ik af en toe er door aan het gooien bij de prut die over was van het vorige kopje en dat smaakte wel.quote:Op zondag 29 december 2024 18:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Soms een beetje bij, soms nieuwe
Meestal 1 of 2x nieuwe en dan legen
Die denderde nogal omlaag, dus smakeloos Nederland is het daarmee oneens.quote:Op zondag 29 december 2024 18:50 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Hoor wel liever de Sgt. Peppers versie
Ja eens, prima plaatje maar hoeft zeker niet hoger.quote:Op zondag 29 december 2024 18:50 schreef MTheBassman het volgende:
Overigens ben ik hier nooit zo gek van geweest. Dus staat prima hier wmb
ja dat snap ik... tenzij bewustquote:Op zondag 29 december 2024 18:49 schreef essnhills het volgende:
Tenzij andere theesmaak, dan eerst legen natuurlijk
Gecondoleerdquote:Op zondag 29 december 2024 18:50 schreef Paul het volgende:
Joe Cocker is overleden (wist niet meer zeker)
Die gaat er denk ik de komende jaren ook wel 2 of 3 kwijtrakenquote:Op zondag 29 december 2024 18:51 schreef PzKpfw het volgende:
Alweer de laatste van Joe Cocker deze editie..
Jaquote:Op zondag 29 december 2024 18:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja oke... ik vond het al knap irritant worden elke keer legen... en had een klein busje rooibos er bij gekregen en die was ik af en toe er door aan het gooien bij de prut die over was van het vorige kopje en dat smaakte wel.
Thee weggooien is natuurlijk zonde
*schakelt NU de tv inquote:Op zondag 29 december 2024 18:50 schreef MadMaster het volgende:
Vroeger deed Emmely met Caroline Brouwer het programma 'Vrouwen met ballen'.
Maar wat ze nu naast zich heeft staan is de fysieke uitvoering daarvan.
Wie is dat?
Die sidekick heeft aardige jopen jaquote:
ow dus om te zien dat iemand overleden is kun je wel google voor gebruiken maar om te zien wat Don met Vincent van doen heeft is google ineens totaal onbekend voor jequote:Op zondag 29 december 2024 18:50 schreef Paul het volgende:
Joe Cocker is overleden (wist niet meer zeker)
Ik ben er eind deze week, nog tips?quote:Op zondag 29 december 2024 18:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Maastricht is leuk, gezellig en prachtig
Hoe weet je dat die aardig zijn? Ik ken een Joop die helemaal niet zo aardig wasquote:Op zondag 29 december 2024 18:52 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Die sidekick heeft aardige jopen ja
Lijkt mij lekker, maar die bonenmaler hier kan thee niet aan.quote:Op zondag 29 december 2024 18:49 schreef essnhills het volgende:
Tenzij andere theesmaak, dan eerst legen natuurlijk
Trein naar Valkenburgquote:Op zondag 29 december 2024 18:52 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik ben er eind deze week, nog tips?
ja had tussen de middag noodles... dus dat bakje staat nu als afvalbakje naast het prullebakjequote:Op zondag 29 december 2024 18:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Ik heb een bakje erbij staan op tafel waar ik hem af en toe in kan legen
Stadswandeling langs de oude vestingmuren?quote:Op zondag 29 december 2024 18:52 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik ben er eind deze week, nog tips?
Die Franse en You are so beautiful mogen er van best uit.quote:Op zondag 29 december 2024 18:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die gaat er denk ik de komende jaren ook wel 2 of 3 kwijtraken
Internetquote:Op zondag 29 december 2024 18:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoe weet je dat die aardig zijn? Ik ken een Joop die helemaal niet zo aardig was
Ik zie het ja. Nu is Emmely al broekje uit genot maar dit erbij is primaquote:Op zondag 29 december 2024 18:52 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
doe je broek maar weer aanquote:
Waarom zou je thee vermalen?quote:Op zondag 29 december 2024 18:53 schreef spapaars het volgende:
[..]
Lijkt mij lekker, maar die bonenmaler hier kan thee niet aan.
Welke?quote:Op zondag 29 december 2024 18:52 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Dit bedacht ik me net ookquote:Op zondag 29 december 2024 18:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
come together, right now, over me
Rare tekst
misschien heeft spapaars geen zeefje?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |