Dit zijn nog eens decemberwoordenquote:Op zondag 29 december 2024 18:01 schreef ArnieAlberts het volgende:
Bouterse, corrupt zootje. Het feit dat zijn lichaam bij hem thuis werd afgedropt nadat ie dood is zegt genoeg. Die vent heeft zijn laatste jaar nog in luxe kunnen leven. Laffe sukkel.
maar dan is het woordje skik wel lastig dan wordt het dus schikquote:
Het is oprecht een normale buitenlamp van het kaliber stationverlichting.quote:Op zondag 29 december 2024 18:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
zodat je zelf kan genieten van je lampjes
Wat doe je al jaren?quote:
Dat kan ik ook wel, maar ik haak ze gewoonquote:
Limburgsquote:Op zondag 29 december 2024 18:02 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zijn er Nederlandse dialecten waar dat niet voor geldt?
Alles instrumentaal.quote:Op zondag 29 december 2024 18:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vandaag geen stemplaten meer.
Topics mobiel openenquote:
Je kunt ze ook marinerenquote:Op zondag 29 december 2024 18:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat kan ik ook wel, maar ik haak ze gewoon
Stilstaand lijkt me toch net iets makkelijkerquote:
Bij Rowwen Hèze heb ik geen Boer Harms associatie…quote:Op zondag 29 december 2024 18:02 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zijn er Nederlandse dialecten waar dat niet voor geldt?
Het war twelf hoer in novemberquote:
Zonde van al dat haakwerkquote:
Ik beweeg niet zo snel tegenwoordigquote:Op zondag 29 december 2024 18:03 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Stilstaand lijkt me toch net iets makkelijker
Nee, da's meer een lallende alcoholist iddquote:Op zondag 29 december 2024 18:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bij Rowwen Hèze heb ik geen Boer Harms associatie…
Die kunnen goed Duitse Schlagers zingen.quote:Op zondag 29 december 2024 18:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
Limburgs
daar kun je niet eens een mooie tekst in zingen
normaal gesproken welquote:Op zondag 29 december 2024 18:04 schreef Paul het volgende:
zijn er hier mensen die 31 december tot 000 uur gaan luisteren
Grote kans dat ik dan in het topic hier ben jaquote:Op zondag 29 december 2024 18:04 schreef Paul het volgende:
Zeker. Laatste uurtje genotquote:Op zondag 29 december 2024 18:04 schreef Paul het volgende:
Zou best nog eens kunnen. Ligt er een beetje aan wat evt andere mensen in mn huis gaan doen. Either way, mijn O&N plannen waren in duigen gevallen en was te laat om iets nieuws te regelen dus de kans is dit jaar groter voor mijquote:Op zondag 29 december 2024 18:04 schreef Paul het volgende:
oh ja, even vergeten, sorryquote:Op zondag 29 december 2024 18:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik beweeg niet zo snel tegenwoordig
Nope, weinig kansquote:Op zondag 29 december 2024 18:04 schreef Paul het volgende:
Ik heb juist voor het eerst in jaren weer eens plannen met O&Nquote:Op zondag 29 december 2024 18:05 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Zou best nog eens kunnen. Ligt er een beetje aan wat evt andere mensen in mn huis gaan doen. Either way, mijn O&N plannen waren in duigen gevallen en was te laat om iets nieuws te regelen dus de kans is dit jaar groter voor mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |