ow voor mij maakt dat niet zoveel uit. Met warm weer meer dorst, dat dan weer wel.quote:Op zondag 29 december 2024 17:38 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Minder, want dan sta ik bij een optreden en heb ik geen zin om naar het drink-standje te lopen.
Ja nu ligt er wel veel sneeuw voor hem om te rijdenquote:
Nou iddquote:Op zondag 29 december 2024 17:40 schreef peaceman het volgende:
Ik vind dit altijd een opmerkelijk hoge notering voor een hele matige van RHCP
Wat een Godquote:
Leuk voor ergens rond 1900 ofzo jaquote:Op zondag 29 december 2024 17:40 schreef peaceman het volgende:
is het wel een beetje een goed festival om veel optredens mee te pakken, of moet je een stuk van tent a naar tent b lopen? Of overlappen die concerten te veel en dat je dan maar een half concert meepakt?quote:Op zondag 29 december 2024 17:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
ow voor mij maakt dat niet zoveel uit. Met warm weer meer dorst, dat dan weer wel.
Het hey-o zingt makkelijk mee. Ik snap het wel.quote:Op zondag 29 december 2024 17:40 schreef peaceman het volgende:
Ik stap vast bij Chris in de auto.quote:Op zondag 29 december 2024 17:41 schreef Strani het volgende:
Och jongens ik heb nu al zin in de meltdown hier tijdens het volgende liedje
ben allang vergeten wat hier na komtquote:Op zondag 29 december 2024 17:41 schreef Strani het volgende:
Oh God, ik bereid me alvast voor op wat er evt gaat komenquote:Op zondag 29 december 2024 17:41 schreef Strani het volgende:
Het nummer daarna maakt gelukkig veel goed.quote:Op zondag 29 december 2024 17:41 schreef Strani het volgende:
Eens, die is erg goedquote:Op zondag 29 december 2024 17:42 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Het nummer daarna maakt gelukkig veel goed.
Als die er niet stond was ik boodschappen gaan doen
Ik bij voorbaat vast Gert posten..quote:Op zondag 29 december 2024 17:42 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Oh God, ik bereid me alvast voor op wat er evt gaat komen
Dit was vroeger zelfs mijn favoriet denk ik van ze. Maar toen ontdekte ik hun materiaal pre-californicationquote:Op zondag 29 december 2024 17:42 schreef DecoAoreste het volgende:
Vind dit juist de mooiste van RHCP
Ik ook, stemplaat!quote:Op zondag 29 december 2024 17:42 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Het nummer daarna maakt gelukkig veel goed.
Als die er niet stond was ik boodschappen gaan doen
John zit wel op gitaarspelen ja.quote:Op zondag 29 december 2024 17:43 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Dit was vroeger zelfs mijn favoriet denk ik van ze. Maar toen ontdekte ik hun materiaal pre-californication
Deze luistert gewoon zo heerlijk weg en ik vind John's gitaarwerk echt geweldig hier.
Het terrein is sowieso goed te belopen. Je bent volgens mij wel eens op LL geweest en hier zijn de afstanden veel beter te doen. Zelfs even terug naar je tent gaan, is echt goed te doen en kost niet mega veel tijd. Overlappen kan voorkomen, maar valt mee hoor. Ik denk eigenlijk wel dat het iets voor jou is.quote:Op zondag 29 december 2024 17:41 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
is het wel een beetje een goed festival om veel optredens mee te pakken, of moet je een stuk van tent a naar tent b lopen? Of overlappen die concerten te veel en dat je dan maar een half concert meepakt?
En de auto staat zover weg dat je de komende vijf minuten geen radio kunt luisteren.quote:Op zondag 29 december 2024 17:41 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik stap vast bij Chris in de auto.
Donkere dagen voor kerst 2025quote:Op zondag 29 december 2024 17:43 schreef Fred_B het volgende:
Wat is het koud vandaag. En nog zo’n vieze miezerregen erbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |